[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Daca a putut Mazare sa le faca mai rasarite in Mamaia, sigur poate si Bucurestiul. Toate lucrurile facute la minim si urate cu draci se razbuna in aspectul actual al orasului.

Liviu M

Dac-ar fi dupa mine, as lasa aspectul pe locuri codase si as pune accentul pe utilitate/funtionalitate. Pasarelele de pe DN1, in afara Bucurestiului, mi se par bataie de joc. Da' cred ca am mai zis asta.

panzer

La Miorita ar cam trebui inchis giratoriul pe jumatate. Se poate intoarce in siguranta la Piata Presei sau la Baneasa. E pericolos pt soferi si pietoni.

Nu e mai nimic pe partea spre Herastrau. Pietonii apar in principal din cauza liniilor de autobuz. Si au aceeasi problema ca in tot Bucurestiul: alearga pe trecere cand vad autobuzul.

O pasarela e necesara mai ales la metrou la Pipera.

subway


Liviu M

Postul meu era din perspectiva utilizatorului pasarelei, nu a soferului care trece pe sub ea.  :p
Dac-ar trebui sa trec pe pasarela si as avea de ales intre una frumoasa si una "comoda", as alege-o fara ezitare pe aia comoda.

LE Bineinteles c-as prefera unele si frumoase si functionale.

Ionut

Fara sa vreau sa va intrerup discutia, va zic ca am vorbit in seara asta si cu un editor de la VICE.com despre problemele de trafic ale Capitalei, pasaje, transport in comun... fac un reportaj ei si mi-au cerut o pozitie. Stati cu ochii pe ei, sunt curios cum iese articolul, e prima aparitie la ei.

voicul

E bine sa fie si frumos cat e ... adica vreo 3 ani maxim, ca altfel, oricat de frumos e, fara mentenanta ... jeaba.
Sa bagi atatia bani intr-o pasarela doar ca e frumoasa 2 ani ... nu stiu daca se merita.

Eu pe asta as face presiune - inchisa intoarcerea la fantana Miorita. Este periculos acolo. Tot ar fi nevoie si de o pasarale.
Nu intorci usor nici in rond la Romexpo, nici la Baneasa DAR cu siguranta este sigur aproape 100%.

TibiV

Sa vad eu ca se apuca si de astea....
Quote
(...)
Primăria Municipiului București a prevăzut în proiecția bugetară pe anul 2019 și elaborarea unor studii de fezabilitate, pentru care va organiza licitație, pentru un număr de trei lucrări conexe acestui proiect pentru fluidizarea traficului în toată zona Prelungirea Ghencea, respectiv Prelungire Str. Brașov între Prelungirea Ghencea și Sos. Alexandriei, Străpungere Valea Cascadelor - Prelungirea Ghencea și Supralărgire B-dul Preciziei între V. Cascadelor și Bdul. Iuliu Maniu.
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22906791-primaria-capitalei-stabilit-culoarul-exproprieri-pentru-largirea-bulevardului-prelungirea-ghencea.htm
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Supralărgire B-dul Preciziei între V. Cascadelor și Bdul. Iuliu Maniu.

Asta e din seria "inloc sa facem ce trebuie, facem ce e mai simplu".

Ce rost are sa largesti Preciziei?  Solutia aici este Strapungere Bd Timisoara - A1
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Astăzi am dat un sincron telefonic și la Prima TV despre traficul din București, transport în comun și pasaje. Probabil intra la stiri.

voicul

Stire e mai mult politica si de asta nu pun decat un rezumat:
Se pare ca primaria va da curs unei decizii initiate de Oprescu prin 2007 care presupune cumpararea terenului pentru a prelungi BD. Timisoara pana in DNCB.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


vasile.silion

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Ionut

Podurile Ciurel, Eroilor, Operei şi Timpuri Noi ar urma să intre în reparaţii pentru un an

Primăria Capitalei vrea să înceapă lucrările de consolidare şi de reparare la mai multe poduri peste râul Dâmboviţa. Este vorba de Ciurel, Eroilor, Operei, Timpuri Noi, pentru care Consiliul General al Municipiului Bucureşti trebuie să aprobe indicatorii tehnico-economici. Consiliul General al Municipiului Bucureşti a introdus pe ordinea de zi a şedinţei de joi mai multe proiecte care prevăd consolidarea şi repararea mai multor poduri peste râul Dâmboviţa, precum şi pentru consolidarea Pasajului Fundeni. Pentru asta, CGMB trebuie să aprobe indicatorii tehnico-economici pentru investiţiile respective. Astfel, investiţiile ar urma să fie următoarele: pentru Podul Ciurel, suma necesară este de 3,8 milioane lei; Pod Eroilor - 5,3 milioane lei; Pod Opera - 13,6 milioane lei; Pod Timpuri Noi - 4,9 milioane lei, iar pentru Pasajul Fundeni este necesară suma de 2,6 milioane lei, potrivit proiectelor ce se află pe ordinea de zi a şedinţei CGMB.

ZF