News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx Satu Mare-Suceava

Started by NGC, September 12, 2019, 11:49:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

Proiectantul lotului Suceava-Vatra Dornei a Autostrăzii Nordului a renunțat la contract deși era cea mai avansată lucrare din întregul proiect de drum de mare viteză

Asocierea Best Consulting & Design SRL –Ingeneria Especializada Obra Civil E Industrial SA, proiectantul pentru lotul Suceava-Vatra Dornei a Autostrăzii Nordului, a solicitat încetarea anticipată a contractului cu mai puțin de cinci luni înainte de termenul de predare a studiului de fezabilitate.

Dintre cele trei loturi, Baia Mare-Bistrița, Bistrița-Vatra Dornei și Vatra Dornei-Suceava, proiectarea la lotul Vatra Dornei-Suceava este și cea mai avansată, având termen de finalizare 25 februarie 2023.
sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

mirceaeliade

#421
zicea cineva acum vreo 3 luni ca se va rezilia.  ma intreb de ce s-a intarziat si daca acum se vor da buline negre.  cred ca aveau deja certificat enegative, vreo doua chiar.

si cu ocazia asta mai scapam de inca o nevoie de tuneluri  /s


naivu

Acum să fim serioși,  și dacă mergea strună contractele SF, mă îndoiesc că se demarau licitațiile pt contracte de execuție pe autostrada nordului, poate cel mult câte o bucățică.

tom_sawyer

Probabil va prelua CJ Suceava continuarea SF-ului.

adrian.bn

#424
Quote🟠Investigații geotehnice pentru realizarea Studiului de Fezabilitate  al lotului 2 din cadrul Drumului de Mare Viteză Baia Mare - Dej - Bistrița - Vatra Dornei - Suceava❗

🟠Imagini 📷📷📷 de pe sectorul Bistrița - Vatra Dornei, unde se execută foraje cu adâncimea planificată de 10 metri, stadiu actual 4 metri.

🟠Reprezentanții CNAIR sunt prezenți pe teren pentru verificarea stadiilor.

🟠Antreprenor: SC Explan SRL / Valoare contract: 15.8 milioane lei


Sursa:Pagina de Facebook CNAIR


GIV

Quote from: rota on November 03, 2022, 02:32:36 PMProiectantul lotului Suceava-Vatra Dornei a Autostrăzii Nordului a renunțat la contract deși era cea mai avansată lucrare din întregul proiect de drum de mare viteză

cand se fac astfel de rezilieri, se preda documentatia realizata pana atunci?

dumbravaandrei

De obicei nu. Daca nu s-a predat ceva in timpul contractului, atunci ura si la gara :)

Adrian28

Quote from: rota on November 03, 2022, 02:32:36 PMProiectantul lotului Suceava-Vatra Dornei a Autostrăzii Nordului a renunțat la contract deși era cea mai avansată lucrare din întregul proiect de drum de mare viteză

Asocierea Best Consulting & Design SRL –Ingeneria Especializada Obra Civil E Industrial SA, proiectantul pentru lotul Suceava-Vatra Dornei a Autostrăzii Nordului, a solicitat încetarea anticipată a contractului cu mai puțin de cinci luni înainte de termenul de predare a studiului de fezabilitate.

Dintre cele trei loturi, Baia Mare-Bistrița, Bistrița-Vatra Dornei și Vatra Dornei-Suceava, proiectarea la lotul Vatra Dornei-Suceava este și cea mai avansată, având termen de finalizare 25 februarie 2023.
sursa


Avem si confirmarea CNAIR
QuoteAsocierea Best Consulting & Design SRL - Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial a solicitat încetarea contractului de elaborare a Studiului de Fezabilitate pentru lotul 3 al Drumului de Mare Viteză Baia Mare - Suceava (Lotul Vatra Dornei – Suceava)❗

Solicitarea s-a făcut în baza prevederilor Ordonanței de Urgență 64/2022.

Echipa CNAIR efectuează activități de identificare în teren a locațiilor pentru viitoarele investigații geotehnice în vederea relicitării acestui lot.

#CNAIR

Sursa: Sursa: Facebook CNAIR

adriann

#428
https://www.monitorulsv.ro/Local/2022-11-25/Gheorghe-Flutur-anunta-ca-la-CNAIR-a-fost-aprobat-traseul-final-al-centurii-Gura-Humorului

Sa avem A aici si DX pe restul traseului? Cred ca e doar o greseala, dar, oricum, se pare ca asta va fi primul lot construit din A13/DX13 de pe partea estica.

stangabriel

https://economedia.ro/prima-vama-pe-un-drum-expres-guvernul-aproba-indicatorii-tehnico-economici-pentru-drumul-expres-satu-mare-oar-frontiera-ungaria-m-49-somes-expres-are-11-kilometri-si-costa-900-de-milioane-lei.html

Avem topic separat ?


Indicatorii tehnico-economici pentru Drumul Expres Satu Mare – Oar – Frontieră Ungaria vor fi aprobați, marți, în ședința de Guvern, contractul de aproximativ 900 de milioane de lei urmând să fie scos la licitație luna viitoare sau în ianuarie 2023. Studiul de Fezabilitate a fost predat și aprobat la sfârșitul verii (Search, proiectant), iar traseul se desprinde din Centura Satu Mare, șosea de 19 kilometri finalizată în această vară și Oar, unde se conectează cu Drumul Expres M 49 din Ungaria. Din cei 15 kilometri, aproape 11 sunt cu profil de Drum Expres, iar restul de 4 reprezintă șosea de legătură. Durata de execuție este de 24 de luni. Punctul de frontieră va deveni, astfel, prima vamă dintre România și Ungaria amenajată pe un Drum Expres, punctele de trecere a frontierei de la Nădlac 2 și Borș 2 fiind pe Autostrăzile A1 și A3.

,,PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici aferenţi obiectivului de investiţii ,,Drum Expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) -Oar (Graniţa Româno- Ungară -Drum Expres M49 Ungaria)", judeţul Satu Mare", prevede proiectul inclus pe agenda ședinței de Guvern de marți, 29 noiembrie. Ministerul Transporturilor arată că, la frontiera de nord-vest, vama Petea este foarte aglomerată, iar capacitatea Drumului Național, depășită.

,,În prezent, legătura dintre Satu Mare și granița Româno-Ungară se realizează prin intermediul drumului național DN 19A (Satu Mare – Petea), care are câte o bandă de circulație pe sens și un trafic foarte ridicat, cu sectoare pe care este atinsă capacitatea de circulație a drumului.

klacsma


Din pacate se pare ca avem la dispozitie inca ~6 ani pentru construirea DX Satu Mare-Oar:
conform presei din Ungaria, M3 (prin M49) va ajunge la granita cu Romania doar in 2029
...in loc de 2024 cum s-a promis de mai multe ori, cu 2 ani dupa ce va ajunge la granita cu Ucraina (Zahony)

https://www.vg.hu/vilaggazdasag-magyar-gazdasag/2022/11/terkepen-hogy-hol-epitenek-uj-autopalyakat-magyarorszagon

"az M49-en a Mátészalka–Csenger (45 kilométer) szakasz 2029-re "

tom_sawyer

Echipa CNAIR a finalizat campania de identificare a locațiilor pentru viitoarele investigații geotehnice în vederea relansării la licitație a contractului privind elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru lotul 3 al Drumului de Mare Viteză Baia Mare - Suceava (Lotul Vatra Dornei – Suceava).

Traseul este unul complex, traversând mai multe drumuri, râuri, zone împădurite, văi și masive muntoase abrupte.

https://www.facebook.com/CNAIRSA








Powered by API/PUM imgur uploader

GDC

Având in vedere linia dreaptă magenta de la pasul Mestecăniș de pe foaia angajatului CNAIR, se pot trage doua concluzii:
1) la Mestecăniș ne așteptăm la un tunel de vreo 3km.
2) traseul va trebui să ajungă de la Dorna Candrenilor la Iacobeni, ceea ce înseamnă încă o dată un tunel la Vatra Dornei de minim 2km.

E bine că se face SF și cu soluții de secol XXI și chiar aș vrea să pornească măcar parțial și construcția unui drum de siguranță sporită cu viteză constantă în zonă.
Dar aș fi recunoscător ca propovăduitorii renunțării la A8 in favoarea acestui traseu fiindcă "e mai ușor și mai ieftin" să ridice acum mâna și să spună: "Recunosc, am vorbit prostii."

Ady_ro

Daca tot ungurii o sa ajunga cu m49 pana la granita in 2029 CNAIR are hat destul timp sa termine drumul expres macar pana la suceava :)) :lol:  :lol:

GAC

in ungaria nu sunt satele ca la noi, sa se intinda pe zeci de km si distanta pana la A din ungaria e mica.
noi sa avem sf + pt facute pentru toata distanta de la granita pana la suceava in  max 2 ani, si cel mai probabil vom avea finantare de la ue... mai ales daca va fi o recesiune, mai mult ca sigur ca bruxel deja schiteaza un pnrr2.
orice-ar fi sa avem un stoc de proiecte mature care sa astepte doar ok pt finantare europeana...