News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx Satu Mare-Suceava

Started by NGC, September 12, 2019, 11:49:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alin2pas

2+1 cu parapet median și bine semnalizate punctele în care începe parapetul median. Parapetul ar putea fi pe toată lungimea tronsonului de drum 2+1, cu scurte întreruperi din loc în loc în zone cu vizibilitate bună din ambele sensuri, pentru a permite devierea traficului pe contrasens în caz de accident sau alte situații excepționale.

alexV

cred ca proiectele noi sunt 2+2 toate.
doar drumurile cu SF vechi de peste 10 ani, si ghinionul de a fi lanseze la licitatia, executie, mai raman 1+1.

ca sa fac o paralela, e ca DX12 Craiova. Au lansat pe SF vechi, este DX. Daca refaceau SF, ar fi iesit A.

dr4qul4

pana acum spuneai ca la 2+1 e problema de capacitate. Acum o dai in sentimentalisme?
Sa nu-mi spui ca si aici vom depasi capacitatea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

@alin2pas: Parapet median intrerupt inseamna posibilitatea de a intoarce. O manevra extrem de riscanta pe un drum nou construit, pe care probabil se va putea merge cu viteza mare. Esti sigur ca vrei sa sustii asa ceva?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alin2pas

#34
În zonele de întreruperi se pot pune parapeți mobili din plastic sau alte sisteme ușor de înlăturat la nevoie, din acelea de care se folosesc pentru blocarea temporară a accesului, în locul celor din beton.

RobertH


"[CN1015753]ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE pentru Drum Expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) – Oar (Granita Romano-Ungara - Drum Expres M49 Ungaria)"




Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Aduceti-mi aminte: VO Satu Mare, aia care e in lucru acum, are porțiune cu 4 benzi intre care puncte?

Din câte îmi amintesc avea 4 benzi intre DN19A (dinspre Petea) până în DN19 (spre Livada / Baia Mare). Adică porțiunea care era privita că făcând parte din DX-ul Petea - Baia Mare.

Acum însă, dacă au schimbat Petea cu Oar (lucru care era previzil de ceva timp daca te uitai la planurile NIF-ului maghiar), ar cam trebui că sectorul de 4 benzi din VO Satu Mare să crească până la intersecția cu DN19 (spre Cărei). Inclusiv podul peste Someș. Se va întâmpla oare asta?

FRS

VO Satu Mare intra pe 4 benzi de la intersectia cu DJ194, mai la sud.

dr4qul4

Adica podul peste Somes si CF e cu 4 benzi? Daca da, atunci ar trebui sa blocheze culoarul pentru traversarea DJ194B, pentru ca acolo vor fi necesare exproprieri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adigsm

Nu prea au pe unde sa traverseze zona aia, doar cu exproprieri sanatoase. Este plin de case, pentru a este intravilanul localitatii Vetis - zone de locuit. Se vede si pe GMaps. Acolo o sa mai dea si de magistrala de transport gaz si de zona de protectie a frontului de captare apa al orasului Carei, care este intre Vetis si Decebal, putin mai la vest (se vede o diagonala pe GMaps, in zona de pasune incepe frontul).
Iar faza ca nu se poate construi in Natura 2000 este falsa. Se poate dar cu conditii drastice.

RobertH

Cred ca va fi situatia Bogota reloaded la Vetis. Singura modalitate care o vad eu e sa taie in doua localitatea unde sunt zone de doar 2-3 case.

dr4qul4

Momentan se rezolva cu demolari minime. Daca mai lasa cativa ani, s-ar putea sa iasa deranj mare (cum avem la centura Bacau)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexV

M49 nu mai ajunge la Petea, ci la Oar? Ma rog, pe partea maghiara la Csenger
Vezi harta proinfrastructura, pare gresit trasat DX-ul nostru.

Apoi vezi tabelul de mai jos. Ignorati ce e incercuit.
DX Somes Expres pare scos la licitatie de SF-uri, dar pe bucatele. DRDP CLuj va scoate capatul Turda - Valcele.
Cine e autoritatea contractanta aici in capatul Baia Mare?



Tot din imaginea din masterplan vedeti ca sectorul e calculat de la Livada la Petea, 30+ km. In realitate ce liciteaza ei acuma va avea vreo 10km. Asta poate fi de bine, deoarece suma estimata e confortabila, si sper sa nu mai fie cazul cand nimeni nu se prezinta la licitatie.

NGC

#43
Sa trecem si amanuntele importante ale licitatiei.

"ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE pentru Drum Expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) – Oar (Granita Romano-Ungara - Drum Expres M49 Ungaria)"

Valoare estimata: 4.084.880,19 RON fara TVA

Durata contractului: "18 luni de la Data de Incepere a Contractului"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 25.11.2019

Quote
Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarei conditii: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului pana la sfarsitul anului 2019.

Termen predare SF final: "9 luni de la incepere"
Termen predare PTE final: "16 luni de la incepere"

alecu26

Personal nu sunt de acord cu bagarea la pachet SF si PT.
SF ul ala numai SF nu va fi. De la inceput proiectantul isi va alege soluțiile si traseul ca sa ii fie lui mai ieftin si mai simplu la proiectare.
O sa avem solutii copy paste si poduri ultrasimplificate..

Peste tot grinzi de 40 de metri...etc.
Si evident ca SF ul va iesi pozitiv...adica fezabil...ca altfel nu mai face PT ul.  :o
Drumurile noastre POATE;