Drumul Expres DEx Satu Mare-Suceava

Started by NGC, September 12, 2019, 11:49:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Fred

Quote from: pasadia on August 02, 2021, 02:30:56 PM
Amuzant - deci de la Campulung spre Vatra Dornei totul era liber, dar tu tot vrei DX pe toata lungimea (Baia Mare - Suceava).
Asta am spus eu: "un DX in zona Campulung-Suceava ar avea trafic". Restul l-ai adaugat tu.

Eu as vedea DX doar intre Campulung si Suceava si intre Bistrita si ultimul Bargau, de la Bistrita spre vest nu stiu zona, iar intre Bargau si Campulung mi se pare foarte scump, greu si nu foarte necesar un DX. Nici macar celebrul tunel de la Vatra Dornei nu il vad ca fiind strict necesar, dar nu stiu suficient de bine traficul in zona asa ca ma abtin sa fac comentarii lipsite de fundament.

hvm

În acest moment gătuirea se afla în Gura Humorului. Mi s-a întâmplat de multe ori sa fac 5km în 1 ora de la Frasin la GH. În condițiile în care coada se anunta prin stație pana la Vama uneori
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TEO73H11

Aveți idee în ce stadiu este reactualizarea drumului expres Satu-Mare -Baia Mare? Încă din 2019 NGC  ne informa despre intenția de reactualizare a acestui studiu.In ultima vreme nu au mai apărut informații.Traficul a crescut enorm in ultimul timp și devenit imperativ construcția acestui drum în timpi decenți,mai ales că suntem într-o zonă plata iar costurile nu ar fi foarte mari.

NGC

Zilele trecute a fost lansata licitatia [CN1034702] "Elaborare Studiu de Fezabilitate DRUM DE MARE VITEZĂ BAIA MARE – BISTRIȚA Lotul 1 BAIA MARE – DEJ Lotul 2 DEJ - BISTRITA".

Valoare estimata lot 1: 13.172.534,68 RON fara TVA

Valoare estimata lot 2:  8.401.038,79 RON fara TVA

Durata contractului: 18 luni (14 luni pentru SF)

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 25.10.2021

NGC

Pentru ca sa intelegeti mai bine contextul, mai sus este vorba despre relicitarea primului lot de la vechea licitatie.

Quote from: NGC on June 09, 2021, 07:38:52 PM
"Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteza Baia Mare - Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistrita, Lot 2 Bistrita - Vatra Dornei si Lot 3 Vatra Dornei - Suceava"

Lot 1 Baia Mare - Bistrita

Dupa cum transmit cocorii, CNAIR a "reevaluat" oferta asocierii conduse de SEARCH CORPORATION si a respins-o pentru ca nu au raspuns la solicitarea de clarificari. Licitatia pentru lotul 1 a fost anulata astazi.

Celelalte doua loturi sunt atribuite de ceva vreme.

alexV

Da, au spart in doua loturi pentru relicitare.
Poate nu amana termenul de depunere de data asta. La urma urmei cei interesati au licitat deja o data, documentatia e aceeasi.

alecu26

Un SF bine facut aici ar fi bine venit. Si dat imediat in executie centurile oraselor de pe traseu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

cum e noua valoare sugerata licitatiei comparativ cu cea de acum cativa ani sau cea "castigata" dar nesemnata de Search?

ovicor

La Dej cred c-ar trebui gandit nodul intreg, inclusiv conexiunea spre Cluj.

tom_sawyer

Până la urmă tot răul spre bine. E mai bună strategia asta cu 2 loturi.

NGC

Nu e chiar aceeasi documentatie de atribuire pentru ca acum se foloseste noul model de caiet de sarcini.

Vechea valoare estimata: 19.415.185,95 RON fara TVA
Oferta asocierii conduse de SEARCH CORPORATION: 15.206.688,64 RON fara TVA

Noua valoare estimata: 21.573.573,47 RON fara TVA (lot 1 + lot 2)

mirceaeliade

hmm, un 10% in plus, considerand ca nu sunt amandoua la pachet, si cu vreo 5% inflatie pe cel putin 2 ani nu e rau.  merci! de fiecare data cand de intarzie proiecte de genul asta ma gandesc cat sunt pierderile numai din actualizari de preturi, dar daca tine valoarea inflatiei e oarecum ok. acum sa vedem daca viitorul castigator se hazardeaza sa se aproprie de fostul "castigator".

tom_sawyer

#297
Să fie și aici:

Quote from: alexV on September 16, 2021, 11:33:33 PM
Bistrita - Suceava are SF in lucru, firma Explan. Ei zic ca va fi greu de justificat, cifrele de trafic sunt mici spre foarte mici.
Cu alte cuvinte, nici proiectantul nu crede ca va fi construit. Sry. E amuzat intr-un fel ca vor livra un sf de cea mai buna calitate, foraje geo pe bune, ridicare topo pe tot traseul culoar de 200m, nu retin densitatea punctelor.

Cu precizarea că Explan e doar pe Bistrița - Vatra Dornei.

alin2pas

Exact această porțiune între Bistrița și Vatra Dornei ar ocoli numeroasele localități de-a lungul Bistriței și ar face trecerea mai ușoară prin pasul Tihuța. Dacă s-ar admite realizarea celor două sensuri pe platforme diferite (la DN7 Tălmaciu - Boița au acceptat pe o porțiune, de ce nu și aici?) atunci s-ar putea realiza cu o afectare mai redusă a mediului, cu costuri mai mici, iar pe unele porțiuni s-ar putea face HP, avantajul față de drumul național existent fiind că ar ocoli localitățile, nu ar avea intersecții la nivel și ar scăpa de serpentine. Un timp ar face față traficului, timp în care s-ar putea face și celălalt sens.

alexandru_m

Plus ar disparea intersectiile la nivel cu calea ferata.

Daca nu ma insel de la Bistrita si pana la Gura Humorului sunt 14 treceri la nivel cu calea ferata. De la Bistrita la Vatra Dornei 8 sau 9.