Drumul Expres DEx Satu Mare-Suceava

Started by NGC, September 12, 2019, 11:49:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


Idris Aziz

#271
Nu ar trebui sa se facă și PT în faza asta, astfel încât ulterior sa se înceapă direct execuția?!
... așa cum este pe A7.
Be good, do good!

tom_sawyer

#272
E doar o amărâtă de cerere de finanțare către UE. Care poate fi și respinsă. Nu e licitație.

Licitația este lansată mai demult și e încă în desfășurare. Consultați sinteza licitațiilor:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=322.0

NGC

"Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteza Baia Mare - Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistrita, Lot 2 Bistrita - Vatra Dornei si Lot 3 Vatra Dornei - Suceava"

Lot 1 Baia Mare - Bistrita

Quote from: NGC on March 24, 2021, 10:29:08 PM
Quote from: NGC on February 04, 2021, 07:22:27 PM
Quote from: NGC on October 09, 2020, 09:13:30 PM
Lotul 1: Asocierea SEARCH CORPORATION + EGIS INTERNATIONAL

Dupa cum se stie, la lotul 1 EXPLAN a fost descalificata si a contestat descalificarea la CNSC, dar a contestat atunci si declararea ca acceptabila si conforma a ofertei asocierii SEARCH CORPORATION + EGIS INTERNATIONAL.
Saptamana trecuta CNSC a admis contestatia EXPLAN in ceea ce priveste criticile la oferta asocierii SEARCH CORPORATION + EGIS INTERNATIONAL, dar a respins criticile referitoare la propria descalificare. CNSC a obligat acum CNAIR la reevaluarea ofertei asocierii SEARCH CORPORATION + EGIS INTERNATIONAL, reevaluare care se poate termina cu descalificarea lor. Cum ei erau singurii cu oferta acceptabila si conforma, s-ar putea ajunge la anularea procedurii pentru lotul 1.
Sa vedem acum ce va urma la CAB.

CAB a respins astazi recursul celor de la EXPLAN si raman descalificati. Sa vedem acum ce face CNAIR la reevaluarea ofertei SEARCH CORPORATION + EGIS INTERNATIONAL si daca se termina cu anularea procedurii pentru acest lot sau nu. ;)

Dupa cum transmit cocorii, CNAIR a "reevaluat" oferta asocierii conduse de SEARCH CORPORATION si a respins-o pentru ca nu au raspuns la solicitarea de clarificari. Licitatia pentru lotul 1 a fost anulata astazi.

Celelalte doua loturi sunt atribuite de ceva vreme.

hvm

^
Asa e cand sa moara si cappra vecinului
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

NGC

Aici nu e vorba despre a muri si capra vecinului. In cazul de fata, prin anularea licitatiei, cei de la EXPLAN au inca o sansa la viitoarea licitatie. Era altceva daca oferta celor de la SEARCH CORPORATION era conforma.

qionescu1

Acum ultima asociere din tara, cea a domnului Tise adica DX Cluj-Bistrita, are in sfarsit obiect chiar daca prin eliminare si noroc. Nu stiu dar cu Tise in echipa parca tot pe CNAIR as paria...

ovicor

Nu cred ca asocierea Tise - Radu Moldovan( pres. CJ- BN) era necesara in proiectul DX Cluj - Bistrita. Avem acest proiect A/DX Nordului, in care se poate prioritiza sectorul Dej - Bistrita. Radu Moldovan poate face loby pentru tronsonul Cluj - Dej din Turda - Dej, si cam atat. Fara a marca politic, eu fiind de centru-dreapta, apreciez ce-a facut Radu Moldovan(PSD) in BN la DJ, spitale, scoli, etc., dar e aiurea sa promovezi un DX ce pe jumatate din distanta se suprapune peste alt proiect.

RobertH

QuoteAzi, 21.07.2021, CNAIR S.A. împreună cu o delgatie a Ministerului Inovației și Cercetării din Ungaria, reprezentanți ai NIF și ai Autorităților Publice Locale au partricipat la o întâlnire pe zona de granița. În cadrul acestei întâlniri au fost marcate, prin repere geodezice, punctele în care cele două sectoare ale drumului expres Satu Mare (VO Satu Mare) - Oar (Granița Româno-Ungară - Drum Expres M49 Ungaria) se vor conecta.
🔵 Contractul de servicii de elaborare Studiu de fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție a fost semnat în data de 10 iulie 2020. În prezent proiectul este în faza de elaborare a soluțiilor tehnice, fiind finalizate investigațiile topografice și geotehnice.
🔵 Proiectul include și realizarea de parcări securizate, a unui centru de întreținere și coordonare, precum și un drum de legătură de aproximativ 4 km cu DN19.
Comunicat CNAIR




Powered by API/PUM imgur uploader

klacsma


esendy

^^^^ Sa speram ca brtelele vor fi proiectat cu 2 benzi pe fiecare sens, sa nu se gatuiasca in conexiunea cu centura SM acest DX

raulbogdan23

Nu are cum sa se gatuiasca in centura  :lol: :lol: :lol:. La ce trafic mic (ca la vama se misca "foarte repede")  o sa vina dinspre HU, o sa treaca 10 masini pe minut.

Sa o luati ca un pamflet, ieri la Vama Petea pe sensul de intrare in tara era o coada de masini pana in Csengersima in centrul satului. Pe sensul de iesire erau 3 masini in fata mea si am stat 1h.

Inapoi la subiect acum. Daca bretelele sunt proiectate la 80 km/h nu ar trebui sa fie probleme nici daca e 1 banda pe ele. Probleme o sa apara unde se termina centura Satu Mare, acolo avem sensuri giratorii.

Fred

Ieri am facut drumul Bucuresti-Campulung Moldovenesc. Nu merg des, dar de aproape 50 de ani il fac o data la cativa ani si pana acum nu eram deloc convins de nevoia unui DX pe-aici.

Aseara pe la 6:30-7 de la giratoriul de la Gura Humorului, unde se intalnesc drumurile dinspre Campulung, Suceava si Roman, si pana la intrarea in localitatea Vama era o coada stationara de masini pe sensul spre giratoriu. Asta inseamna vreo 22 de kilometri de masini stationate. Pe sensul spre Campulung era trafic lejer, dar in coloana pentru ca nu se putea depasi deloc si vreo 2 soferi bine intentionati mergeau cu 40 prin localitati si cu 60 pe-afara, ceea ce insemna cozi lungi in spatele lor.

Cu o intersectie denivelata in loc de giratoriu si cu o centura ocolitoare a orasului Gura Humorului probabil ar fi fost doar un trafic intens, insa un DX in zona Campulung-Suceava ar avea trafic. In Campulung era lejer, fara semafoare ar fi fost chiar foarte lejer, am urcat si la Mestecanis si era foarte liber pe ambele sensuri, mai departe spre Cluj nu era trafic aproape deloc. Dar daca fac socoteala ca viteza medie de circulatie in zona e cam 50km/h, un DX are beneficiile sigurantei, timpilor de parcurs la jumatate si a consumului de carburant mult redus (cu efectele pozitive asociate asupra poluarii).

pasadia

Amuzant - deci de la Campulung spre Vatra Dornei totul era liber, dar tu tot vrei DX pe toata lungimea (Baia Mare - Suceava). Cand problemele, in mod corect identificate si de tine tin de lipsa unor centuri si de intersectii prost gandite.

Da, stiu, teoretic suna bine DX. Si tot il vom avea la un moment dat (probabil). Dar pana atunci hai sa cerem solutiile punctuale necesare acolo unde arde si sa nu stam dupa AM pe tot traseul, apoi dupa identificare de finantare pentru tot traseul si tot asa mai departe... Invatam si noi ceva de la Bolojan sau nu?

dumbravaandrei

permite-mi sa am un dubiu foarte mare ca, in conditiile legislative actuale de mediu si mai ales prin evolutia lor, o sa avem candva un DX care sa mai treaca Carpatii. A1, A3, A8 si A6 fiind ultimele care mai prind vre-o trecere montana in urmatorii 50 ani. Asa ca mai mult decat corectii de trasa / upgrade 2+1 pe sectoare punctuale, nu cred ca mai vedem pe trecerile montane.