[CT] Centura Valu lui Traian

Started by Harry, September 11, 2019, 12:29:41 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

s-a lansat licitatia pentru proiectare si executie sosea de centura Valul lui Traian Sud, judetul Constanta.

tom_sawyer

^ Anunt de participare simplificat: [SCN1052721] PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI: DRUM CENTURA SUD IN COMUNA VALU LUI TRAIAN, JUDETUL CONSTANTA

Autoritate contractanta: Comuna Valu lui Traian

Valoarea estimata a contractului este de 20.278.458 lei fara TVA

Data limita depunere: 30.09.2019

alecu26

#2
E bine ca se face dupa ce e gata autostrada. Si un DN pe 4 benzi...banuiesc ca e mult mai gol decat inainte. Chiar nu inteleg unele proiecte.

De ce nu se impinge inainte centura Mangalia? acu vreo 10 ani se dadea gaga gata sa fie licitata. Vad ca e finantata de primarie. Atunci ma intreb...e totul gata in primaria aia? nu avem altceva de construit? De exemplu pasaje subterane sau supraterane pietonale pentru a traversa cele 4 benzi in siguranta?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

^^DN catre Valu e full si acum si se moare pe capete, nu are nimeni de ce sa foloseasca autostrada ca sa ajunga in Valu sau Murfatlar

razvan96

Intrebarea e cum faci proiectare+executie a unui drum de 12 km cu 20 de mil de RON.E ceva ce imi scapa mie?

alecu26

Harry...eram ironic ca se face dupa ce e gata autostrada. Se moare pe capete...as restrictiona din nou la o banda cu limite si impunere de viteza. Nu or fi asa mari metropole cele 3 localitati sa fie nevoie de asa drum.

Razvan....nu e chiar asa rau pretul pt un drum de 2 benzi, in campie, practice fara nici o structura majora si theoretic fara traffic de camioane grele decat accidental. Depinde ce cerinte sunt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

La  licitatia pentru proiectare si executie sosea de centura Valul lui Traian Sud, judetul Constanta au fost depuse 2 oferte: ASOCIEREA PRO M.A.I. CONSTRUCT-CITY GROUP SRL-OLD&NEW CONSTRUCT SRL-CONSULTANT PROIECT&MANAGEMENT SRL si ASOCIEREA STRABAG SRL-AUTOPRIMA SERV SRL.


razvan96

#7
S-a semnat cu Strabag.Valoarea de atribuire este 18.918.273 RON.

M-am lamurit si cu costul (suma de 1.5 mil RON~500.000 euro/km parea foarte mica).Este vorba de fapt de modernizarea unui sistem de strazi si drumuri locale periferice existente pentru a se ocoli centru localitatii si nu de construirea unui drum nou.

Sorinus

Cine e Beneficiarul? Primaria VT? Exista o schita cu strazile ce vor fi refacute? Banuiesc ca pe la Nord, la Sud e calea ferata ...

Harry

Conform documentatiei:
Lungime totala a drumului amenajat 12.179 Km; Latimea proiectata carosabila = 2x3.50, 2x3.00m Podete :C3=1 buc; Dn1000=4 buc ; Dn600=10buc; Ziduri de sprijin :305m Suprafata construita total 93.937mp , din care : -carosabil :85.830 mp; -acostamente : 8.107 mp . Structura constructiva: Sistemul rutier pentru carosabil , adoptat in urma dimensionarii este : -4 cm –strat de uzura din beton asfaltic EB 16 RUL 50/70(BA16); - 5 cm- strat de legatura din binder de criblura EB 20leg 50/70(BAD 20) ; -10cm –macadam ; -20cm strat de fundatie din piatra Sparta ; -7 cm –strat filtrant de nisim , pe un geotextile Acostamentele s-au prevazut a se realiza : -10 cm piatra sparta ; -5 cm nisip .

Beneficiar e primaria

razvan96

^^  Pe sud este proiectata.

Nu am gasit toate strazile pe harta mai ales pe parte vestica, am schitat ceva orientativ ca sa fie.La vest proiectul incepe de la Strada Burebista, nu stiu exact unde e, prin urmare nu stiu unde exact se va intersecta cu DN3.





Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Brici centura asta din figura: treci linia ferata de 2 ori, curbe de 90 de grade ...


dr4qul4

Valu lui Traian nu are nevoie de centura, pentru ca exact rolul asta este indeplinit de A2.
Am impresia ca aceasta "centura" este folosita pentru a ajunge la cariera de var? sau ce avem in sudul localitatii (pata aceea alba).
Daca au trafic mare de camioane, atunci este de inteles ca vor sa le oblige sa nu mai treaca prin mijlocul localitatii.
Iesirea in DN3 va fi cel mai probabil la Murfatlar si se vor folosi de strada Minerului (cea care face legatura intre cariera de la valu lui traian si fabrica de ciment de la Murfatlar)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorinus

Ok, clar are valoare locala, ii ajuta pe cei din sudul Valului, dar nu e o alternativa ptr DN3. Deci daca o face Primaria, e ok, daca o face CJ, iar e ok, daca e DN, nu e ok.

cris_ct

^ E Primaria Valul lui Traian, vezi postul  lui @tom_sawyer de mai sus.