News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR


GDPR


frunzaverde

Quote from: TibiV on June 15, 2018, 12:02:24 AM
Posibil, dar un singur fir.

Un singur fir si exista in zona respectiva.

Fostul fir 2 duce in grupele dezafectate din Triaj, si apoi prin spatele garii Bucuresti Triaj pana la remiza CFR Marfa si apoi prin triaj. Nu mai era practicabil de ani de zile.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

^ Deci sa inteleg ca avem dovada de putina viziune din partea CFR pentru că au cerut pod pentru linie dubla cand acum avem doar linie simpla? WOW!

TibiV

Pod pentru linie tripla, nu doar dubla...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

A treia linie e cea care traversa DNCB, fiind desfiintata de mult: https://goo.gl/maps/U6o7xoLd6FM2


Sa ne amintim putin ce prevedea NF a HG nr.1012/12.10.2011:

QuoteÎn proiect s-a prevăzut iniţial realizarea unui pod nou alcătuit dintr-o singură deschidere de 21,00m, cu suprastructura din grinzi metalice înglobate în beton. Având în vedere constrângerile specifice amplasamentului (nivelul ridicat al apelor freatice provenite din lacurile din apropiere, condiţiile de trafic şi niveleta drumului naţional, configuraţia profilului în lung al liniei), precum şi corelarea cu studiul de fezabilitate elaborat pentru accesul feroviar la aeroportul Henry Coandă, soluţia finală aprobată este a unui pasaj cu două deschideri de cate 11,56m pentru fiecare linie, având o pilă centrală în axul drumului naţional, amenajat corespunzător. Tablierele noului pasaj vor fi independente, pentru fiecare linie şi vor avea infrastructuri fundate indirect. Racordarea noului pasaj cu terasamentul se va face cu aripi sub forma unor ziduri de sprijin din coloane. Pe toată durata execuţiei lucrărilor s-au asigurat condiţii de desfăşurare în bune condiţii atât pentru traficul feroviar cât şi pentru cel rutier. Pentru execuţia etapizată a tablierelor se vor introduce ,,S"-uri între liniile Colectoare Mogoşoaia şi Bucureşti – Urziceni pentru a permite circulaţia alternativ pe cele doua linii. Traficul rutier va fi asigurat în permanenţă în ambele sensuri de circulaţie, cu închideri minime datorate unor operaţii tehnologice periculoase (lucrul cu macaraua deasupra drumului).
Odată cu lucrările de modificare a podului de la km 1+510,00 pe linia de cale ferată 301B, se extinde şi drumul naţional DN1A, la două benzi pe sens pe toată zona pasajului inferior.
Odată cu execuţia acestor lucrări, se va executa şi o reţea de canalizare a apei pluviale, acumulate în zona pasajului inferior şi evacuată gravitaţional la reţeaua de canalizare din zonă.

In afara de pod si suprastructura liniilor, mai au de largit DN1A si de realizat reteaua de canalizare pluviala.

TibiV

Dar probabil HG nr.1012/12.10.2011 a fost modificata...
In pozele tale nu se vede "o pilă centrală în axul drumului naţional, amenajat corespunzător"...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Pila stim cu totii ca a disparut, dar largirea drumului si reteaua pluviala ar trebui sa ramana.

Harry

Viaductul Marilla - Jitin, construit de austrieci la 1863, lungime 114 metri


frunzaverde

Quote from: tom_sawyer on June 14, 2018, 09:33:01 PM
CFR SA va reda circulatiei, la 15 iunie, Podul Mogosoaia.

I-au dat drumul azi. Toate trenurile spre Urziceni au fost retrasate; sa vedem daca vor aparea din nou trenuri spre Galati pe-aici.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Bucureşti, 20 iunie 2018

S-a redeschis circulaţia feroviară pe podul de la Mogoşoaia

Lucrările de racordare a liniei Bucureşti Nord - Urziceni la podul de cale ferată care supratraversează DN1A au fost finalizate, iar circulaţia trenurilor spre Urziceni - Slobozia este operaţională începând de astăzi pe linia directă, prin Mogoşoaia.

Primele trei trenuri de călători spre Urziceni, cu staţionare la PO Aeroport, vor circula începând de astăzi pe ruta directă Bucureşti Nord - Mogoşoaia - PO Aeroport - Urziceni - Slobozia, iar până la sfârşitul lunii, operatorul naţional de transport feroviar de călători va reintroduce pe traseul direct şi celelalte trenuri care asigură legătura între Capitală şi Urziceni.

Menţionăm de asemenea faptul că, odată cu finalizarea acestor lucrări, legătura pe calea ferată spre şi dinspre Aeroport pentru trenurile Interregio (IR), înscrise în circulaţie de operatorul naţional CFR Călători, pe ruta directă Bucureşti Nord - Mogoşoaia - PO Aeroport - Urziceni se va realiza pe un traseu mai scurt cu 7 km, iar durata călătoriei între Gara de Nord şi PO Aeroport va fi de 23 de minute.

Lucrări de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord - Urziceni la podul CF de la Mogosoaia, km 1+150, în zona de supratraversare a DN1A, au fost executate de SC WIEBE ROMANIA SRL.

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2038288762872648

Si poze via Hotnews :





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

^
Prinderi indirecte tip K pe o lucrare nou-nouta? Cine dracu a decis asta? In mod normal trebuiau folosite prinderi moderne, elastice - CFR le foloseste de peste 20 de ani la reabilitari si RK-uri.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#163
Fara contrasina pe pod???
Traim periculos!
;)
Mai probabil e ca au bagat o restrictie <in loc de>
:) :) :)

Radu Marius Garnita

Contrasina a fost pusa intre timp, se observa putin in poza cu Desiro.