News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A3 Topa-Poarta și DEx4 Tureni. A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Hercule

Pacat ca asa merg treburile. Pacat de firmele romanesti mai mici care nu se pot dezvolta din cauza prostiei si incapacitatii statului.
Macar daca ar rezolva pasajul peste DX pentru a mai ajuta soferii. Apoi ce o fi o fi...

In alta ordine de idei, in zona bretelei spre Turda va fi interesant. Din cauza parapetului pus aiurea (parerea mea) cei ce vin de pe A3 spre Turda vor fi vizibili doar in ultimul moment pentru cei ce circula pe DN. Este ceva banda de incadrare, sper sa fie suficienta.

Powered by API/PUM imgur uploader

PS Multumesc pentru filmare!
Deșteaptă-te române!

ovicor

Mai degraba e o problema de vizibilitate pentru cei ce vin de pe DEx, ei vor trebui sa se incadreze si sa-si adapteze viteza pentru incadrare in traficul de pe DN. Dar pare si o risipa de bani, personal nu vad rostul acelei lucrari. Concluzia: nu ajuta, da' incurca!

andreita

se mai stie ceva de problema cu betoanele ?

SB76UFO

#2373
Cam asa cred ca o sa arate marcajul dpmdv + o restrictie de viteza (80, 60 sau chiar 40) ar trebui sa fie suficent.
Aaa ca multi participanti la trafic nu tin cont de marcaj sau de reguli, asta e alt subiect

"Prostia este eternă și invincibilă"

dragos76

Am pierdut un pic firul discuției: acei stâlpi din partea stângă a bretelei o să fie pentru parapeți sau panouri fonoabsorbante? Panouri mi se par inutile, dacă tot ar fi să pună ar trebui în partea dreaptă, spre sat. Dacă e pentru parapeți par foarte înalți (plus ăia se băteau de obicei la final, nu?)

StefanCelMare

M-aș mira să se pună acolo restricție de viteză sub 80km/h.
Anterior lucrărilor, era o curbă ceva mai strânsă acolo, acum e mult mai largă, permite probabil 90km/h.
Trebuie atenție, atâta timp cât fiecare își respectă banda, ar trebui să fie OK.

pasadia

#2376
E intrare in localitate si punct de intoarcere cu 250 de metri mai incolo spre Turda. Tu ce ai vrea, sa fie 100km/h viteza permisa? Mi se pare firesc ca pe DN viteza maxima sa fie limitata chiar la 50 inca dinainte de pasaj.

alexV

Quote from: andreita on March 10, 2025, 10:55:40 AMse mai stie ceva de problema cu betoanele ?

Sursa informatiei a fost un video public de pe Linkedin, un sobcontractor isi promova lucrarea fara sa dea locatia ori cine e anreprenorul general, dar recunosteai usor peisajul.

Inca de atunci era rezolvata problema. Au "spalat" cu ceva jet de apa sub mare presiune un strat de 2 cm din betonul pilonului (pilonilor?), si au facut o camasuiala de beton armat imprejurul acestuia.

M_Z

@StefanCelMare nodul pe DN1 este exact intre indicatoarele de localitate (Tureni si Marinesti). Logic ar fi fost sa se mentina limita de 50 km/h in nod inclusiv sa fie proiectat pentru aceasta Vp.
La 50km/h nu mai e nevoie de panouri antifonice dar daca tot le vroiau puse trebuiau puse pe partea cealalta pe DN in dreptul locuintelor. Asa cum sunt dispuse acum sunt absolut degeaba. Degeaba ca uz ca banii se incaseaza.

AlexC

#2379
Quote from: StefanCelMare on March 10, 2025, 01:41:08 PMM-aș mira să se pună acolo restricție de viteză sub 80km/h.
Anterior lucrărilor, era o curbă ceva mai strânsă acolo, acum e mult mai largă, permite probabil 90km/h.
Trebuie atenție, atâta timp cât fiecare își respectă banda, ar trebui să fie OK.
in curba aceea era limita 60KM/h, in afara localitatii. Acolo statea radarul foarte des, tot timpul avand clienti.

Quote from: dragos76 on March 10, 2025, 12:23:54 PMAm pierdut un pic firul discuției: acei stâlpi din partea stângă a bretelei o să fie pentru parapeți sau panouri fonoabsorbante? Panouri mi se par inutile, dacă tot ar fi să pună ar trebui în partea dreaptă, spre sat. Dacă e pentru parapeți par foarte înalți (plus ăia se băteau de obicei la final, nu?)
sunt stalpi pt. panouri. se si vede un panou antifonic la minutul 2.20, cel din stanga stalpilor

raulbogdan23

Au crescut gradele in termometre -> a crescut si mobilizarea in santier

- 5 bucati grinzi pt pasajul DC85 (4 pe trailere, 1 in carlig). Dupa mai multe incercari au renuntat temporar, vant foarte puternic, extimez 30+km/h. Inclusiv eu am avut ceva dificultati in a filma. Grinzile exterioare vin deja prevazute cu schele pentru lucru. Avem in santier si predalele pentru acest pasaj, sunt pe modelul UMB.
- continua hidroizolatia la pasaj DN1
- diverse lucrari la bretele cu DN1
- sensul Cluj-Turda din DN1 unde au asternut asfalt a fost frezat - nu pe toata lungimea
- la DC85, pilonul dinspre satul Tureni a avut ceva probleme, s-a dat jos un strat de beton si urmeaza sa il refaca
- din santier ziceau ca vor incepe sa lucreze in mai multe schimburi ca sa termine pasajul DC85 cat mai repede.
- panourile antifonice sunt dintr-o bucata si par din beton

Mai multe pe filmare cand iese de la procesat.

Kitz

Prima grindă e pe poziție.




Powered by API/PUM imgur uploader

raulbogdan23

Deci s-a mai domolit vantul. Au mai urcat si altele azi?

SergiuSerj

^
Am trecut ieri de pe DN si pareau mai multe ridicate. Sper ca nu m-au inselat ochii.

raulbogdan23

Obiectiv: Drum Expres DEx 4 Legãtura A3 - DN 1 loc. Tureni | filmare completa
Data filmare: 11.03.2025
Constructor: DIMEX 2000 - Con-A - Autotehnorom



Enjoy!