News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A3 Topa-Poarta și DEx4 Tureni. A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ncb

AUTOSTRADA A3 Mureș - Cluj DEX4 DRUM DE LEGĂTURĂ. UPDATE PORTIUNEA TURENI 20.02.2024 Santier!


CUBgarage

andreita

am trecut azi dimineata la 8:30 pe la santier. Erau putini oameni. Soare, dar frig, erau cam -4.

Cativa topografi la bretele. Ceva camioane care cred ca aduceau pamant de la "dealul taiat" spre DN1

La pasajul DN1 nu se lucra deloc

Se lucra la podul pentru drumul agricol (cel mic, inca nebetonat).

N-am aflat nimica despre de ce se revizuieste acordul de mediu. A reusit cineva sa afle ?

gicu

S-a actualizat și harta CESTRIN, progresul fizic a sărit de la 62% la 80%.

Ce e mai interesant e că și cel finaciar a crescut de la 25% la 45%, chiar dacă în ROGOP nu apar facturi noi emise de Dimex. Știți cumva cum se explică asta?

alexV

Quote from: alexV on February 20, 2025, 11:40:52 AMLA proiectul asta platile se fac prin DRDP Cluj. Scriu asta ca aveam probleme in trecut in a gasi facturile si platile, fiindca nu sunt in relatie cu CNAIR.

Asa se explica asta :)

Au ratat Decembrie pentru darea in folosinta a pasajului peste DN. Astfel ca doar in aprilie se va intampla asta.

Takacs

#2329
Apare și informația că s-a prelungit termenul de execuție, mai jos redau informația de pe CESTRIN:
"ANTREPRENORUL SE MOBILIZEAZA IN VEDEREA RECUPERARII INTARZIERILOR FATA DE PROGRAMUL DE EXECUTIE. CONFORM ACTULUI ADITIONAL NR1, SE PRELUNGESTE DURATA DE EXECUTIE CU 90 ZILE,ADICA PANA ÎN 17.05.2025"

pentium10

facturile sunt via drdp cluj de aceea nu apar in rogop
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

gicu

Apar cele până în 24 octombrie. Nu am găsit mai noi.

AlexC

Bună dimineața!


Filmat ieri, 26.02.2025

O zi minunată!!!

andreita

stie cineva de ce lucreaza la un singur pod ? chiar daca afara e cald ? Ieri erau cred ca 10 grade.

ma asteptam sa profite de zilele calde si cu soare sa suprabetoneze cat de mult apuca

caveman

@andreita sti vb aia: voi va prefaceti ca munciti, noi ne prefacem ca va platim!  :lol:

Spunea cineva cateva pagini in urma (nu mai stiu cine) ca viteza de executie va fi direct proportionala cu viteza de bugetare/facturare/decontare; avem stadiu fizic 80% financiar 45%.

+ ca Dimex au luat si grosul lucrarilor pe centura metropolitana Cluj -- proiect mai mare si mai complex cu riscul de a pierde fonduri europene...
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?

cetateanul_turmentat

Nu cred ca iunie e fezabil in ritmul asta. Si toamna devine o speranta.

alexV

E inghetat paraul, se vede si in filmare. Sezonul de constructii 2025 nu a inceput inca. Chiar nu e ok sa vezi o filmare de mijloc de februarie si sa concluzionezi ca nu termina anul asta.

Asfalt si umplutura pur si simplu nu se pot asterne. Bibilesc ei ceva la betoane, lianti hidraulici (ciment), pamant vegetal, ancore.

Asta e, nu au inchis in 2024, trebuie sa acceptam 4-6 luni intarziere.

voicul

^In schimb au primit extensie de timp. Deci de ce s-ar grabi?
+ Pe forum, in casa, poate pe langa o sursa de langa caldura 10 grade pare asa e lux si opulenta, ca se compara cu -10 grade, dar sa stai 8 ore (hai 6) la 10 grade afara 5 zile pe saptamana ... care dintre voi se baga?

M_Z

Pentru cine nu a făcut șantier e greu sa înțeleagă.
Sa stai in frig , pe ploaie , vânt cu bocancii făcuți chirpici.
Când montezi grinzi la 12m înălțime pe temperaturi cu minus și să mai adie și vântul se simt cu 10 grade mai putin. Cu fața înghețată de abia mai scoți doua vorbe când trebuie să așezi o grindă de 40m și suta de tone la mm.
Sa stai cu morcovul că nu îți ajunge timpul sa așezi grinda până se termină intervalul și te prinde trenul cu ea in cârlig. Că îți mai face CFR o surpriză și nu îți dă închidere de linie decât pe intervale de 30-40min și alea noaptea de la 2.
E frumos în șantier dar nu comod. Eu vorbesc ca inginer care nu trebuie să pună mâna dar muncitorii trebuie. Și nu sunt roboti sunt și ei tot oameni.
Și mai e și un lucru pe care multi îl ignoră, antreprenorii sunt societăți comerciale nu voluntari. Sa tii oamenii la munca in condiții grele înseamnă cheltuieli suplimentare și productivitate scăzută. Bani pierduți și oameni îmbolnăviți. Mai bine ii tii acasă și încerci să recuperezi când se poate lucra  în condiții bune.

Ionut

Eu și cei din API știm. Nu suntem ingineri (de drum / eu nu sunt inginer deloc) dar știm șantiere. Am văzut multe în 17 ani de monitorizare (eu), am auzit și mai multe.

Mereu am fost înțelegători cu muncitorii. Chiar și când criticăm constructorii, nu criticăm muncitorii. Rareori am criticat muncitorii și atunci am făcut-o foarte atent și foarte bine argumentat.

Chiar și acum cu podul pe DJ102H pe A7 la Mizil, nu l-am făcut pe sudorul Dorel cu ou și cu oțet. Pentru că se întâmplă. Nu din cauza lui Dorel cu sudura nu circulăm noi acum pe A7. Sigur, are și Dorel partea lui de vină, dar să nu-i punem totul lui în spinare.