Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

qionescu1

Nu ca ar fi fost un secret ca era absolut necesara largirea dar ma mir ca se poate si au acceptat. Pentru oricine de pe forum sau cu interventii la politicieni sau administratie ar fi parut o propunere imposibila pentru nivelul administratiei romanesti. Daca are cineva info despre largire, dimensiuni, intersectii, daca se vor monta separatoare pe sensuri etc. ...

Totusi, o problema, daca sensul giratoriu de la instrarea pe centura Apahidei nu se va largi si el, creandu-se benzi dedicate pe anumite directii (mai ales cea inspre Cluj), largirea la 4 benzi nu va avea succesul estimat. Cele doua sensuri giratorii de pe centura Apahidei creaza mari probleme de fluiditate a traficului si nu cred ca isi aveau locul pe un drum european.

SergiuSerj

QuotePasul următor, 26 mai, este avizarea de către Consiliul Interministerial

Avem un update legat de pasul acesta de astazi ?

endre.kemenes

^ @SergiuSerj
Chiar acum am vazut pe fb ca avem de la deputatul Baltaretu: https://www.facebook.com/viorelbaltaretudeputatUSRPLUS/posts/pfbid02i7mnDj7yJxGA4tTzRNQBQzN3kKmYpmTCxBgWmrSzUVr8PCNvNodDLJEVuMCrNELKl
Quote✅ Dx A3 - Tureni: aviz favorabil în Consiliul interministerial.
Urmează etapa emiterii hotărârilor de guvern pentru indicatorii economici, respectiv pentru expropriere, care, la rândul lor, stau la baza lansării licitației de achiziție-execuție.
☝🏻 Important: știu, din discuțiile cu proiectantul, că în acest caz, spre deosebire de altele asemănătoare, există un proiect tehnic / de detaliu, aproape de finalizare. El va fi depus la DRDP, urmând să fie lansată ulterior licitația pentru execuție.
Datorită acestei particularități, câștigătorul licitației poate trece la execuție imediat după acest moment.
#infrastructuracluj #viorelbaltaretu

danny_cbu

Deci suntem cu 3 luni in spatele calendarului afisat acum cateva pagini

StefanCelMare

Păi, nu vă faceți iluzii, anul ăsta slabe șanse să se fi făcut ceva în teren și conform calendarului original.
Dacă se licitează și atribuie anul ăsta, ar fi cam tot ce putem spera.
La anul să demareze treaba, și probabil în funcție de cine o face, prin 2024 să putem circula (mai devreme sau mai târziu, în funcție de firma câștigătoare). Eu unul nu sper la 2023, ar fi o surpriză frumoasă dar trăim în România deci îmi mențin scepticismul.

qionescu1

Hai sa fim si optimisti pentru ca avem destula lume implicata acum in proiect si in monitorizare. Daca proiectarea va fi gata si lucrarile incep imediat dupa licitatie avem sanse mari sa fie gata in max. 9-12 luni.

SergiuSerj

Stie cineva care sunt urmatoarele date calendaristice care se anunta, pentru etapa emiterii hotărârilor de guvern pentru indicatorii economici?

mirceaeliade

pe A8 am vazut ca sunt "planuite" 2 luni dupa finalizare SF+AM pt aprobari ITE, apoi 2 luni pt pregatire licitatie, si dupa aia 4 luni depunere oferte.  presupun ca ar fi un plan acceptabil pentru birocratul roman si pt DExul asta

nicolaem

^ incet incet :

Ministerul Transporturilor a publicat indicatorii tehnico-economici pentru Drumul Expres Cluj-Napoca – Autostrada Transilvania, o legătură așteptată încă din 2009 de la deschiderea tronsonului Turda – Gilău (43 kilometri). După aprobarea investiției în Guvern, Compania de Drumuri poate lansa licitația pentru execuția șoselei. Studiul de Fezabilitate și Proiectul Tehnic sunt realizate și predate de Explan.

https://economedia.ro/ministerul-transporturilor-a-publicat-indicatorii-pentru-drumul-expres-cluj-napoca-autostrada-transilvania-costa-663-de-milioane-de-lei-si-are-o-durata-de-executie-de-18-luni.html#.YqcpXOxBxPZ

alexV

Ar putea da drumul licitatiei in opinia mea. Pana s-ar atribui ies si AC-ul si exproprierile.

nicolaem


adiarc

^poate doar pt posibile expropieri...pt lucrări sanse de 0,01%...daca s-ar atribuii anul acesta ar fii ceva..dar si aici sanse f.f mici
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nicolaem

nu eram atat de optimist pt lucrari cat pt avans. si ma gandeam ca daca e prevazut in buget au motiv de graba. daca nu poate merge si ardelenescu " no nu-i graba, licitam la anu"

alexV

Este finantare, proiectul e prins intr-un plan investitional.

Zice Horatiu ca trebuie sa asteptam totusi aprobarea proiectului tehnic, fiindca acolo sunt listele de cantitati necesare licitarii pe FIDIC rosu, adica direct construirea, ca pe A7.

gerulus