News:

.

Main Menu

Portul Galati

Started by tom_sawyer, June 18, 2016, 06:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#15
S-a reluat licitatia pentru Etapa a II-a:

Anunt de participare: [CN1020526] Execuție lucrări din cadrul proiectului Platforma Multimodală Galati – Etapa II –Modernizarea infrastructurii rutiere din zona Platformei Multimodale pentru înlăturarea blocajelor în trafic și relocarea unui segment de cale ferată pentru fluidizarea traficului feroviar din zona portuară

Valoarea totala estimata: 42.468.092 lei

Depunere oferta - Data limita: 10.07.2020 15:00

Descriere succinta:

Infrastructura rutieră:
- sunt vizate investiții pentru infrastructura necesară activităților care sunt responsabilitatea Statului; (considerate a nu avea un caracter economic);
- infrastructura publică rutieră ce va fi modernizată în cadrul acestui obiectiv investițional este și va fi disponibilă ulterior finalizării, în mod gratuit, oricăror și tuturor utilizatorilor, (nefiind exploatată din punct de vedere comercial);
- aceasta nu este dedicată activității unui operator portuar și nici nu este legată exclusiv de Platforma Multimodală Galați, ci este deschisă publicului făcând parte din rețeaua națională și europeană de transport;
- ulterior modernizării, infrastructura va fi administrată de CNAIR, autoritatea competentă din Romania care administrează infrastructura publică națională rutieră, nefiind exploatată de CN APDM, UAT Galați.

Infrastructura feroviară:
- este vizată relocarea liniei de cale ferata care strabate portul Galați;
- aceasta este administrată de catre CFR și asigură accesul în celelalte porturi situate în aval de portul Bazinul Nou (în cadrul căruia va fi amplasată Platforma Multimodală Galați). Linia de cale ferata ,,Cântar" nu este legată de Platforma Multimodală Galați;
- aceasta cale ferată nu va fi exploatată economic, în sensul în care nu se va percepe o taxă pentru utilizarea ei, însă este destinată a fi utilizată de către instituțiile și societățile care își desfășoară activitatea în port.
- aceasta este deschisă oricaror utilizatori care doresc că marfurile lor să ajungă, pe calea transportului feroviar, în porturile situate în aval de portul Bazinul Nou, spre a fi transbordate pe Dunăre. Ulterior relocării, aceasta linie de cale ferată va fi administrată de CFR Infrastructură, compania națională care administrează întreaga infrastructură publică feroviară.

tom_sawyer

#16
Licitatia de mai sus a fost anulata pentru ca nu a depus nimeni oferta. S-a (re)reluat, aceeasi valoare estimata: [CN1023226]

Tragedia e ca licitatia mare, pentru etapa I (detalii pe pagina anterioara), unde depusese oferta doar o firma din Israel, a fost anulata zilele trecute.




tom_sawyer

Anunt de participare simplificat: [SCN1073109] proiectare și execuție lucrări din cadrul proiectului "Lucrări de infrastructură portuară cheu dana 32 Port Docuri Galați"

Valoarea totala estimata: 18.489.267 lei

Descrierea achizitiei publice:

În data de 24.12.2019 s-a depus cererea de finanțare pentru proiectul "Lucrări de infrastructură portuară cheu dana 32 Port Docuri Galați" (cod proiect 131354), Cod apel: POIM/642/1/3/Cresterea gradului de utilizare a cailor navigabile si a porturilor situate pe rețeaua TEN-T centrala. În prezent, cererea de finantare se află în perioada de evaluare. Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunatatirea sistemului de transport maritim prin modernizarea cheului existent la dana 32, astfel încât sa se permita acostarea directa a navelor si sa creasca eficiența operațiilor de încarcare-descarcare a navelor.

Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Modernizarea frontului de acostare de la Dana 32 prin execuþia unui nou cheu vertical care sa îl înglobeze pe cel existent
2. Cresterea anuala a capacitații de încarcare-descarcare a marfurilor pâna la aproximativ 173.817 tone anual.

Portul Docuri Galaţi se află în judeţul Galaţi, pe malul stâng al Dunării, la Mm 80. Dana 32 este situată pe latura din dreapta a bazinului (cu silozul vechi ,,Anghel Saligny"), între danele 31 şi 33, oferind un front de acostare de aproximativ 70 ml. Terenul este proprietatea Statului Român, domeniu public și se află în administrarea C.N. A.P.D.M. S.A. Galaţi. Obiectivul de investiţie se află în vecinătatea axei prioritare TEN-T nr. 18 (Rhin - Main - Meuse - Dunăre). Accesul cu auto în zonă se face utilizând infrastructura de transport a oraşului Galaţi. Portul Docuri este racordat, de asemenea, la reţeaua feroviară naţională.

În prezent, datorită vechimii mari a lucrărilor existente (80-100 de ani) şi datorită unei exploatări intensive, corelate cu schimbarea condiţiilor climatice din ultimii ani, s-au produs fenomene de instabilitate şi deteriorări ale cheurilor. Având în vedere obiectivele cuprinse în programul Guvernului României potrivit Master Planului de Transport, investiţiile realizate în capacităţi de depozitare şi cele în derulare ale operatorilor portuari, precum şi tendinţa de creştere a cererii pe piaţa cerealelor, se impune şi modernizarea frontului de acostare din dana 32 port Docuri Galaţi.

milo1981

La  licitatia SCN1073109 proiectare și execuție lucrări din cadrul proiectului "Lucrări de infrastructură portuară cheu dana 32 Port Docuri Galați" s-a trecut la etapa de deliberare pe 04.12.2020.

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

tom_sawyer

Licitaţia lansată de Administraţia Porturilor Dunării Maritime (APDM) Galaţi privind "Lucrări pentru execuţia cheului din cadrul proiectului Platformă Multimodală Galaţi - Etapa I - Modernizarea infrastructurii portuare" s-a soldat cu un nou eşec.

Este pentru a patra oară când APDM Galaţi încearcă să găsească un constructor pentru această primă etapă a lucrărilor, vitală pentru derularea proiectului menit să ducă la relansarea traficului naval de mărfuri în portul Galaţi.

Din păcate, la termenul limită de depunere a ofertelor, respectiv 21 decembrie, nu a fost depusă nici o ofertă, iar licitaţia a fost în mod automat anulată.

viata-libera.ro

milo1981

#20
Quote from: milo1981 on December 12, 2020, 09:50:01 PM
La  licitatia SCN1073109 proiectare și execuție lucrări din cadrul proiectului "Lucrări de infrastructură portuară cheu dana 32 Port Docuri Galați" s-a trecut la etapa de deliberare pe 04.12.2020.

Licitatia a fost atribuita in 01.03.2021.

VEPEX COM S.R.L. / RO 10651367
SUPERQUATRO GRUP / RO13924879
Hidrotehnica Romconstruct / 8284080
BCPC BIROUL DE CONSULTANTA PROIECTARE IN CONSTRUCTII / RO 13588469
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

tom_sawyer

#21
Creștere de milioane de euro a costurilor pentru terminalul multimodal din Portul Galați

După cum v-am informat în paginile ziarului "Viața liberă", proiectul, structurat în trei etape (sub-proiecte) de implementare, este derulat în parteneriat de Administraţia Porturilor Dunării Maritime (APDM) Galaţi şi operatorul privat Port Bazinul Nou, din cadrul Grupului Metaltrade. Valoarea inițială a proiectului, în ansamblul său, ar fi trebuit să ajungă la aproape 90 milioane de euro, însă în urma reactualizării costurilor, necesarul de finanțare ar urma să fie considerabil mai mare.

"Din cauza subfinanțării, în licitațiile din cadrul PMG - Etapa 1 "Modernizarea Infrastructurii Portuare" și PMG - Etapa II - "Modernizarea Infrastructurii Rutiere" nu am avut ofertanți. Actualizarea devizelor confirmă această subfinanțare. De asemenea, confirmă că decizia din ianuarie a.c., când, pe PMG - Etapa I, s-a renunțat la finanțarea prin CEF și s-a trecut la recalcularea proiectului în vederea depunerii unei noi finanțări prin POIM a fost una corectă, care a dat o șansă reală de materializare a proiectului, chiar dacă, la nivel instituțional, acest lucru a însemnat, poate, un deficit de imagine", ne-a declarat fostul director al APDM Galați, Alexandru Șerban.

Actualizarea devizelor a depășit sensibil chiar și estimările inițiale, în condițiile în care costurile materialelor de construcții, mai ales în ultimele luni, au crescut foarte mult.

În cazul PMG - Etapa I - "Modernizarea Infrastructurii Portuare", evaluarea inițială a proiectului a fost de 102,7 milioane de lei (fără TVA), însă după actualizarea devizelor, costurile acestei etape au fost estimate la 179 milioane de lei (fără TVA), prin urmare cu aproape 75 la sută peste sumele inițiale.

În cazul PMG - Etapa II - "Modernizarea Infrastructurii Rutiere", evaluarea inițială a proiectului a fost de 42,46 milioane de lei (fără TVA), iar după actualizarea devizelor s-a ajuns la suma de 69 milioane de lei (fără TVA), ceea ce corespunde unei creșteri a costurilor cu 65 la sută.

În cazul PMG - Etapa III - ce vizează reorganizarea zonei de depozitare şi manipulare a mărfurilor, ce revine Port Bazinul Nou, investiţia prevăzută era de 192,33 milioane de lei (fără TVA), în acest caz actualizarea devizelor fiind în curs de realizare.

"Ca să vă faceți o imagine, pe Etapa I, noi aveam în devizul general 650 euro/tonă la palplanșele folosite la construcție, iar în momentul în care ne-am apucat de reactualizarea devizului, în ianuarie a.c., prețul era 1.100 euro/tonă, iar în iunie deja era undeva la 1.350 euro/tonă. Adică dublu! Iar palplanșele la primul proiect valorau 8 milioane de euro! Adică, pe noile prețuri, numai pentru aceste palplanșe, costurile se duc de la 8 milioane de euro la 16 milioane de euro. Plus restul: agregate, umpluturi, la care au crescut de asemenea prețurile...", ne-a explicat Alexandru Șerban.

PMG - Etapa I și PMG - Etapa II au parcurs la nivelul autorităților de transport o serie de etape intermediare, necesare până la depunerea noilor cereri de finanțare pe POIM. Este vorba de aprobarea Analizei cost-beneficiu, care atestă sustenabilitatea proiectului, iar în această perioadă noile devize ar urma să fie aprobate în Comitetul Tehnico-Economic (CTE) al APDM Galați, respectiv în CTE-ul Ministerului Transporturilor, pentru ca ulterior să se obțină avizul interministerial necesar pentru depunerea cererii și obținerea finanțării prin POIM.

https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/169281-crestere-de-milioane-de-euro-a-costurilor-pentru-terminalul-multimodal-din-portul-galati

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1035894] Lucrări pentru executia cheului din cadrul proiectului Platforma Multimodala Galati- Etapa I - Modernizarea infrastructurii portuare

Valoarea totala estimata: 179.404.268 lei


Urmare a măsurilor întreprinse de CN APDM Galați, prin modificarea surselor de finanțare, respectiv trecerea integrală pe Programul Operațional Infrastructura Mare, au fost deblocate proiectele Platformei Multimodale Galați.

Având în vedere noi parametrii tehnico-economici, considerăm că aceste lucrări au devenit atractive pentru firmele de construcții din domeniul portuar.

viata-libera.ro (articol publicitar platit de APDM)

tom_sawyer

#23
Anunt de participare: [CN1035991] Execuție lucrări din cadrul proiectului Platforma Multimodală Galati – Etapa II –Modernizarea infrastructurii rutiere din zona Platformei Multimodale pentru înlăturarea blocajelor în trafic și relocarea unui segment de cale ferată pentru fluidizarea traficului feroviar din zona portuară"

Valoarea totala estimata: 68.710.292 lei

Infrastructura rutieră:
- sunt vizate investiții pentru infrastructura necesară activităților care sunt responsabilitatea Statului; (considerate a nu avea un caracter economic);
- infrastructura publică rutieră ce va fi modernizată în cadrul acestui obiectiv investițional este și va fi disponibilă ulterior finalizării, în mod gratuit, oricăror și tuturor utilizatorilor, (nefiind exploatată din punct de vedere comercial);
- aceasta nu este dedicată activității unui operator portuar și nici nu este legată exclusiv de Platforma Multimodală Galați, ci este deschisă publicului făcând parte din rețeaua națională și europeană de transport;
- ulterior modernizării, infrastructura va fi administrată de CNAIR, autoritatea competentă din Romania care administrează infrastructura publică națională rutieră, nefiind exploatată de CN APDM, UAT Galați.

Infrastructura feroviară:
- este vizată relocarea liniei de cale ferata care strabate portul Galați;
- aceasta este administrată de ctre CFR și asigură accesul în celelalte porturi situate în aval de portul Bazinul Nou (în cadrul căruia va fi amplasată Platforma Multimodală Galați). Linia de cale ferata ,,Cântar" nu este legată de Platforma Multimodală Galați;
- aceasta cale ferată nu va fi exploatată economic, în sensul în care nu se va percepe o taxă pentru utilizarea ei, însă este destinată a fi utilizată de către instituțiile și societățile care își desfășoară activitatea în port.
- aceasta este deschisă oricaror utilizatori care doresc că marfurile lor să ajungă, pe calea transportului feroviar, în porturile situate în aval de portul Bazinul Nou, spre a fi transbordate pe Dunăre.
Ulterior relocării, aceasta linie de cale ferată va fi administrată de CFR Infrastructură, compania națională care administrează întreaga infrastructură publică feroviară.

milo1981

#24
Quote from: tom_sawyer on October 21, 2021, 01:05:39 AM
Anunt de participare: [CN1035894] Lucrări pentru executia cheului din cadrul proiectului Platforma Multimodala Galati- Etapa I - Modernizarea infrastructurii portuare

Termen depunere oferte: 10.12.2021 15:00
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

milo1981

#25
Quote from: tom_sawyer on October 27, 2021, 09:38:56 PM
Anunt de participare: [CN1035991] Execuție lucrări din cadrul proiectului Platforma Multimodală Galati – Etapa II –Modernizarea infrastructurii rutiere din zona Platformei Multimodale pentru înlăturarea blocajelor în trafic și relocarea unui segment de cale ferată pentru fluidizarea traficului feroviar din zona portuară"

Termen depunere oferte: 13.12.2021 15:00
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

tom_sawyer

#26
Lucrări pentru executia cheului din cadrul proiectului Platforma Multimodala Galati- Etapa I - Modernizarea infrastructurii portuare

Valoarea totala estimata: 179.404.268 lei

Ofertă:
1. Asociere : EURO CONSTRUCT TRADING 98 (Leader), ROSTDORSTROY, SAGA LOGISTICS MANAGEMENT


Execuție lucrări din cadrul proiectului Platforma Multimodală Galati – Etapa II –Modernizarea infrastructurii rutiere din zona Platformei Multimodale pentru înlăturarea blocajelor în trafic și relocarea unui segment de cale ferată pentru fluidizarea traficului feroviar din zona portuară"

Valoarea totala estimata: 68.710.292 lei

Oferte:
1. Asociere : TANCRAD (Leader), CITADINA 98, OLDROAD CONSTRUCT, LEMACONS
2. Asociere : EURO CONSTRUCT TRADING 98 (Leader), ROSTDORSTROY, SAGA LOGISTICS MANAGEMENT

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1037943] Proiectare si executie lucrări aferente proiectului "Amenajare Dane Ro-Ro în Portul Bazinul Nou Galați"

Autoritate contractanta: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Data publicare: 24.12.2021

- execuția lucrărilor de amenajare a danelor 39, 40 si 41 din Bazinul Nou Galati pentru primirea si operarea navelor tip RoRo si RoPax;

Valoarea totala estimata: 84.047.774 lei

Depunere oferta - Data limita: 04.02.2022 15:00

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1038817] Achizitia de lucrări pentru construirea platformei multimodale din cadrul Proiectului aferent – Obiectivului investițional 3 – denumit ,,Platforma Multimodală Galați – Obiectivul Investițional 3 - Platforma Multimodală"

Autoritate contractanta: Port Bazinul Nou S.A.

Valoarea totala estimata: 167.038.634 lei

În această etapă referitoare la obiectivul de investiție nr. 3 se vor realiza lucrări de reorganizare și reconstruire a zonei de manipulare și depozitare pentru eficientizarea fluxului tehnologic în platformă, după cum urmează:
a) Platforma (lucrări pentru construcția platformei, căilor de rulare, drumurilor tehnologice, rețelelor de utilități aflate în perimetrul portuar; lucrări pentru demolarea de clădiri, căi de acces, drumuri tehnologice, platforme betonate);
b) Linii de cale ferată industriale. În cadrul contractului de lucrări se vor executa categoriile de lucrări, se vor procura și monta echipamentele conform prevederilor Caietului de sarcini.

Depunere oferta - Data limita: 07.03.2022

milo1981

O saga care parca nu se mai termina...

Licitațiile pentru terminalul Ro-Ro din Port Bazinul Nou vor fi reluate

QuoteAPDM Galați a anulat două licitații cu clauză suspensivă privind realizarea unui terminal Ro-Ro în Port Bazinul Nou, acestea urmând să fie relansate luna viitoare, odată cu clarificarea unor aspecte ce țin de regimul juridic al amplasamentului pe care urmează să fie realizate lucrările.

QuoteProblema a fost că, la un moment dat, în perioada de elaborare și depunere a ofertelor, au fost primite din partea agenților economici o serie de solicitări de clarificări suplimentare privind regimul juridic al amplasamentului lucrărilor.
"În urma analizei, s-a constatat că răspunsul la aceste solicitări de clarificare nu se poate elabora fără a se afecta documentația tehnico-economică (studiul de fezabilitate) ce a stat la baza elaborării caietului de sarcini pentru inițierea procedurii de atribuire. Modificările rezultate din clarificarea regimului juridic al amplasamentului executării lucrărilor au impact asupra întregii "Documentații de Atribuire" postată în SEAP, respectiv se modifică indicatorii principali ce caracterizau rezultatul contractului, iar adoptarea măsurilor corective nu mai putea fi efectuată prin intermediul eratelor la Anunțul de Participare și a răspunsului consolidat la solicitările de clarificări", ne-a explicat directorul general al APDM Galați, Alexandru Șerban.
Ca urmare a acestor aspecte, cele două licitații au fost anulate, ele urmând să fie relansate odată cu refacerea documentației și includerea clarificărilor solicitate privind regimul juridic al amplasamentului lucrărilor.

https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/177398-licitatiile-pentru-terminalul-ro-ro-din-port-bazinul-nou-vor-fi-reluate
autoMinder - aplicație de management a parcului auto