News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

La Galati va dura mult mai putin. Nu pentru ca ar fi mai scurt ci pentru ca ma astept sa se faca bucati mai mari in santierul naval si sa fie mult mai putin de sudat in santier.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneLess

La Olt au lucrat sub cerul liber. Câteva case lângă.
La Găneasa , la subtraversare, spunea un coleg mai vechi, ceva vreme ,
că nu crede că se vor obține toate avizele CFR anul ăsta.
Eu cred acum că nici până în martie. Deci nu pot săpa sub calea ferată nouă.
Deci ocolire Slatina când va dori CFR
Lângă Siretul vostru, văd pe harta API, e un triaj CFR apoi o fermă de stâlpi de electricitate.
Aici vor fi bubele acolo. Nedepinzând de UMB.



razvan96

Alocare bugetara propusa in 2022: 87 milioane RON.

O alta gluma a MT.

dr4qul4

eu cred ca aici e un favor al MT pt UMB. Fiind alocare mica, si graficul de executie poate sa fie la fel. Si UMB poate primi extensie de timp.
Nu cred ca vom vedea aici mobilizarea specifica UMB. Poate vor lucra doar la structuri anul viitor, dar intr-un ritm care nu va necesita grinzi/tablier.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Păun

ma poate ajuta cineva cu un link pentru proiectul tehnic la Braila Galati? Multumesc!

danutzu_1069

Proiectul tehnic... n-ai sa vezi niociodata... E..."secret de stat"...
Asta "merge" doar pe circuit inchis...


horatiu.cosma

Deocamdată nu există proiectul tehnic, ci doar PAC-ul (proiect pentru autorizația de construire), o formă incipientă a proiectului tehnic. PAC-ul e aprobat, urmează să fie obținută autorizația de construire.

Feri

Quote
...
În plus, bugetul pe 2022 prevede şi realizarea unei conexiuni rutiere între drumul expres Galaţi – Brăila şi Centura Mare a Galaţiului
...


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=896558204211166&id=159850657881928

tom_sawyer

#280
Putem pune presiune ca noul drum de legătură să fie făcut la profil de DX, 120 km/h?

2 benzi/sens oricum trebuie, pentru că va colecta trafic atât de pe centură, cât și de pe DJ 251. Loc este, teren plat este, material de terasament este din belșug.

Împreună cu porțiunea vestică a centurii formează la rândul lui o variantă de ocolire pentru localitățile de pe DN25, Șendreni+Movileni, unde DN-ul trece prin localitate. Ocolul poate fi compensat prin viteza mai mare de circulație.

mirceaeliade

daca VO nu are profil de DX nici legatura nu ar trebui sa aiba.  scopul la un DX e sa deserveasca un oras mare, si nu stiu daca foarte multi Galateni ar veni pe DX si dupa aia ar intra pe VO ca sa intre acasa.  pt ca traficul international de pe VO nu e indeajus de mare ca sa justifice un DX

tom_sawyer

#282
Pe drumul asta de legatura va veni trafic din 4 directii, care va merge spre sud:
- DN25 (centura pentru Sendreni si Movileni)
- DJ251 (Smardan)
- DN26 (Cahul-Oancea)
- DN2B (Giurgiulesti)

(Bineinteles ca galatenii nu-l vor folosi, dar nu e vorba despre ei aici.)

Deci nu e aceeasi situatie ca pentru toata VO Galati, la care e suficienta 1 banda/sens.

mirceaeliade

my 2 cents: nu sunt multe centre non-urbane care sa justifice 2+2 sau chiar mai mult atata timp cat orase cu mult peste 100k locuitori nu au nimic desenat pe tabele.  daca macare se justifica activitate economica (gen zona metropolitana care merge la lucru la Sidex) as mai intzelege, dar nu inteleg alte prioritizari decat cele economice

ijwtsh

UMB a primit Autorizaţia de Construire pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi / Şoseaua de 11 kilometri include un viaduct de aproape un kilometru peste Siret şi un pod hobanat de 300 de metri

QuoteMinisterul Transporturilor a emis vineri Autorizaţia de Construire pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi, şosea cu o lungime de 11 kilometri, unde constructorul UMB a început încă din octombrie lucrările de decopertare.

Contractul cu cel mai puternic drumar din România a fost semnat în aprilie 2021 pentru 371 milioane de lei şi o durată de 34 de luni, din care 10 luni pentru proiectare şi 24 de luni pentru execuţie. UMB a câştigat licitaţia cu o ofertă de 371 milioane lei faţă de valoarea estimată a CNAIR de 530 de milioane lei.

Autorizaţia de Construire (etapa I) este emisă pentru un tronson de 7 kilometri din cei 11 ai drumului rapid, valoarea lucrărilor autorizate este de 77 milioane de lei şi acoperă ,,lucrări de drum, lucrări de terasamente, consolidări şi lucrări pentru colectarea şi evacuarea apelor pluviale" – AC pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi. Pe traseu vor fi şase lucrări de artă, trei poduri, două viaducte şi un pasaj. Viaductul peste râul Siret care se varsă în Dunăre (lângă Galaţi) are aproape un kilometru (845 metri), după care urmează un pod hobanat de 290 de metri.

La intrarea constructorului în teren, fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, spunea că finalizarea lucrărilor se poate face peste 2 ani dacă terenul este pus la dispoziţia antreprenorului pe întreag traseul. ,,Proiectul pornește din drumul de legătură brăilean al podului peste Dunăre, are 11 km, 3 poduri, 2 viaducte și un pasaj, fiind prevăzute 2 benzi pe fiecare sens de circulație. Finalul traseului este la intersecția cu DN2B în zona Movileni. Dacă cei responsabili își fac treaba în timp util cu emiterea tuturor avizelor, autorizațiilor, scoaterea pădurii de pe traseu din fondul forestier, ar trebui să circulăm pe acest drum expres în anul 2023", spunea Cătălin Drulă în octombrie 2021.

Anul viitor acelaşi constructor va începe lucrările şi pentru Centura Mare a municipiului Galaţi (33 km), contract de 700 de milioane lei şi termen de 42 de luni pentru execuţie.

Garanţia oferită este de 120 de luni, faţă de minimum 60 de luni din caietul de sarcini. Pe lângă asigurarea unei variante pentru DN 22 B (digul Brăila – Galaţi), Drumul Expres Brăila – Galaţi va asigura legătura şi cu Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila ,,Golden Gate de România".

De asemenea, pentru municipiul Brăila sunt prevăzute alte două Drumuri Expres Buzău – Brăila (,,Muntenia Expres" – 98 km, anul 2022 pentru finalizarea documentaţiei tehnice) respectiv Focşani – Brăila (,,Milcovia Expres" – 76 km, termen 2022 finalizare proiectare).