News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

La podul hobanat e mai lată porțiunea mediană pentru ca acolo se prind cablurile. DX-ul e mai mult decât suficient, nu avea rost A, distanța e mică și traficul nu are de unde să crească extraordinar de mult.

Feri

Apropos the A vs DX, captura chiar din SF-ul lor  :lol: :





Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

#242
Au ajuns cu decopertarea aproape până unde începe viaductul+podul peste Siret.
apps.sentinel-hub.com

29.10.2021


03.11.2021





http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/45.403/27.97/0


tom_sawyer

Mulțumim Radu! Au început forajele (geo?) pentru viaduct (0:27).

paulmare

^ nu mi se pare ca e foreza geo, e una de aia "adevarata" pentru piloti de diametru mare 

stangabriel

#246
Ma uitam pe documentele/hartile DX Braila - Galati si cele ale podului peste Dunare, sectorul dintre DN2B  pana DJ221 apar pe ambele proiecte.

Am cautat pe forum, sunt discutii despre conectare, dar nu am gasit nimic despre suprapunerea aceasta de 1.13 km. Cum este pana la urma?

tom_sawyer

#247
Între DN2B și DJ221B e drumul de legătură la pod construit de Astaldi.

http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/45.316/27.942/0

LE: ai dreptate, și proiectul din SF al DX-ului se suprapune peste acea porțiune. Bună observație!

Părerea mea e că, licitația pentru pod fiind anterioară celei pentru DX, porțiunea respectivă va fi construită de Astaldi. Probabil au fost clarificări la licitația pentru DX în care s-a lămurit chestiunea asta.
Totuși asta ar însemna că DX-ul ar avea cu vreun kilometru mai puțin.

LE2: în SF-ul din 2008, DX-ul apare ca având lungimea de 12,287 km. La licitația de proiectare+execuție apare: "Ob CTR il repr P+E lucr pt constr DE Braila - Galati, in lungime de aprox 11 km"

stangabriel

Bun, am mai lamurit ceva.

Insa in documentatia de mediu din 2012, DX porneste din DN2B , trece peste calea ferata si apoi peste Dj221B.  Acum ,logic, ar trebui sa fie pod peste sensul giratoriu la sol pe Dj221B, cu directia Pod Dunare. La sol sa ramana nodul giratoriu Dj221B, bretelele aferente Drumului de legatura de la Pod Dunare si DX Braila Galati.
O sa fie complicat sa fie toate benzile intr-un singur giratoriu. Avem 4 drum judetean, 4 DX Braila- Galati, 8 Drum legatura Pod Dunare, 16 benzi conectate la intersectie. (Am calculat ambele sensuri la fiecare). :o

horatiu.cosma

S-a schimbat soluția acolo, UMB se va înțepa cu un giratoriu nou cam pe unde traversează drumul de legătură Astaldi acel canal.

tom_sawyer

Putem obține o planșă? Proiectul tehnic e considerat în proprietatea CNAIR?

horatiu.cosma

Deocamdata e aprobata doar solutia in CTE de siguranță din CNAIR, urmează să fie depus PAC, PT și abia apoi putem spune că e un PT în proprietatea CNAIR.

tom_sawyer

#252
Capătul dinspre Siret al DX-ului (vedere spre Brăila). În dreapta, localitatea Vădeni. Foto: Cristian Deceanu, pentru Viața Liberă.





Sper că au prevăzut o subtraversare aici:



Drumeagul ăla e de prespectivă, leagă cartierul Cantemir de Vădeni, ar fi păcat să fie blocat definitiv de DX.



RobertH


tom_sawyer

Da, păcat. Poate totuși la Proiectul Tehnic o să prevadă ceva, e un mizilic.