News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#960
Quote from: catalinus66 on September 30, 2024, 08:35:17 AMExista in partea inferioara a pilonilor (cca 5-6 m peste viitoarea cale de rulare) caneluri, presupun ca vor folosi pentru legarea printr-un element a celor doi piloni. Similar ar trebui sa faca ceva si in partea finala a pilonilor.

Quote from: RazesIesean on September 30, 2024, 09:51:18 AMDaca va uitati cu atentie la colajul foto facut de Mr. Papadopol, se poate vedea cam pe jumatatea pilonilor niste sloturi de legatura / vizitare

În acele goluri în piloni se va monta elementul de legătură între piloni (bancheta) pe care se sprijină tablierul. Are cota 20 m. Nu e la "5-6 m peste calea de rulare", ci e sub calea de rulare.

În funcție de ele am estimat înălțimea actuală a pilonilor, cam de 3 ori mai mare, circa 60 m.




Pagina 38:
https://www.anpm.ro/documents/12220/74456728/Memoriu+de+prezentare+revizuire+acord+de+mediu+pentru+drum+expres+Braila+-+Galati.pdf/

catalinus66

Multumesc @tom_sawyer
Eu am luat ca model hobanatul din Otopeni, care are legaturile intre piloni deasupra caii de rulare. Calea de rulare si vantul  exercita tensiuni asupra pilonilor, iar tensiunile orizontale se pot descarca prin intermediul legaturilor. Pare mai normal sa fie deasupra, nu dedesupt.




Powered by API/PUM imgur uploader

esendy

#962
 :D

Skynick

Cei de la Otopeni sunt orientati spre interior si conectorii sunt in tensiune permanenta. La Galati nu-i acelasi principiu.