Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#960
Quote from: catalinus66 on September 30, 2024, 08:35:17 AMExista in partea inferioara a pilonilor (cca 5-6 m peste viitoarea cale de rulare) caneluri, presupun ca vor folosi pentru legarea printr-un element a celor doi piloni. Similar ar trebui sa faca ceva si in partea finala a pilonilor.

Quote from: RazesIesean on September 30, 2024, 09:51:18 AMDaca va uitati cu atentie la colajul foto facut de Mr. Papadopol, se poate vedea cam pe jumatatea pilonilor niste sloturi de legatura / vizitare

În acele goluri în piloni se va monta elementul de legătură între piloni (bancheta) pe care se sprijină tablierul. Are cota 20 m. Nu e la "5-6 m peste calea de rulare", ci e sub calea de rulare.

În funcție de ele am estimat înălțimea actuală a pilonilor, cam de 3 ori mai mare, circa 60 m.




Pagina 38:
https://www.anpm.ro/documents/12220/74456728/Memoriu+de+prezentare+revizuire+acord+de+mediu+pentru+drum+expres+Braila+-+Galati.pdf/

catalinus66

Multumesc @tom_sawyer
Eu am luat ca model hobanatul din Otopeni, care are legaturile intre piloni deasupra caii de rulare. Calea de rulare si vantul  exercita tensiuni asupra pilonilor, iar tensiunile orizontale se pot descarca prin intermediul legaturilor. Pare mai normal sa fie deasupra, nu dedesupt.




Powered by API/PUM imgur uploader

esendy

#962
 :D

Skynick

Cei de la Otopeni sunt orientati spre interior si conectorii sunt in tensiune permanenta. La Galati nu-i acelasi principiu.

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

carutasul

btw, am văzut că autorul a plimbat un pic drona pe cursul Siretului, în apropiere de podul CF apar niște structuri care seamănă cu niște picioare de pod, are cineva idee dacă a mai existat un pod sau o tentativă de a construi altul?


tom_sawyer

#967
^^ Da, e vechiul pod feroviar. Traseul căii ferate a fost modificat odată cu construcția actualului pod CF.

La dublarea liniei Cf Buzau-Faurei-Galati, terminata in anul 1971, podul de peste Siret de la Barbosi a fost reamplasat la cca 200 m in aval fata de axul liniei vechi, podul de pe firul 1 a fost executat cu 4 deschideri de 64,2 m acoperite cu tabliere noi sudate. Pe firul 2 au fost utilizate tablierele podului vechi. Aceste tabliere integral sudate reprezenta o performanta realizata de proiectantii de la IPCF Bucuresti, executantii de la IPMPB Pitesti si constructorii de la Santierul 11 Montaje al CCCF Bucuresti. Mutarea celor 4 tabliere de 64 m lungime s-a facut in trei etape:
      -tragerea tablierelor pe malul stang al Siretului
      -riparea tablierelor cca 200 m.
      -lansarea tablierelor pe noul amplasament.
A fost cea mai lunga ripare de tablier metalic din Romania.

[...]
1974 IPCF Bucuresti proiecteaza tablierele sudate de 64,20 m (4 buc.) la noul pod peste Siret la Barbosi. Se remarca progresul inregistrat fata de tablierul proiectat cu 12 ani in urma. La grinzile cu zabrele s-au suprimat montantii neincarcati de antretoaze. Barele au sectiuni complet inchise, iar longeronii sunt situati la 1,5 m distanta, conform STAS 1911/75.


http://web.archive.org/web/20220115103849/https://sites.google.com/site/infocfrgalati/date-cronologice-din-istoria-feroviara-galateana

carutasul

merci, așa mi s-a părut și mie că urma să fie sau a fost un pod. . Nu s-or fi gândit niciodată să le folosească pentru un pod rutier? Acum nu prea mai are sens, că se face expresul, dar cred că înainte ar fi fost de folos că scurtau binișor distanța la Brăila...

ncb

Drum express Brăila -Galaţi ; Siret river bridge


Charly

alexa_adrian2001

Foarte anevoios. E cam o rusine pe blazonul UMB cum s-au miscat cu acest lot. Din cate imi aduc aminte la inceput de an au promis ca si acest DX va fi gata in 2024. Sa tot critice ei API-ul. Nu o sa castige acest pariu.
Chiar daca mai au de lucru la pod nu inteleg de ce nu s-au apucat pe vreme buna sa asfalteze unde deja au pregatit terenul de 2 ani oare deja? hai fie un an si ceva.

Ionut

Promis în 2024. Dacă mai contează pentru cineva...

Bine, a fost promis și în 2023...

tom_sawyer


l3x

Pai ce-ar mai fi de calculat? Par a fi la inaltimea finala ...

danutzu_1069

Nu par, ci chiar suunt la inaltimea finala.
Intrebarea este ce / cum vine intre piloni?

Promis in 2024, da, dar stai, deocamdata DeX se opreste-n.... gard.
Deci, ce sa fie gata?

Aparent, conform geoportal ancpi, este expropiat tot inclusiv parte din DN2B pentru largire si giratoriu