Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GIV

#795
ma refeream la cate treceri trebuie sa se faca cu finisoarele pt a asfalta cei 60-70 km sau mai mult. cum si pentru  parapetii metalici se calculeaza la fel.. mai ales ca ultimele sunt cele mai migaloase si consumatoare de timp operatii

Cetatean

In general la asfalt se calculeaza in functie de capacitatea statiei. Daca ai o statie de asfalt cu o capacitate de 250 t/ora,poti baga cu o statie 2500-3000 t zilnic. Sau mai mult. Stiu ca ei aveau o statie de capacitate mare,de vreo 500 t/ora.
La uzura,se poate folosi un finisor care toarna toata platforma la o singura trecere,pe un sens.
Stabilizat cu 2 finisoare,s-au turnat si 4500 de t intr-o zi,dar a fost o situatie exceptionala. Tre' sa caut,aveam niste rapoarte de la un esalon de asfalt cu niste productivitati lunare de la autostrada.
Oricum ai asa multe variabile,incat nu poti spune nimic exact. Statia de asflat in sine,e o uzina. A picat un rulment,care nu il ai,stai poate o saptamana sa vina de la producator. Lantul de aprovizionare,agregate,bitum,filer,vremea. etc.
 

oneLess

^^ Trecerile alea 3+1 le mai înmulțești cu 2 dacă trece finisorul de 2 ori ca să acopere tot sensul și încă o dată cu 2 dacă vorbim de ambele sensuri pe acea lungime de 60-70 Km!

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Feri

Și o filmare de la Adi Didi:

alecu26

Vor fi interesanti timpii de executie la hobanat. Esti destul de conditionat tehnologic si multe posibilitati de accelerare nu sunt. E bine totusi ca sunt gata grinzile...si fabrica aia se poate muta in alta parte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

naivu

Am remarcat că la trecerile peste CF nu au pus deocamdată nimic, nici grinzi nici tablier metalic, pare că au de gând să pună tabliere metalice simultan cu tablierul de la podul hobanat (care se va pune după ce ridică turnul pt hobane).

Ionut

Păi și cum? Nu e gata anul ăsta? Șoc și groază...

mirceaeliade

Posibil ca santierul asta nu va fi inchis pana nu se termina de produs SI necesarul de grinzi pt VO Galati. Si acolo nici macar nu cred ca au trimis PT-ul.  Oricum, de notat ca au inceput sa lucreze si dincolo de CF spre legatura cu DN, desi par ca sunt 2 stalpi mari de relocat acolo.

alexa_adrian2001

Pai nu renunta UMB la VO Galati? parca asa era vorba.

Ionut


bogdan4ice

Pai acolo pare un blat cu statul. Finantarea parca era de la bugetul de stat si sacul e cam gol asa ca ori reziliaza ori mai asteapta ceva cash in sac.
Similar cu VO Cosmesti.

naivu

^^^^Și dacă-i obligă CNAIR să continue VO Galați, care grinzi vor avea prioritate? Cele pt A7 care trebuie puse anul ăsta (în cel mai rău caz următorul), sau cele pt VO GL unde nu prevăd că se va lucra înainte de 2026?!

dr4qul4

VO Galati si Cosmesti vor sta la naftalina pana cand UMB va ramane fara lucrari. Vor fi gata peste 10 ani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

#809
Nu e neaparat rau ca ar sta la naftalina. Mie mi se pare ca treimea de vest a VO Galati nu e chiar as de utila, pt ca imi vine greu sa cred ca traficul greu Tecuci-Giurgiulesti e insemnat.  VO are rost doar daca se conecteaza direct la Braila+DEx, iar treimea de vest e inutila pt asta. 

Ce e ciudat e ca statul, prin CNAIR, pare ca ar fi cearut o reziliere pe VO asta (nu am vazut absolut nimic despre podul Cosmesti), dar UMB se bate sa NU rezilieze.