News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oneLess

#780
Nu zicea prin/spre decembrie că luna asta în aprilie se dă în circulație?

survola

Da, neatent si eu, acolo scrie 130 /2 :D
De ce se scrie așa, mă depășește.
Chiar mă gândeam, de ce ar fi ,,crescut" pilonii daca s-a scurtat distanța intre ei?

mirceaeliade

La fel cum s-au promis "la sigur" 100 de km deschisi in 2023 si s-au deschis vreo 45-50, la fel se vor deschide si cei vreo 250 pe 2023+2024, cu astia de pe DEx6 probabil intrand la categoria "la sigur" din cei 250 pana la  sfarsitul 2024. :troll:

mirceaeliade

Hai sa mai adaugam procente la proiectul asta:
Quote"Mobilizare buna pe santierul drumului expres Braila – Galati. Lucrarile au ajuns la un stadiu fizic de 80%, iar constructuctorul roman (Spedition UMB) monteaza grinzi la structura complexa de pe traseul drumului expres. Aceasta structura, formata dintr-un viaduct care traverseaza denivelat calea ferata si dintr-un pod peste raul Siret, are o lungime totala de 1.780 m (din care 300 m este lungimea podului hobanat)", afirma directorul general al CNAIR.

"In santier constructorul a mobilizat 500 de muncitori si 12 macarale de mare tonaj. Constructia drumului expres Braila-Galati (10,77 km) trebuie finalizata pana la sfarsitul acestui an (2024)", adauga Cristian Pistol.www

raulbogdan23

Ma indoiesc ca 20% reprezinta suprabetonari, hidroizolatie, asfalt, parapeti, marcaje si ditamai podul hobanat si trecerile peste calea ferata.

Un 60% ar fi mai real fata de ce e in teren.

TibiV

O filmare noua, de ieri, de la Alain Legrand: Drum route; road express Braila Galati ; Siret river bridge 09-04-2024

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raulbogdan23

Pe malul drept mai sunt 16 grinzi de ridicat si 24 disponibile pe acelasi mal.
Pe malul stang sunt 16 grinzi de 40m si cele de lungimi diferite.

Intr-o saptamana, maxim doua, pleaca fabrica de grinzi de aici.

carutasul

ce-i al lor e-al lor, la poduri se mișcă bine.
Dar evident, la hobanat cât să fie acum înălțimea celui mai mare, cu armătură cu tot, 20 m? Până la 80 ... mai e ceva :)

raulbogdan23

Cum prevad mersul lucrurilor aici:
- termina de ridicat grinzi, predale, cofreaza si suprabetoneaza
- majoritatea echipelor se muta pe alt santier si aici ramane 1-2 echipe sa lucreze la hobanat

carutasul

abordarea rațională asta ar fi și probabil că așa se va și întâmpla. Nici n-ai ce face cu mai mulți oameni.

bUzZ1-

dar restul lotului nu-l mai filmeaza nimeni? e gata asfaltat? din ce se vede la orizant pe aceasta filmare nici vorba de asa ceva.

raulbogdan23

Nu ai ce sa filmezi, nu se lucreaza pe restul lotului.

panzer

Pistol a spus ca se lucreaza. Cine suntem noi sa il contrazicem?!  :o

S-ar putea sa vedem repede asfalt pt ca nu au multe portiuni inca pe A7 unde sa asfalteze.

UMB are capacitate sa asfalteze 60-70 km pe sezon. Anul trecut au asfaltat DX12 T3 si A0N cam una dupa alta.

GIV

acesti 60-70km /an inseamna ca distanta se inmulteste cu 4 pentru 3 straturi de asfalt + 1 de balast stabilizat?

TibiV

:lol: 
Uite asa facem 1000 km/an...
:rofl:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)