Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alinuttt

#690
În decembrie se împlinește un an de când s-a emis autorizația de construire pentru viaductul peste Siret. Inteleg ca termenul contractual de execuție pentru întreg proiectul este aprilie 2024, deci ar trebui să vedem finalizat viaductul.

Greu, greu de tot la cum arată structurile grele(podul în arc și hobanatul de circa !ATENȚIE! 80 de metri înălțime). Eu mai degrabă tind să cred că doar în 2025 se va circula pe aici.


oneLess

#691
Cred că au AC și la Siret/Cosmești!

Pare că sunt băgate în seamă structurile mai mici deocamdată!
Nu știu dacă alt constuctor făcea mai mult într-un an.
Termenul e vrăjeală ieftină, cine face podul ăla în 2 ani?

dr4qul4

Care este motivul pentru care nu se apuca de pilele de langa CF?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mike_us

La anul e anul electoral. Poate forțează să deschidă aici pe DX12 lot 4 parțial si vreo 2 loturi pe A7.

Gigeluș

#694
Dar acolo unde este acel pod peste CF cu pile neîncepute nu este cam mare distanța? Va fi pod în arc?

dr4qul4

acolo intrebam si eu de pilele lipsa. Cea dinspre sud trebuie facuta imediat dupa dig. posibil ca asta sa fie cauza pt care intarzie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Whyse1

@Gigeluș:
Quote2. Pod – viaduct km 10+963
Se propune traversarea tuturor obstacolelor cu o singura lucrare de artă, pod-viaduct, lucrare care va contine mai multe solutii constructive și anume:

2.1 Viaductul de acces de pe malul drept al Siretului, cu capătul zidului întors al culeei C1 în dreptul km 9+941,30 este alcătuit din următoarele deschideri:
  • 6 x 40,5 m grinzi din beton armat precomprimat;
  • 1 x 132,75 m arc cu calea jos, peste digul de apărare și cele două linii de cale ferată;
  • o deschidere de 33,13 m + 33,00 m grinzi din beton armat precomprimat;
  • 11 deschideri a 40,50 m până la podul principal peste Siret.

Drumul expres intersectează linia de cale ferată industrială, în dreptul km 10+272, cu o oblicitate dreapta de 42⁰, iar in proximitatea acestei intersecții, atât calea ferată, cât și drumul expres intersectează digul de pe malul drept al râului Siret. Pentru a nu fi afectat digul și terasamentul căii ferate, a fost necesară proiectarea unei singure deschideri de 132,75 m în soluția unui arc cu calea jos.

Latimea suprastructurii: 2 x 10,92 m + 1,58 m = 23,42 m (2 structuri gemene) pe deschiderile din beton, respectiv 27.40 m pe deschiderea in arc, suprastructura comuna pentru ambele cai.
  • latimea carosabilului: 2 x 9,50 m;
  • latimea trotuarului / spatiului de siguranta si parapete: 2 x 0.71m;
  • Numar de grinzi in sectiunea transversal 4 bucati/cale, respectiv 2 arce cu tiranti.

Suprastructura va fi alcatuita din doua suprastructuri ,,gemene" pe deschiderile din beton armat, avand grinzi cu lungimile de 40.00 m, respectiv 32.50 m, iar pe fiecare deschidere in sens transversal se vor dispune cate 4 grinzi prefabricate simplu rezemate cu inaltimea h=2,00 m.

Grinzile se vor așeza interax 2,80 m, iar la partea superioară sunt prevăzute cu predale și placă de suprabetonare din beton armat C35/45. Suprastructura se va continuiza la nivelul plăcii de suprabetonare.

Apele pluviale se vor drena longitudinal si evacua prin gurile de scurgere și la capete prin casiuri din beton. In dreptul pilelor, placa de suprabetonare se va continuiza pe câte 3 sau 4 deschideri, conform schemei statice, iar suprastructura va avea rosturi de dilatatie conform schemei statice.

Arcele cu tiranti ale deschiderii de 132.00 m vor fi realizate integral din metal, arcele vor avea sectiunea casetata iar tirantii orizontali vor avea sectiunea de tip I. Arcele se vor monta interax la distanța de 25.00 m, solidarizate prin antretoaze între tiranții orizonali și contravânturi superioare între arce.

Peste antretoaze s-a prevăzut o dală din beton armat C35/45, cu rol de rigidizare in plan și de susținere a părții carosabile.

Apele pluviale se vor drena longitudinal si evacua prin gurile de scurgere.

Infrastructura va fi alcatuita din culeea C 1 și pilele 1-20.

Culeea va avea elevatia casetata, iar fundarea culeelor va fi de tip indirect, cu radier si piloti forati de diametru mare DN 1200mm, respectiv 1500 mm din beton armat, avand lungimea pilotilor cuprinsa intre 28.00 m si 42.00 m. De asemenea, numarul de piloti sub radiere va fi diferit in functie de capacitatea portanta a acestora.

Pilotii se solidarizeaza la partea superioară cu un radier din beton armat cu înălțimea de 2,00m, la radierele cu suprastructura din beton, respectiv inaltimea de 3.00m la pilele pe care reazeme arcul. Culea este prevăzuta cu ziduri intoarse.

Atât la la culei cat și la pile, la nivelul banchetelor de rezemare se vor executa cuzineti din beton armat si dispozitive antiseismice.

Pilele sunt de două tipuri:
  • Tip 1, pile cadru cu doi stalpi circulari, avand diametrul de 1,60m și riglă din beton armat;
  • Tip 2, pile de tip lamelare, cu secțiune casetată din beton armat și riglă din beton armat.

Pila P20 este pila comună viaductului de acces și podului principal peste Siret.
Sursa: https://www.anpm.ro/documents/12220/74456728/Memoriu+de+prezentare+revizuire+acord+de+mediu+pentru+drum+expres+Braila+-+Galati.pdf/

tom_sawyer

Drumul expres intersectează linia de cale ferată industrială, în dreptul km 10+272, cu o oblicitate dreapta de 42⁰

E vorba evident de magistrala CF 700, nu de CF industrială.

danvoicu

In proiect toate sunt prezentate drept CFI. Un pic ciudat zic eu.

Whyse1

"Drum (route; road) express Braila-Galati ; Siret river, Galati, Romania ; Siret river bridge" by Alain Legrand

carutasul

progresul la pile aduce aminte de "vremurile bune" ale UMB :)

Skynick

Inca nu e alta companie sa arate viteza asta pe viaducte. Sa speram ca se muta in primavara pe Siret.

GAC

Oare de ce nu se apuca de facut grinzi?
Cumva le fac si le depoziteaza in alta parte? Este putin absurd sa pozitionezi fabrica in dreptul podului si grinzile sa le depozitezi in alta parte?
Totusi, in masura in care motivul este dat de lipsa fierarilor-betonisti (insuficienti ca sa asigure lucrul concomitent la piloni cat si la grinzi), ajung sa cred ca lipsa muncitorilor calificati e o problema la nivel de tara, la care nu vom gasi o solutie prea curand (si care cel mai probabil va genera intarzieri pe A7, sa speram ca nu prea mari).

BigZ

Poate vor sa aiba pilele terminate si cand scot grinzile le urca direct... (nu stiu daca e posibil tehnic) :D

ion59

Avans clar al ridicarii pilelor. Vor fi obligati, cat de curand, sa inceapa si grinzile.