Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut


horatiu.cosma

#571
Păi au trecut deja 3 ani de când e semnat contractul (12 luni proiectare + 42 execuție). Încă nici urmă de proiect tehnic, revizuire acord de mediu, avize și ce o mai fi nevoie, zero mișcare. Plus că fiind pe bugetul de stat finanțarea, nu a intrat în ordonanța 64 cu formula de actualizare polinomială a prețurilor ca celelalte proiecte pe fonduri europene, deci dacă e să înceapă ceva lucrări, prețurile sunt actualizate cu formula proastă, cea pentru care UMB a protestat anul trecut cu blocarea lucrărilor pe A3. Coroborat cu faptul că UMB nu mai are spațiu de manevră nici măcar pentru ce arde (A0, A3, A7, DX12), pe centura Galați nu mă aștept să văd vreo mișcare prea curând. Așa că nu ar face sens să îngroape niște milioane în producție de grinzi care să nu fie plătite (fără proiect tehnic aprobat nu pot fi făcute plăți).

tom_sawyer

#572
Ideal pentru centura mare GL ar fi să se rezilieze contractul și să se reproiecteze/refăcut SF calumea, cu 2 benzi pe sens între DN26 și DN25, eventual făcut un pachet cu noul drum de legătură până la DEx.

Nu e nimic presant dpdv al traficului și centura mică aflată în construcție poate face față.

Banii de la buget pentru centura mare ar fi mult mai utili pentru niște centuri pe DN21 Brăila-Slobozia.

GAC

atata vreme cat centura Galati nu are nici AM revizuit, la 3 ani de la semnare, e cusuta cu ata alba... si nici nu ma mira, fiind proiect fara finantare europeana. cel mai bine ar fi sa-l includa in proiectele finantabile, ca altfel o sa fie tare greu, mai ales ca urmeaza recesiune.

Granata06

#574
^^^ O grinda executata corect nu are cum sa isi consume contra sageata din greutatea proprie. Forta de precompimare este calculata la actiuni permanente si variabile pe pod (LM1 - eurocod), ori aceste forte din convoiul de calcul LM1 sunt supradimensionate.


mike_us

Mulțumim pentru filmare. Foarte frumos filmat, ai prins o groaza de detalii. Felicitări UMB si Zublin pentru cum lucrează. Anul asta si anul viitor o sa fie interesant de văzut cum creste podul. La Olt parca le-a luat 1 an jumătate?

Marius Papadopol

#577
04.08.2023

Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6


Update lucrari drum expres DEx6



Powered by API/PUM imgur uploader


Powered by API/PUM imgur uploader


Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

ion59

Pare sa fi inceput lucrul la grinzi?

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

mike_us

Știe cineva cam citi piloți au forat din cei 900?

Whyse1

"Drum (route; road ) express Braila-Galati ; Siret river , Galati, Romania" by Alain Legrand

Whyse1

@mike_us
https://www.g4media.ro/grindeanu-lucrarile-la-drumul-expres-galati-braila-vor-fi-finalizate-in-prima-jumatate-a-anului-viitor-valoarea-contractului-este-de-2375-miliarde-de-lei-cu-tva.html
QuoteMinistrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat vineri, la Galaţi, că lucrările la Drumul Expres Galaţi-Brăila, care va face legătura cu Podul Suspendat peste Dunăre, vor fi finalizate în prima jumătate a anului viitor, informează Agerpres.

"Pe mine mă interesează, în acest moment, foarte mult Drumul Expres Galaţi-Brăila. Am fost şi am vizitat locaţia unde va fi podul peste Siret, s-au forat aproape 600 de piloni în acest moment, din 900. Undeva în prima jumătate a anului viitor vom avea acest drum expres finalizat. Este foarte important pentru zona Galaţi-Brăila. Eu cred că toate aceste investiţii vor duce la creştere economică, ceea ce de fapt urmărim cu toţii. Lucrările sunt în grafic şi, aşa cum ne-a obişnuit constructorul, un constructor foarte bun, eu cred că vor fi terminate înainte de termenul limită", a declarat Grindeanu.

Constructorul Drumului Expres Galaţi – Brăila este Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade, valoarea contractului fiind de 2,375 miliarde de lei cu TVA.

Data de finalizare prevăzută în contractul semnat în urmă cu doi ani este mai 2024.

Acest obiectiv constă în construirea a 11,088 km de drum expres, la două benzi pe fiecare sens de circulaţie, inclusiv a trei poduri, unui pasaj şi două viaducte.

Drumul Expres Brăila – Galaţi va fi o variantă alternativă viabilă pentru traficul greu de pe DN22B şi va asigura o conexiune corespunzătoare între cele două oraşe, precum şi cu podul suspendat peste Dunăre din zona Brăila.

naivu

Daca voia DX Braila-Galati finalizat in prima jumatate a lui 2024 trebuia sa se miste sa le dea AC pe tot traseul de acum un an! Podul peste Siret+triajCF are nevoie de 2 ani (cat a luat si podul peste Bistrita de pe Centura Bacau sau podul peste Olt de pe CraPi); lucrul la pod a putut fi inceput prin primavara 2023, mai devreme de octombrie-noiembrie 2024 nu-l vad gata!

mike_us

La pod de mult de munca dar e bine ca s-au mobilizat in zona aia si daca termina la sfârșit de 2024 eu zic ca e foarte bine.