Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rocklee

#315
multumim de filmare ....Raducu @....o intrebare ...ceia ce aduc cu camionele si depoziteaza  in parcare...este zgura de furnal ...??

:gj: :thumbsup: :bye:

dr4qul4

La 4:55 cam asa arata si asa ar fi si normal. Banuiesc ca cineva incaseaza bani si pentru ecologizarea depozitului de zgura.
Referitor la lianti, utilajul alb din zona parcarii pare asemanator cu cele folosite la DX12 pentru asternerea liantilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ion59

#317
Doua observatii: se poate lucra si in ianuarie la terasamente (daca se vrea si daca vremea o permite, evident!); sunt utilizate si masini inchiriate! Poate in vara vedem si asfalt!

Skynick

Mi se pare mie sau e o schimbare aici, in sensul ca drumul tehnologic e fix pe mijlocul viitorului DX? si se intalta o data cu terasamentul?

Whyse1

Costel Fotea, președintele CJ Galați, pe FB:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=918938261973160&id=159850657881928

"Primul proiect la care vom lucra cu specialiștii de la CNAIR se referă la construirea unui drum nou în județul nostru, care să facă legătura între Drumul Expres Galați – Brăila, la care se lucrează în acest moment, și noua Variantă de Ocolire a Galațiului, care va lega Vama Giurgiulești de DN25 și la care urmează în scurt timp să fie emis ordinul de începere a lucrărilor.

Acest drum va fi construit de la zero și va avea o lungime de aproximativ 8 kilometri și patru benzi de circulație."

tom_sawyer

#320
^ Super! Merci pentru info! :cheers:

Poate va fi făcut chiar la standard de DX, diferența de preț cred că e nesemnificativă (a se vedea standardul folosit la drumul de legătură de la Giurgiu).

mirceaeliade

am si eu o mica intrebare.  avand in vedere ca e un drum in linie dreapta, cu exceptia latimii podului peste Siret, e posibil ca in 20 de ani sa se mai exproprieze inca 2m pe fiecare parte a drumului si sa se latzeasca benzile la dimensiune de A in loc de DEx?

raulbogdan23

^

Pana sa ajungi la modificare din DX in A e cale lunga.

Primul pas ar fi ca SF-ul si PT-ul sa fie elaborat la nivel de A adica:
- expropieri facute pentru tot culoarul, sau cel putin sa fie prevazut pentru modificari ulterioare
- structurile peste DX sa tina cont de viitoarea extindere

Cetatean

Nu stiu voua,dar mie ultima filmare a lui raducu,mi a dat ceva senzatie de: " ba,uite ca se poate"
In 10 ani de lucrat pe diverse santiere de autostrazi,dn,cf nu am vazut asa ceva.
Astaldi zicea ca e greu sa faca rost de material de umplutura sau ceva? Nu cred :)) poate vb cu colegii de santier si in 3 saptamani le aduce umb jumate din cat au nevoie.

Ps...asa tre sa lucrezi ca sa faci productie si sa respecti termene asumate de 2 ani de executie. Bravo!

Whyse1

Drum expres Braila Galati DEx6 | Filmare nocturna | Hyperlapse 04.02.2022

survola

Se poate schimba titlul topicului? Dacă s-a decis că e DX 6.

fulger nc

In loc de latit , eu as spune ca mai utile ar fi doua benzi colectoare.
Dai posibilitatea dezvoltarii de-a lungul amplasamentului DX-ului.
Sigur va fi interes ptr asa ceva , data fiind proximitatea intre orase.

ion59


naivu

Subscriu @fulger nc, e chiar o idee buna!

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe