Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

milo1981

Se gaseste undeva proiectul detaliat?
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

pelan87

Am gasit aici Raportul revizuit la studiul de evaluare a impactului asupra mediului, pentru DX Braila-Galati, facut de Consitrans in 2012.

Nu stiu ce modificari s-au mai facut de atunci si cum arata proiectul in varianta finala, dar in raportul amintit de mine apar urmatoarele informatii despre podul peste Siret si CF. In total podul va avea peste 1600 metri:
- pe malul drept avem un viaduct cu 21 de deschideri de 40 metri
- peste Siret va fi un pod hobanat de 290 de metri cu 3 deschideri 80m + 130m + 80m
- pe malul stang avem un viaduct cu 9 deschideri de 40 metri si 1 deschidere de 24 metri
- iar peste CF avem 3 deschideri 30m + 60m + 30m (deschiderea centrala avand grinzi metalice)

Mai jos pun cate imagini extrase din raport (care contine destul de multe greseli, veti vedea):









Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

#227
Decopertări (varianta video în filmarea lui R@du):



apps.sentinel-hub.com

pelan87

Am gasit o plansa cu podul peste Siret si CF, click pe imagine pentru rezolutie mare:





Powered by API/PUM imgur uploader


Pentru cine e interesat, se poate descarca toata documentatia (SF efectuat de Consitrans si pus la dispozitie in licitatia de proiectare si executie), de aici.

TibiV

Un fel de DX12 peste Olt, dar intr-o varianta mult mai smechera...

Multumesc pentru plansa si link.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bachus01

La prima vedere 30 deschideri cu grinzi de  40 m + 2-3 deschideri mai mici . Fara sa luam in calcul podul peste Siret .

Este fezabil 2 ani termenul de executie pentru podul peste Siret?


elphax

la ce poduri fac pe DX12 nu cred ca este stres pentru atatia stalpi si grinzi. cu podul p-zis peste Siret probabil ca vor avea nevoie de ceva ajutor,  consultanta la tras cabluri si ridicat platformele. pilonii vor fi din beton, 57 de metri nu e asa mult comparat cu cei 192 de metri de la Braila

Dan_s

Au mai construit ceva asemanator care cred ca poate fi trecut la experienta anterioara:
https://goo.gl/maps/6ZBHiWCmpm8NAZcY8

dumbravaandrei

@Bachus01 crezi ca mai are UMB vre-o emotie dupa ce a facut doua poduri intr-un an?
@elphax daca nu ma insel UMB a mai facut un pod hobanat prin Austria/Bavaria, pe CF. Nu mai tin minte pe unde. Parca au avut numai partea de executie, proiectarea fiind facuta de altcineva.

Mersul trenurilor

ar trebui sa faca o licitatie cu bretele pentru legatura directa la pod sau eventual in mini DX

Feri

^^ Da, interesant cum in SF initial au analizat mai multe variante, inclusiv cu racord la pod:



Probabil la momentul finalizarii SF-ului (2008!) s-a mers pe varianta cea mai ieftina si mai rapid de realizat...

dr4qul4

Podul asta va avea banda de urgenta ca la DX12 (1,5+0,5m)? Din marcaj pare ca nu, dar din sectiune pare ca vom avea 10.5 m parte carosabila si 12.5 totala
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Feri

^^ Da, plansa cu sectiunea este mai clara:


Diferenta dintre zona de pod hobanat si viaduct este spatiul median necesar dublu (4m fata de 2m)

b1

Când văd secțiunea transversală a podul mă gândesc oare de ce s-a optat pentru DX și nu pentru A? Nu cred că o autostradă este cu 10% mai scumpă decât un DX.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

dumbravaandrei

pfff.... daca trebuia sa faci podul la profil de A, cred ca era cel putin dublu ca pret....