News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vlad94

Se poate adauga macar trompeta dubla si nu e neaparat sa se faca si acvesul spre Braila. Se proiecteaza noduri trompeta duble pe drumuri de acces (Chetani) si nu la intersectia cu 2 drumuri expres.

naivu

Total de acord, sper si eu sa reproiecteze niste conexiuni mai bune. Macar acum in ultimul ceas!

b1

^^^
DX Brăila - A7 și DX Brăila - Galați sunt/erau prevăzute ca făcând parte din A14., iar DX/A Brăila - Tulcea - Constanța - Vama Veche din A4.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

alecu26

Pentru toata aceasta zona, trebuia un fel de master plan care sa aiba in centrul PODUL. Ca e o investitie enorma. Dar probabil nimeni nu a crezut pe bune in el....si acum e cam tarziu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Fred

"Niciodata nu e prea tarziu." ™ Un fost ministru mincinos.

Vlad94

Chiar că e cam târziu:
-Brăila-Galați și Brăila-Măcin se intersectează în giratorii
-Pe teritoriul Brăilei există intersecții cu sens giratoriu.

Fred

Se pot demola si reface corect, daca se vrea.

danpandrea

"AU ÎNCEPUT LUCRĂRILE LA DRUMUL EXPRES BRĂILA-GALAȚI

Zilele trecute au început lucrările la drumul expres ce leagă Brăila de Galați. Deocamdată se decopertează stratul vegetal, iar în următoarele zile se va continua cu stabilizarea terenului și cu fundațiile forate ale viitorului pod de 1,8 km peste Siret și complexul feroviar din zona Galați.

Am participat în aprilie la semnarea acestui contract extrem de important pentru conectarea celor 2 orașe și pentru dezvoltarea economică a regiunii, o alternativă rapidă și sigură la actualul DN 22B de pe digul Dunării.
Proiectul pornește din drumul de legătură brăilean al podului peste Dunăre, are 11 km, 3 poduri, 2 viaducte și un pasaj, fiind prevăzute 2 benzi pe fiecare sens de circulație.

Finalul traseului este la intersecția cu DN2B în zona Movileni. Dacă cei responsabili își fac treaba în timp util cu emiterea tuturor avizelor, autorizațiilor, scoaterea pădurii de pe traseu din fondul forestier, ar trebui să circulăm pe acest drum expres în anul 2023.

Pentru conexiunea directă a acestui proiect cu cu viitoarea centură Galați (ce ar trebui să înceapă și ea în următoarele săptămâni) am cerut Companiei de Drumuri în această vară să găsească o soluție."

Cătălin Drulă, Facebook






mitsu

Din moment ce este o sosea ale carei singure doua intersectii sunt niste giratorii, nu poate fi numit drum expres.

naivu

Și crezi că celui care va merge pe ea îi va păsa cum se numește?  :)
Bine măcar dacă are 2 benzi pe sens, sensuri separate și nu trece la nivel cu calea ferată!

TibiV

@mitsu,

A3 incepe/se termina la Bucuresti in giratoriul de la Gherghitei. Iar la Ploiesti intr-o intersectie T, la nivel.
Deci A3 nu poate fi numita autostrada?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

miahi

^@TibiV - e giratoriu si la Ploiesti la capat.

mitsu

#207

A3 are 5 noduri intre Bucuresti si Ploiesti, denivelate, deci da, e autostrada.
DN1, intre Bucuresti si Ploiesti, are 2 benzi pe sens, sensuri separate, uneori chiar si banda de urgenta, si totusi nu e drum expres, nu? Asa cum nicio bucata din DNCB cuprinsa intre 2 giratorii nu poate fi considerat drum expres, chiar daca are 2 benzi pe sens si separator median.

Nu vad de ce un drum fara nicio intersectie denivelata poate fi numit drum expres, indiferent de cate benzi are pe sens si cat de lat e spatiul median.

oneLess

Are treceri de pietoni între giratorii că DN-urile ?


raulbogdan23

Daca nu are treceri are macar parcare de scurta durata  :lol:

Pe acelasi principiu A3 de langa Rasnov intre DN112B si DN73 nu ar trebui numita A3, nu? Incepe si se termina in 2 giratorii.

Nu cred ca asta conteaza, cum e denumita soseaua (autostrada, drum express) ci faptul ca poti sa parcurgi o distanta mult mai repede, in siguranta si mult mai relaxat decat pe DN-urile patriei.