News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Brasov/Ghencea-Alexandriei-Giurgiului/Luica

Started by Ionut, April 14, 2019, 08:34:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

#75
@boza.bogdanalexandru,
eu sunt categoric impotriva "link-urilor chioare" cum este cel postat de tine.
Din motive pe care le-am explicat de foarte multe ori.
"Link-ul trece/moare/dispare, citatul ramane!..."

Dar tu esti mai nou pe forum, asa ca prefer sa iti arat "procedura corecta":

https://stb-sindicat.ro/o-noua-linie-de-tramvai-va-reduce-cu-40-de-minute-legatura-dintre-ghencea-si-rahova/

Quote
O nouă linie de tramvai va reduce cu 40 de minute legătura dintre Ghencea și  Rahova

O nouă linie de tramvai va fi construită în București în următorii ani pe viitoarea străpungere Bd. Ghencea/ Strada Brașov – Șoseaua Alexandriei.

PUZ-ul proiectului a fost votat în ședința CGMB din 30.04.2020 (punctul 58 de pe ordinea de zi).

Documentația vizează realizarea legăturii rutiere între Bd. Ghencea/ Strada Brașov – Șoseaua Alexandriei și extinderea liniei de tramvai între strada Brașov și Calea Rahovei, în zona Penitenciarului Rahova.

Execuția lucrărilor ar putea dura până la 3 ani. Construcția noii linii de tramvai ar reduce la doar 10 minute timpul de transport între cartierele Ghencea și Rahova, legătură realizată în prezent în aproximativ 50 minute cu tramvaiele 41, 47 și 32.

Un alt beneficiu va fi dat de un timp redus de acces al tramvaielor 41 la Depoul Alexandria, de la 20-30 de minute, la maximum 10 minute.

LE
Recunosc, la sindicalistii STB merge mai greu cu citatele... Nu merge direct cu "copy-paste"... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Referitor la titlu, secțiunea Ghencea - Alexandriei cred că o să o apucăm, dar continuarea spre Giurgiului o să o așteptăm mult și bine.

carutasul

nu se știe niciodată. Un primar mai destupat la minte ar sesiza ușor potențialul imobiliar al acelei zone "virgine", poate n-o să avem mereu tot primari din categoria "Vanghele nema autorizație" :)

paullie

Pe la Sect 5 nu exista nici un proiect/ PUD/ PUZ nimic pt Alexandriei - Giurgiului?

carutasul

nu am idee ce există, știu că pe vremea când am făcut casa ( în afara orașului) că arhitecta mi-a zis textual "la sectorul cinci nu se dau autorizații de construcție" ca și cum era ceva ce toată lumea știa ( era Vanghele în plină glorie). Am mai auzit și din alte surse că toate casele erau construite pe principiul "eu o construiesc fără acte și plătesc amenda". Asta explică și de ce primele hypermarket-uri în sector  ( cu mici excepții) s-au construit după ce Vanghele a plecat. De asta am mari dubii că ar exista PUZ-uri, PUD-uri sau orice alte planuri mai vechi. Poate ceva mai nou, din ultimii ani...

bukresh

#80
^
Exista un PUZ coordonator s5 aflat in dezbatere publica in acest moment.
https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/1504

+
http://urbanism.pmb.ro/Documentatii_PMB.aspx?path=duat-su/dezbatere%20publica/puz%20sector%205/avizare-mediu%20dezbatere
Imaginile sunt la dimensiuni ft mari >15k pixeli. Aviz celor ce nu stau prea bine cu internetul.

Mascarpone

#81
Să mă corecteze cineva dacă greșesc. Aici chiar vor să facă pasaj peste/sub cimitir? Pare mai ieftin să expropriezi...


TibiV

#82
Nu gresesti.
Urmaresc proiectul asta de ani de zile, vei vedea imediat de ce...

Pentru cei care nu cunosc zona, ceea ce figureaza cu "G2a" in PUZ este un cimitir.
Cimitirul Progresu (fara L in coada). Un cimitir absolut legal, desi are o forma un pic ciudata, cu o "aripa" spre nord.

De la nord la sud se vede o strada numita Brăniștari.
Nu se vede bine in GM, dar str. Brăniștari este paralelă (la 5-8 metri distanță) cu fosta cale ferată Bucuresti-Giurgiu (prima linie CF din regatul Romaniei) spre Gara Filaret - prima gara din Bucuresti.
Calea ferata (implicit strada Branistari) este punctul in care aceeasi artera (pe care avem o linie de tramvai) este impartita in doua:
  - spre est se numeste strada Alexandru Anghel, pana la Soseaua Giurgiului (intersectia cu Luica)
  - spre vest/nord-vest se numeste strada Zetarilor
Conform PUZ-ului, ei vor sa plece din zona fostei linii CF spre vest, trecand PESTE cimitir.
Nu stiu vor face asta, si mai ales cand, pentru ca cimitirul este FUNCTIONAL...
Traseul propus (cu rosu) trece peste "aripa" de nord a cimitirului, si fix peste locul unde se odihnesc cumnatul meu (de 3 ani) si soacra mea (de 2 anI).
Si au "vecini" mult mai "recenti", unii de anul asta.
De morminte nu are voie sa se atinga nimeni timp de 7 ani... Deci nu o sa vedem acolo nici o lucrare cel putin 7 ani.
Chiar daca expropriaza cimitirul - desi inca nu am auzit de vreum cimitir expropriat. Ocolit de autostrada - da. Expropriat - nu.
Iar orice expropriere, fie la nord, fie la sud de cimitir, va insemna zeci de case demolate. Cam ca pe vremuri...

In poza din satelit se vede si aleea principala a cimitirului, o linie alba intrerupta ca un fel de "L" intors spre stanga.
In zona "aripii de nord", care urmeaza sa fie traversata de strapungere, latimea cimitirului este de cel putin 60 de metri...
Si nu prea este de loc pentru pile intre morminte...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paullie

60 metri? Pai si nu monteaza Retter si Deme niste grinzi metalice?


paullie

Sa mai urcam 4 fotografii proaspete facute acum o ora. Primele doua sunt mergând catre Sos Alexandriei.





paullie

#86
Alte doua fotografii care am incercat sa fie de ansamblu. Prima catre intersectia Brasov cu Ghencea, iar a doua cu giratoriul.





AndreiB

@TibiV

E vreun cadru legal care prevede interdictia exproprierii (si implicit relocarii) cimitirelor?

paullie

Art. 7 din Legea nr. 33 din 24 mai 1994 zice ca se pot expropria.
Quote
ART. 7
Utilitatea publica se declara de catre Guvern pentru lucrarile de interes national si de catre consiliile judetene si Consiliul Local al Municipiului Bucuresti pentru lucrarile de interes local.
Pentru lucrarile de interes local care se desfasoara pe teritoriul mai multor judete, utilitatea publica este declarata de o comisie compusa din presedintii consiliilor judetene respective. In caz de dezacord, utilitatea publica in cauza poate fi declarata de catre Guvern.
Pentru orice ale lucrari decit cele prevazute la art. 6, utilitatea publica se declara, pentru fiecare caz in parte, prin lege.
Tot prin lege se poate declara utilitatea publica in situatii exceptionale, in cazul in care - indiferent de natura lucrarilor - sunt supuse exproprierii lacasuri de cult, monumente, ansambluri si situri istorice, cimitire, alte asezaminte de valoare nationala deosebita ori localitati urbane sau rurale in intregime.

Si trei poze de ieri pe la 6:30 PM de pe santier. In primele doua nimic spectaculos, au aparut vreo 10 stâlpi si au pus capacele de canalizare pe pozitii (aproape toate) urmând sa toarne beton.







Si poza cu câmpul pe unde va trebui sa continuie noul bulevard spre Sos Alexandriei.



ionut_16

Postat acum 4 zile pe YouTube, îmi apăruse la recomandări.