[B] Brasov/Ghencea-Alexandriei-Giurgiului/Luica

Started by Ionut, April 14, 2019, 08:34:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

Vinerea coada la Cristalului ajunge până la penitenciar, poate şi mai departe, dar în fiecare seară e considerabilă, 15 minute măcar... Poate ar fi o soluţie temporară să interzici stânga la ieşirea în DN6 şi să îi forţezi să meargă pe sub pod, sunt vreo doi km în plus probabil. Dar dacă se va face acest nou bulevard mi se pare aproape obligatoriu să aibă el pasaj peste DN6- sau invers, aşa s-ar mai reduce presiunea pe giratoriu. Mai ales dacă ar fi accesibil din zona de case de la limita Bragadiru-Bucureşti, ca să nu mai iasă în DN6 pentru mers în oraş, ceea ce momentan e complicat...

adelante

Dar portiunea cu scuar pe mijloc folosita acum ca drum de acces Dedeman va fi parte integranta din strapungerea spre Sos. Alexandriei, nu? Adica atunci cand aceasta strapungere se va face, ea se va suprapune si va folosi traseul portiunii existente, corect?

dristor

Se stie cumva cand se va continua lucrarea spre Sos. Alexandriei? Momentan vad ca se lucreaza numai pana la rondul de la Dedeman.

Alta curiozitate: terenul din jurul bulevardului cui apartine / va apartine?


paullie

Din santierul Dedeman doar o poza azi ca mai multe nici nu trebuie. M-am plimbat pe acolo 99% este gata.



paullie

Asa doua poze de pe santierul Dedeman. Prima este de acum 2 saptamâni. Cine imi poate explica fenomenul?






voicul

Lucrare de kalitat MaxiM!

Partea buna este ca se reface in garantie, pe banii constructorului.

RaduC

#112
Daca pânza freatica este sus in zona aceea si căminele sunt adânci suficient cât sa creeze destulă forță de "plutire" si acele cămine nu sunt bine ancorate (nu au suficienta greutate, baza nu e prinsa cu "soil nails", etc), poate apărea fenomenul de flotabilitate din cauza presiunii hidrostatice, cu condiția ca acele cămine sa fie etanșe (adică sa nu existe infiltrații dinspre exterior care sa permită egalizarea de presiuni). Astfel, ele plutesc la suprafața, ridicându-se relativ cu terenul incojurator.

Faptul ca bordurile sunt la locul lor mi-a oferit indiciul necesar pentru a exclude compactarea deficitara a terasamentului.

Daca e asa, reparatia pe care pare ca o fac acum - coboară capacele căminelor - e frecție la picior de lemn pentru ca si țevile au fost dislocuite și exista marele risc sa fie sparte/smulse din conexiunile cu betonul sau/si dintre ele. Eu ca si beneficiar as cere o inspecție cu rover CCTV prin țevăraie pentru a mi se demonstra ca nu exista spărturi.

My 2 cents on the matter

paullie

Ok Radu multumim. De pânza freatica nu stiu, dar caminele sunt adânci.

donatello

Acum cateva zile parea din tramvai ca facusera o gropa mai adanca in zona, sa speram ca au rectificat "ca la carte".

Cristiano


minisoferul

Am gasit in propunerea bugetului PS6 pentru 2021 fraza aceasta:  "Achizitie teren prin expropriere pentru realizarea sistem rutier - Prelungire Strada Brasov", se refera oare la acest subiect ?

minisoferul

Preluare de pe pagina de Facebook a Primarului general:

⚠️Lucrăm la un proiect de infrastructură important pentru Capitală, respectiv conexiunea dintre Prelungirea Ghencea și Șoseaua Alexandriei, care va duce la închiderea inelului median în zona de sud a orașului.
⚠️Am atribuit deja Companiei Municipale Energetica contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate al obiectivului de investiții ,,Prelungire Str. Brașov între Prelungirea Ghencea și Șos. Alexandriei".
⚠️Proiectul constă în realizarea unei legături rutiere în prelungirea străzii Brașov din sectorul 6, între sensul giratoriu din zona Dedeman Ghencea și Șoseaua Alexandriei (zona cuprinsă între Penitenciarul Rahova și Autobaza STB Alexandria).
⚠️Va fi construită astfel o nouă arteră, care va avea 6 benzi de circulație, spațiu verde în zona mediană, care să asigure în viitor realizarea unei linii duble de tramvai, trotuare și piste pentru biciclete, în funcție de situația din teren.
🟢Proiectul e necesar pentru fluidizarea traficului în zona de sud-vest a Capitalei, care s-a dezvoltat în ultimii ani prin construirea unor ansambluri rezidențiale, dar și a unor spații comerciale sau clădiri de birouri. De asemenea, și localitățile limitrofe precum Bragadiru, Domnești sau Clinceni s-au dezvoltat din punct de vedere imobiliar, ceea ce a dus la creșterea numărului de locuitori și de autovehicule.
⚠️Termenul pentru elaborarea studiului de fezabilitate este de 4 luni, după care urmează lansarea în SEAP a achiziției pentru proiectarea și execuția lucrărilor.


carutasul

în sfârșit, ceva mai consistent de la Nicușor...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)