News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[CT] Retail

Started by Harry, December 18, 2013, 06:20:57 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

 :banana:  :banana2: :excited:

Dupa lungi asteptari astazi au fost demrate in sfarsit lucrarile efective de extindere a City Park Mall. Deja la aceasta ora se sapa santul pentru devierea unei conducte si relocare a unui camin bransamente apa, urmand ca dupa aceasta lucrare sa se inceapa excavarea pentru parcarea subterana.




Harry

Mega Image 11 si Constanta atinge 48 de unitati ale retailer-ilor straini.


Harry

se pregateste mega image 12

Harry

Retailerul Mega Image continua expansiunea agresiva in municipiul Constanta. Se pare ca se doreste acoperirea intregului oras, Mega Image profitand de numeroasele spatii comerciale existente la parterul blocurilor comuniste din toate cartierele orasului
Retailerul incepe sa se distanteze serios de principalul competitor - Profi.
Astfel in curand se va deschide cel de al 12 Mega Image din Constanta. Acesta este amplasat pe Soseaua Mangaliei, la intersectia cu Pandurului, la parterul blocului 4.


Harry

Nici nu am apucat sa anuntam deschiderea celui de al 12-lea Shop&Go by Mega Image ca a venit timpul sa il anuntam pe cel cu numarul 13. Acesta este amplasat pe strada Unirii numarul 70, bloc D, complex Cordial.
Prin aceasta inaugurare Constanta isi consolideaza locul 2 dupa Bucuresti in ierarhia nationala a retailului.

ashbird

ar fi interesant si o analiza a numarul mediu zilnic de clienti al acestor mini-marketuri de cartier eventual si media cumparaturilor?
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

Harry

Se pregatesc Mega Image 14 si 15.
In Constanta sunt cartiere intregi de blocuri unde nu e loc pentru a construi supermarketuri. De asemenea e un oras cu doar cateva piete. blocurile comuniste dar si cele interbelice si mai ales cele noi sunt prevazute cu mari spatii comerciale la parter. De aici succesul de care se bucura in Ct ceea ce numim retail modern.

Harry

Mega Image aduce Concept Store la Constanta


Mega Image demonstreaza, daca mai era nevoie, importanta majora a Constantei in retailul romanesc. Dupa Bucuresti, Constanta fiind cel mai dinamic oras din piata de retail
Iata ca expansiunea agresiva a Mega Image in orasul de la malul marii nu a fost una intamplatoare.
Primul magazin Mega Image si de altfel singurul construit de la zero de catre companie in Constanta, a fost reamenajat. Au fost aduse vitrine noi, de asemenea etichetele electronice tind sa devina majoritare, iar produsele marca proprie, inclusiv cele bio se regasesc in toate raioanele.
Insa cea mai importanta modificare are loc in partea din spate a supermarket-ului. Aceasta este transformata in spatiu de birouri, astfel supermarketul preia modelul Mega Image Concept Store, concept implementat pana acum doar in doua unitati din Bucuresti.
Acest lucru arata importanta de care se bucura Constanta in ochii si planurile jucatorilor internationali din retail.
Mai multe detalii ne ofera in exclusivitate economistul Florin Frasineanu de la site-ul brandprivat.ro :

QuoteConcept Store este un format unic in felul sau, ce face parte din noua generatie de magazine implementata in Romania de Mega Image. In ianuarie 2013, la deschiderea primului Concept Store in Bucuresti, Xavier Piesvaux directorul general Mega Image Romania, declara: ,,Concept Store reprezinta un laborator pentru viitor in care vom testa impreuna cu furnizorii nostri concepte noi". O afirmatie extrem de indrazneata in conditiile in care retailul romanesc sta destul de slab la capitolul inovatii.
Constanta este asadar un oras privilegiat, gazduind iata cel de-al treilea Concept Store romanesc. Extinderea formatului nu s-a facut asa cum ne-am fi asteptat intr-o locatie noua, construita de la zero ci s-a recurs la remodelarea magazinului din bulevardul Tomis, unitate etalon a retelei belgiene. Si aici o noua premiera.
Remodelarea, derulata pe parcursul verii a fost un adevarat test atat pentru retailer cat mai ales pentru personalul din magazin. Si asta pentru ca vorbim de un sezon estival in care traficul a fost la cote de varf. In plus, unitate are si program de functionare intre 07,00 – 24,00 ceea ce a facut si mai dificila misiunea celor implicati in remodelare. Operatiunile au fost insa duse la capat cu succes si, de cateva zile este oficial: magazinul din bulevardul Tomis a fost transformat in Concept Store.
La ce trebuie sa se astepte cei ce vor trece pragul noului magazin?
Inca de la intrare se obsearva o schimbare radicala a imaginii. Totul pare mult mai aerisit iar senzatia de spatiu marit este evidenta. Intrarea a ramas prin raionul de legume fructe, reamenajat dar si redimensionat. La intrare regasim si o mica florarie, spatiul fiind insa gestionat de o firma partenera. In interior, zona de legume-fructe este incadrata partial de vitrinele cu branzeturi ambalate alaturi de panificatie. Raionul de servire asistata a fost mutat spre centrul magazinului, fiindu-i alocata o insula personalizata. Pe fostul sau aliniament sunt acum frigiderele cu produse lactate iar in prelungirea lor, ca o trecere spre raionul de peste proaspat, a fost implementat un raion special pentru vinuri. In partea din spate, zona congelatoarelor este ocupata acum de apele minerale in timp ce, in locul acestora a fost dezvoltata categoria produselor non-food. O mutare inspirata, ce da o cu totul alta imagine rafturilor, eficientizarea spatiului fiind evidenta. O noutate o reprezinta si optiunea pentru congelate. Vechile vitrine pe verticala, mari consumatoare de energie, au fost inlocuite cu mobilier modern, amplasarea lor fiind sub forma unor insule in fata caselor de marcat. Se creeaza (si) aici un spatiu mult mai larg si aerisit. Mai trebuie adaugat ca tot mobilierul a fost schimbat. Rafturi noi, in multe zone doar de 1,6 m inaltime, contribuie la senzatia de spatiu marit. Mobilier nou si modern avem si la casele de marcat. Nu in ultimul rand a aparut un raion nou cu produse alimentare vrac, situat in partea din spate a magazinului.
Pe partea de sortimentatie nu putem sa nu remarcam oferta extrem de abundenta existenta la produsele Bio. Este o categorie etalon pentru Mega Image, prin care retailerul se diferentiaza de majoritatea competitorilor sai. Extensii de gama avem si la vinuri, raion care prin mutarea sa in partea din fata a magazinului langa zona de branzeturi, devine un adevarat pol de atractie, oferind in acelasi timp gurmanzilor posibilitatea unor alegeri inspirate. Nu in ultimul rand evidentiem selectia de branzeturi si mezeluri internationale, alaturi de diversitatea unica de mirodenii din cadrul raionului condimente.
Ce ar mai fi de adaugat? Formatul Concept Store nu aduce cu sine si o crestere a preturilor. Da, e adevarat, prin strategia sa Mega Image ofera diversitate, existand aproape in fiecare categorie articole unice in piata, cu o inclinare evidenta spre premium. Prezenta lor in sortimentatia unui retailer trebuie insa privita ca o valoare adaugata, ce poate influenta pozitiv nivelul de trai. Pentru ca una este sa poti sa alegi din 1000 de articole si alta atunci cand ai la dispozitie cateva zeci de mii.


Harry

Cel de al 14-lea magazin Shop&Go by Mega Image urmeaza a fi deschis in curand.
Acesta este amplasat la intersectia bulevardului Mamaia cu strada Theodor Aman, in zona Delfinariu.
Urmeaza pana la sfarsitul anului si magazinul cu numarul 15.

Harry

Putem spune fara sa gresim ca avem ziua si inaugurarea. Intr-o actiune sustinuta care ar face invidiosi si politicienii aflati in plina campanie electorala, la Constanta, Mega Image deschide magazine pe banda rulanta.
Astfel in curand se va deschide unitatea cu numarul 15. Aceasta va functiona sub bannerul Shop & Go si va fi amplasata pe bulevardul Tomis, in apropierea intersectiei cu Ion Ratiu, in locul unei foste reprezentante Cosmote.

Harry

Quote from: Harry on November 08, 2014, 09:13:05 PM
Putem spune fara sa gresim ca avem ziua si inaugurarea. Intr-o actiune sustinuta care ar face invidiosi si politicienii aflati in plina campanie electorala, la Constanta, Mega Image deschide magazine pe banda rulanta.
Astfel in curand se va deschide unitatea cu numarul 15. Aceasta va functiona sub bannerul Shop & Go si va fi amplasata pe bulevardul Tomis, in apropierea intersectiei cu Ion Ratiu, in locul unei foste reprezentante Cosmote.






Harry


Harry

Iata ca Profi au gasit puterea de a raspunde asaltului Mega Image din ultimile doua luni.
Conform unor informatii primite pe surse, in luna ianuarie Profi urmeaza sa deschida cea de a 10-a unitate din orasul Constanta.
Aceasta va fi amplasata in cartierul Poarta 6.

Harry

inca 4 Shop&go pana la sfarsitul anului

Harry

cinema city va opera cinematograful din city park mall