News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Calea Ferata 903 Videle-Giurgiu

Started by Ionut, July 13, 2019, 03:46:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bobby

Daca nu ma inseala memoria, pe partea noastra nu avem nici o statie de tractiune care sa alimenteze linia de contact.

Linie de contact avem doar in statia Golenti si pana la pod si cam atat - restul infrastructuri necesare alimentarii liniei de contact lipseste.

Da, exista o "zona neutra" care separa cele 2 retele CFR (RO) / BDZ (BG), insa exista si un fir de alimentare dedicat (montat pe stalpi pe partea dreapta incepand cu minutul 2:04 din clipul de mai sus) care vine de la o statie de tractiune din Bulgaria si alimenteaza si linia de contact de pe partea noastra.

rizzuh

Da, fiindca nu este electrificata linia mai departe de Golenti. Sunt substatii de tractiune incluse in proiectul de reabilitare si electrificare a liniei Craiova - Calafat.

tom_sawyer

CFR anulează licitația pentru SF electrificarea Rădulești (Videle) – Giurgiu.

Licitația a fost anulată deoarece CNCF CFR SA a primit o singură ofertă considerată neconformă. Oferta a fost primită de la firma Consis Proiect, potrivit datelor prezentate în Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

https://clubferoviar.ro/electrificarea-videle-giurgiu-mai-asteapta/

hvm

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

horatiu.cosma


razvan96


tom_sawyer

^
Anunt de participare: [CN1036977] - Studiu de Fezabilitate pentru ,,Electrificarea liniei feroviare Rădulești – Giurgiu Nord"

Durata contractului este de 9 luni. Durata de prestare a serviciilor este de 8 luni de la data de începere a prestării serviciilor, la care se adaugă 1 lună necesară activităţilor de verificare şi aprobare a documentelor/livrabilelor de către Entitatea Contractantă, inclusiv emiterea de către Entitatea Contractantă a Certificatului de Finalizare a obligațiilor prevăzute în Contract. În situaţia în care prestarea serviciilor nu se încadrează în planul de lucru pentru activităţile/ serviciile soliciate în caietul de sarcini, durata contractului sectorial de prestări servicii poate fi prelungită peste perioada menţionată, fără costuri suplimentare. Această prelungire a duratei contractului se poate face numai în cazuri bine justificate, când finalizarea unei activităţi depinde de aprobări care întârzie din cauze ce nu pot fi imputate ca fiind exclusiv din vina Contractantului. În cazul în care este necesară modificarea documentaţiei, durata contractului se poate prelungi până la aprobarea prin Hotărâre de Guvern a Indicatorilor Tehnico-Economici ai Investiției și a Surselor de Finanțare necesare pentru implementarea investiției, fără costuri suplimentare.

Valoarea totala estimata: 3.146.831 lei

Data de deschidere a ofertelor: 27.12.2021 15:00

tom_sawyer

Oferte:

1. Ofertant unic : CONSIS PROIECT

2. Asociere : I.S.P.C.F. (Leader), BAICONS IMPEX S.R.L.

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100153460

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/5370896649611826

Bucureşti, 25 februarie 2022
📢 𝐎𝐟𝐞𝐫𝐭ă 𝐜âș𝐭𝐢𝐠ă𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐞𝐢 𝐂𝐅 𝐑ă𝐝𝐮𝐥𝐞ș𝐭𝐢 – 𝐆𝐢𝐮𝐫𝐠𝐢𝐮 𝐍𝐨𝐫𝐝, 𝐞𝐭𝐚𝐩𝐚 𝐈

‼ A fost desemnată oferta câștigătoare la procedura de licitaţie publică privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru electrificarea liniei de cale ferată RĂDULEȘTI – GIURGIU NORD (57 km).

✅ Oferta financiară a operatorului economic CONSIS PROIECT SRL, în valoare de 2.900.000 RON (fără TVA), a fost desemnată câștigătoare, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

🌉 Studiul de fezabilitate pentru electrificarea liniei de cale ferată Rădulești - Giurgiu Nord (57 km) trebuie să identifice cea mai eficientă soluție din punct de vedere tehnico-economic, în vederea obținerii sursei de finanțare pentru implementarea obiectivului de investiție, cu asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României și respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T.

✅ Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele:
►creșterea vitezei medii de circulație a trenurilor;
►creșterea atractivității transportului feroviar pe acest tronson ți a volumului de transport pe calea ferată;
►minimizarea efectelor negative asupra mediului;
►descongestionarea traficului feroviar din București si zonele limitrofe;
►menţinerea şi, eventual, atragerea de noi transporturi de pe Coridorul European de Marfă RFC 7 Praga – Atena pe teritoriul României;
►creșterea veniturilor CFR din taxa de utilizare a infrastructurii.

🌉Studiul de Fezabilitate va cuprinde inclusiv toate datele necesare pentru obţinerea tuturor avizărilor în vederea promovării Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici şi pentru exproprierea imobilelor aferente obiectivului de investiţii "Electrificarea și reabilitarea liniei feroviare Rădulești – Giurgiu Nord", inclusiv completarea/modificarea (dacă este cazul) documentației, prin implementarea tuturor cerințelor/solicitărilor emitenților de avize.

‼ Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat, veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate ,,C.F.R." – S.A, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

adica Videle - Giurgiu. In sfarsit. Sper sa mearga repede ca nu au nici un motiv sa intarzie. Linie simpla si nici macar 1 pasaj peste ea.
Ce se intampla cu zona podului (Giurgiu Nord _Ruse), pentru ca la Bulgari este elecrificata?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AndreiB


frunzaverde

Nu se electrifica.
Zona podului nu e inclusa, trebuie un acord interguvernamental.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Macar de ar face si un pasaj rutier pe DN6 peste CF, aici: https://goo.gl/maps/gvA9TKbjSy1tKjKh8

Electrificarea in mod sigur va duce la cresterea traficului feroviar....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Si ciotul pina la Giurgiu in oras, pentru trenurile de calatori?
DAca sectiunea Giurgiu Nord-Axa pod Romania, trebuie acord(fireste ca trebuie sa electrifice si Bulgaria pina acolo) atunci de ce nu s-a propus Radulesti -Giurgiu iar mai apoi Giurgiu Nord-Axa Pod? dupa acord.

frunzaverde

Respectivul ciot intra in electrificarea Bucuresti - Giurgiu cand/daca o sa fie. Dupa terminarea 102, nu va mai fi cine-stie-ce trafic de calatori (daca va mai fi!) pe Videle - Giurgiu.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!