[CT] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Constanta

Started by Harry, December 18, 2013, 04:27:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Soseaua de pe malul lacului Tasaul, asa zisa centura de la Navodari

Vineri a fost turnat primul strat de asfalt AB2, astăzi se toarnă cel de-al doilea strat - Binder (stratul de rezistenta, codificat BAD 25), iar al treilea strat de asfalt, ce de uzură sau BA 16, se va turna luni.

Șoseaua de centură a Năvodariului va degreva centrul orașului de o bună parte din traficul rutier, în special de traficul greu de mare tonaj.

Pe partea dreaptă a drumului, pe malul lacului Tașaul, se lucrează la amenajarea unei promenade pietonale, care pe anumite porțiuni, după cum permite configurația zonei, va avea o lățime de 4 metri.

Va fi amenajat iluminat public, atât stradal cât și pentru zona pietonală, vom monta mobilier urban modern.










kitsune

Hai să din serioși: nu degrevează centrul de niciun trafic. Nici dreaq nu o să se bage pe acolo. Și pescăria e cam in faliment din ce am auzit, deci nici măcar clienții de acolo nu-l vor folosi.
Nu sunt acasă, că făceam un screenshot de Maps de unde și până unde merge asfaltul ăsta
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Quote from: Harry on August 29, 2020, 01:32:09 PM
Mie in mare imi place cum se amenajeaza bulevardul:

+reamenajarea scuarului verde
+irigatii
+pavele


Da, avem irigații smart pe Bd. Mamaia. Adică... cel cu furtunul e dăștept. Și camionul cisternă blochează o bandă de circulație de la Capitol și până hăt, la intersecția cu Mihai Viteazul

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Am fost rău, udau cu furtunul pentru că nu erau făcute "probele tehnologice" și "punerea în funcțiune" a instalației de irigat. Azi a venit "specialistul":

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Altă chestiune: azi au dat drumul pe Bd. Tomis în noua configurație, două benzi de circulație pe mijloc (doar un sens, spre spital) și două benzi de autobuz pe margini, una în sus, una în jos. La eMag stăteau polițiștii. Pe banda de autobuz mergeau și taxiuri, din discuția cu un polițist, "alea au voie". În același timp venea și un motociclist, de ăla nu am mai întrebat, că eram presat de timp să intru la eMag că mi-a venit laptopul  :jumpy: scuze de :offtopic:
Așa că doar o poză pe fugă cu zona de la Victoria (eMag).

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#380
Au rezolvat și cu cei care își luxau gâtul asigurându-se când ieșeau de pe Justiției în Cumpenei (la Cora Mall). Au pus o oglindă.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Băi @Harry, noi suntem singurii constănțeni de pe forum?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

reed

 :lol: voi doi faceti mai mult ca altii 20 de pe alte topicuri. :lol:

Harry


kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

As fi preferat niste stalpi de iluminat cu un design mai modern.










kitsune

#385
Eee, asta e la Capitol. Cum, nu mai merge intrat cu mașina acolo? Vai de parcarea aia din spate, ce era, ce o să fie acum. Lupte greco-tomitane.
Dar sincer, merita pajiștea aia de dale și un pic de verdeață, parcă nu văd nicio jardinieră
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Pe bulevardul Tomis, in zona Cismea, cu deschidere directa la bulevard, compania New Home Construct va edifica un ansamblu rezidential alcatuit din turnuri de pana la 16 etaje. Intregul ansamblu va fi deservit de o parcare subterana.

In prima etapa se vor construi un imobil P+16 cu aripi P+12, P+10, P+9, P+6 si P+3 si un imobil P+12 cu aripi P+4. Parcarile vor fi desfasurate pe 4 niveluri subterane.

O postez aici si nu pe rezidential pentru ca este foarte interesant studiul de trafic.

Prin propunerea PUZ vor apare următoarele modificări ale geometriei străzilor:

• strada nord-sud (actualul DE 512) care face legătura între DN2a și zona Lacului Siutghiol, se propune a fi regabaritată la 4 benzi, față de cele două propuse prin PUG și preluate de PUZ PalazuMare, pentru a putea prelua traficul propus de noua dezvoltare, pe de o parte, de viitoareledezvoltări posibile la vest și nord, și de viitorul trafic de tranzit între DN2A și Lacul Siutghiol. Pe plan s-a denumit strada FN1

• Față de varianta propusă prin PUZ Palazu Mare pentru lărgire a DN2A la 3 benzi pe sens, se propune realizarea unei a 4 benzi în dreptul zonei de studiu, pentru a putea realiza o bandă dedicată de acces către loturile propuse;

• În interiorul zonei de studiu, circulațiile propuse sunt constituite din străzi cu gabarit de 7 metri carosabil, cu dublu sens. S-a încercat realizarea unor circulații carosabile minime, localizate relativ perimetral construcțiilor, pentru a forma insule pe care să poată fi realizate amenajări peisagistice unitare și ample între locuințele colective. Străzile în cauză sunt marcate FN2 și FN3).

• lărgirea parții carosabile a bulevardului Aurel Vlaicu la șase benzi de circulație prin cedarea unei suprafețe de teren în domeniul public;

• transformarea mini -sensurilor giratorii existente pe bd Aurel Vlaicu, în turbogirații în vederea creșterii capacității de circulație cu următoarele elemente geometrice:

• diametrul insulei centrale pentru sensul giratoriu va fi de 24,0m (fără inelul de siguranță), dar vor fi introduse doua insule suplimentare pentru ghidarea traficului rutier. Centrul sensurilor giratorii vor fi modificate în raport cu cele existente;

• realizarea unei zonei de supralargire a cai inelare (inelul de siguranță) la interior de 1.40m;

• extinderea caii de circulație interioare de la o lățime de 9 metri la 13.5m







• introducerea unui brat suplimentar prin racordarea străzii FN2 la sensul giratoriu blvd. Aurel Vlaicu - acces Vivo Mall; 

• pentru a obține performante mai bune din punct de vedere al capacităților de circulație la intersecția blv. Aurel Vlaicu - blv Tomis - DN2A este necesar sa realizeze un pasaj suprateran;

• ținând cont de elementele geometrice al străzilor actuale (declivități longitudinale) se recomandă amplasare pasajului pe direcția blvd. Tomis - DN2A. Ca o variantă alternativă se poate analiza în cadrul unui studiu de fezabilitatea implementarea unui pasaj denivelat sub forma unui sens giratoriu combinat cu o intersecție semaforizată la nivel;

• datorită prezenței bretelelor pentru relațiile de dreapta, lungimea medie a pasajului în funcție de direcția de mers este de 330 m. Suplimentar vor fi necesara introducerea unei benzi de circulație adiționale pe DN2A spre Ovidiu pentru înscrierea vehiculelor de la sol în flux;

• breteaua de circulație care iese de la centru comercial Carrefour necesită o diminuare cu 160 m astfel încât vehiculele care părăsesc această dezvoltare sa se poate folosi de acest pasaj suprateran;

• deasemenea, pe blvd. Tomis se vor crea bretele pentru vehiculele care vor circula la sol, cu lungimi de 140 m

kitsune

OZN complet (ca să nu zic SF). Pasaj la Tomis cu Aurel Vlaicu da. Turbogirații la Vivo? Nu. Desființat un giratoriu, rămâne cel de la Ștefăniță Vodă și cel de la Delavrancea. Desființat sensul de la Metro. Bandă separată de mers înainte la Baba Novac spre fostul siloz. Refăcut accesul la Jumbo și Leroy, direct din variantă, închis accesul din Aurel Vlaicu. Reconfigurat sensul de la Jumbo prin crearea de benzi directe acolo unde se poate (pe sensul spre Mamaia, pe sensul spre centură, dinspre centură spre fostul siloz). Stațiile de autobuz scoase în afara drumului, în alveole.
Să mai zic?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)