News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[CT] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Constanta

Started by Harry, December 18, 2013, 04:27:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kitsune

#345
Here we go again...

Primăria Municipiului Constanța continuă să implementeze soluții pentru decongestionarea traficului rutier din oraș. Pentru a preveni blocajele rutiere formate la intersecția bulevardului I.C. Brătianu cu strada Parâng a fost luată decizia amenajării unui sens giratoriu. Măsura a fost adoptată în cadrul Comisiei de Circulație, cu avizul Poliției Rutiere.
Amenajarea va fi una provizorie,  va fi amplasată o ,,insulă centrală" încadrată de balize din plastic. Dacă sensul giratoriu se va dovedi util, acesta va fi permanentizat, potrivit unui comunicat de presă al Primăria Municipiului Constanța.


Sursa

De ce Brătianu cu Parâng și nu Brătianu cu Caragiale? Că traficul pe Caragiale se desfășoară.

Mi se pare cumva relevantă formularea de la sfârșitul fiecărui comunicat al Primăriei, cea cu "dacă se va dovedi util, va fi permanentizat". Cu toate că studiile lor spun că scade fluența traficului prin introducerea de giratorii, ei tot le bagă, pe principiul "om vedea, poate merge și pun fraierii botul". Apoi își înfundă urechile la protestele șoferilor și prezintă giratoriul ca pe un succes, ca apoi firma de casă să îl definitiveze cu panseluțe și alte flori, pentru vreo 100k iepuroi. Rețeta păstaie funcționează și azi. Iar șansele de a scăpa de ea s-au micșorat de când un anume candidat s-a îmbolnăvit și nu va mai fi votat în veci.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry


bogdanstancu

Sunt curios cum o sa faca legatura cu pista de biciclete de pe zona bulevardului Tomis unea aceasta este pe carosabil (asa cum ar fi normal sa fie peste tot).

kitsune

Or să o facă  în  stilul tipic neo-legumistan, adică prost. La fel ca și cu semafoarele pe galben intermitent,  sensurile unice, giratoriile dezaxate și multe alte prostii. Dacă te uiți atent în poze, la stația de la spitalul mare pista de biciclete trece razant pe lângă copertina stației, plus că este exact între stație și cașcarabeta aia de bilete. Acolo 80% din călători sunt bătrâni care nu se vor uita în jur la ce se întâmplă. Bine că e spitalul aproape.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Apropo de neo-legumistan, am văzut deunăzi un articol despre trotuarele de faianță, cum au trecut  doreii direct prin mozaic cu ceva șanțuri și apoi au umplut cu ciment. Nu mai pun poze că mi-e silă.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

S-a semnat contractul pentru largirea podului Midia, dar inca nu au facut public cu cine

Harry

Studiu prefezabilitate

Masurile propuse pentru optimizarea fluxurilor de circulatii generale pe zona Constanta Nord sunt dupa cum urmeaza:

1. Strada Madrid in lungime de 2742 metri
2. Strada Amsterdam in lungime de 710 metri
3. Legatura cu strada Amsterdam in lungime de 230 metri
4. Legatura cu strada Amsterdam in lungime de 370 metri
5. Continuarea DC89 cu trecere peste CF (pasaj sau trecere la nivel) in lungime de 510 metri
6. Continuarea DC 89 pana la nodul rutier Poiana in lungime de 2230 metri

7. Extinderea la 4 benzi a DN3C

kitsune

Pasaj sau trecere la nivel... Calea aia ferată e trecută la nivel de două ori, odată de Nicolae Filimon la Halta Traian și odată de Aurel Vlaicu lângă Baba Novac. Nu zic că e circulată, dar am mai prins uneori bariera pusă. Aurel Vlaicu se blochează până la Vivo de-o parte și până la siloz în partea cealaltă când trece câte o locomotivă. Nu știu totuși ce se mai transportă pe acolo, leagă Midia și Năvodariul de Portul Constanța, dar frecvența trenurilor e rară spre foarte rară.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Mascarpone

Nu prea inteleg care-i logica la dc89... Sa construiesti un pasaj de peste 20m latime in loc sa faci pasaj la linia de tren care nu depaseste 5m latime?

kitsune

#354
Adică să te duci cu DC89 pe dedesubt? Păi 1, e de săpat la greu, 2, scoți linia CF din uz până faci podul peste groapa aia săpată. Așa, cu drumul pe deasupra, nu afectează CF deloc. Dar oricum, din SF o să reiasă că trecerea la nivel e ok, deci vorbim degeaba despre pasaje.
Ideea cu DN3c mărit la 4 benzi e ok. Doar că nu cred că e loc prin Ovidiu. Măcar să facă până la Hagi și e ok. Ar merge cuplat cu un Baba Novac mărit la 4 benzi și un Barbu Ștefănescu Delavrancea de 4 benzi de la Eliberării și până în spate la Carrefour (în zona Maurer). Dar ce te faci, că terenul din spatele Vivo e al armatei și nu se poate construi drumul ăsta. Iar de la Aurel Vlaicu și până la Maurer e dereaua aia, greu...
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Mascarpone

Nu pe dedesubt, ramane la nivel. E pur si simplu mult mai ieftin sa ridici linia de cale ferata decat sa tragi trotuare, piste de biciclete, si 4 benzi peste o linie de 2m latime. Nu inteleg de ce la noi se face treaba asta pe dos absolut peste tot cand vine vorba de intersectia cu calea ferata. In loc sa ridici linia la intersectie, construiesti cate un pasaj la fiecare strada intepata, care-i logica? Ca motivul pretului sigur nu e.

Harry

E cale ferata privata. Ce zici ar trebui facut de detinatorul CF

kitsune

#357
Calea ferată nu o poți ridica. Pentru că acolo e nevoie de pante/rampe sub un anumit procent (nu vreau să spun prostii, dar e ceva de genul 1-2% maxim, "cheferiștii" știu mai bine) așa că ar trebui să ridici linia CF cam dinainte de Nicolae Filimon și până prin Ovidiu.
Bunică-meu a fost ceferist și îmi povestea când eram copil cum se chinuiau la podurile dunărene cu mărfarele grele cu mecanici neexperimentați, care rămâneau cu căruța în drum. Și trebuia trimisă altă locomotivă (abur pe vremea aia) și etc, etc, nu mai țin minte detalii, că pe mine mă fascina locomotiva, nu trenul. Dar bănuiesc că era vorba de vremea când pe baltă calea ferată mergea pe viaductul făcut de Saligny, nu pe rambleul de azi, care e adus la nivel cu podurile.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Din ciclul: "Făgăduim cât mai multe sensuri unice și giratorii", sau "Cum să bramburești și mai mult traficul deja abramburit din Republica Neo-Legumistaneză", astăzi un nou pas în direcția îndeplinirii planului cincinal la desene pe asfalt:




Atenție, șoferi!: Schimbări importante în traficul din municipiul Constanța. Mai multe sensuri unice

,,Rugăm participanții la trafic să manifeste atenție sporită, să respecte semnificația indicatoarelor de circulație și să nu afecteze siguranța și fluența traficului", informează Primăria Constanța
Primăria Municipiului Constanța, prin SC Confort Urban SRL, implementează constant măsuri de îmbunătățire a mobilității urbane pentru a elimina deficiențele circulației rutiere existente.

Începând de duminică, se modifică regimul de circulație pe 7 străzi din municipiu, astfel:

strada Mihai Viteazu devine arteră cu sens unic, dinspre strada Călugăreni până în bulevardul Mamaia;

pe strada Călugăreni se schimbă sensul de mers, dinspre strada I.G. Duca spre strada Mihai Viteazu;

pe strada Țepeș Vodă se modifică sensul de circulație, se va circula dinspre strada Mihai Viteazu spre strada I.G. Duca;

pe strada Tudor Vladimirescu, regimul de sens unic va fi instituit dinspre strada I.G. Duca spre bulevardul Mamaia;

strada Sabinelor devine arteră cu sens unic, dinspre bulevardul Mamaia spre strada I.G. Duca;

pe strada Dimitrie Bolintineanu se va circula dinspre strada I.G. Duca spre bulevardul Mamaia;

pe strada Dacia se instituie sens unic, dinspre bulevardul Mamaia spre strada I.G. Duca.

De asemenea, de duminică, 2 august, se modifică traseele liniilor  44, 48, 51, 51b și 101, astfel:
traseele 48 și 101 vor circula pe sensul de mers către Consulatul Turc, astfel: str. Mihai Viteazu - bd. Mamaia - str. I.G.Duca - bd. Ferdinand;
- traseele 44, 51, 51b vor circula spre Poarta 1 pe următorul itinerariu: str. I.G.Duca - bd. Mamaia - str. Mihai Viteazu- Poarta 1.
Pentru a veni în sprijinul călătorilor, pe bd. Mamaia va fi înființată o nouă statie, la aproximativ 30 de metri de la intersecția bd. Mamaia cu strada I.G.Duca.
- traseele 44 și 51 vor circula pe sensul de deplasare către Casa de Cultură pe următorul itinerariu: Poarta 1- str. Mihai Viteazu - str. Țepeș Vodă - str. I.G .Duca.
Lucrările de resistematizare rutieră au loc în contextul reconfigurării urbane a bulevardului Mamaia. Carosabilul a fost modernizat pe tronsonul delimitat de strada Mihai Viteazu și strada I. G. Duca iar în această săptămână echipele SC Confort Urban SRL vor interveni cu utilaje de frezare și asfaltare pe strada Mihai Viteazu, la intersecția cu strada Țepeș Vodă.
Rugăm participanții la trafic să manifeste atenție sporită, să respecte semnificația indicatoarelor de circulație și să nu afecteze siguranța și fluența traficului.

Ziua de Constanța
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Tot din august Tomisul devine cu sens unic intre Tomis 2 si Capitol si va avea si benzi dedicate pt bus, si tot ce era bus si circula pe Mircea pe sectorul asta se muta pe Tomis