[CT] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Constanta

Started by Harry, December 18, 2013, 04:27:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kitsune

Din categoria "Puțul gândirii":

Quote...i-am solicitat constructorului să deschidem pasajul rutier și să vedem cum se comportă în condiții de trafic și pe durata sezonului rece.

Adică facem teste podului cu mașinile oamenilor? Și dacă nu ies testele bune și noi ne stricăm mașinile? Vai de capu' nostru.

sursa/
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Quote from: yk17fox on September 12, 2018, 01:24:57 AM
Păi podul e deja acolo, ei doar scot șinele de tramvai și pun balustrăzi.

Era așa https://goo.gl/maps/8v9ME7uwxT82 (se vede aici și unde începe trotuarul, e o scară)

Plus încă o vedere de jos a podului:



^^
:lol: :lol: :lol:

kitsune


Zona Peninsulară a Constanței va deveni pietonală. Ce prevede Regulamentul de acces

Reprezentanții administrației publice locale au luat decizia ca Zona Peninsulară a Constanței să devină pietonală. Decizia va fi pusă în aplicare în câteva săptămâni. Până la momentul intrării în vigoare a interdicțiilor, Primăria Municipiului Constanța desfășoară o amplă campanie de informare, astfel încât, atât constănțenii cât și turiștii să cunoască prevederile noului Regulament de acces aprobat de consilierii locali.

Potrivit acestuia, Zona Peninsulară va fi separată în două părți: zone exclusiv pietonale și zone ocazional carosabile. Din prima categorie, cea a zonei exclusiv pietonală vor face parte faleza promenadă Cazinou, Bd. Tomis (segmentul cuprins între strada Traian și strada Vasile Alecsandri, segmentul cuprins între strada Vasile Alecsandri și strada Sulmona și segmentul cuprins între strada Sulmona și Piața Ovidiu), Piața Ovidiu și strada Vasile Canarache (segmentul cuprins între strada Petru Rareș și Piața Ovidiu).

Cea de-a doua zonă, denumită zona ocazional carosabilă va cuprinde urmăoarele străzi: 9 Mai, Arhiepiscopiei, C.A.Rosetti, Callatis, Căpitan Vasile Țurcanu, Constantin Brâncoveanu, Crângului, Cristea Georgescu, Dianei, Dimitrie Cantemir, Doinei, Dr. Aristide Karatzali, Dr. Francisc Reiner, Ecaterina Varga (segmentul cuprins între Vasile Alecsandri și str. Callatis), Grigore Tocilescu, Horia, Ion Theodorescu Valahu, Krikor H. Zambaccian, Maior Gheorghe Șonțu, Marcus Aurelius, Mircea cel Bătrân (segmentul cuprins între str. Vasile Alecsandri și Piața Ovidiu), Nicolae Titulescu, Orient, Ovidiu, Petru Rareș, Poștei, Profesor Doctor Ion Cantacuzino, Remus Opreanu, Revoluției din 22 Decembrie, Sulmona, Traian (segmentul cuprins între strada Doinei și Piața Ovidiu), Vasile Canarache (segmentul cuprins între str. Termele Romane și str. Petru Rareș) și Vântului.

Potrivit regulamentului de acces, situațiile în care este permisă circulația rutieră în zona peninsulară sunt următoarele: pentru aprovizionare, pentru furnizorii serviciilor de utilități publice, pentru rezidenți, pentru instituții publice, pentru amenajări, pentru furnizorii serviciilor de catering, poștă, curierat, transport valori, persoane și taxi, pentru organizarea unor evenimente sociale, culturale sau sportive și pentru situații excepționale sau situații de urgență. Trebuie menționat faptul că viteza de deplasare a vehiculelor în zona peninsulară este de maxim 30 km/h.

Intrarea și ieșirea mașinilor în/din zona peninsulară se realizează doar prin punctele prevăzute în Regulamentul de acces în care vor fi amplasate indicatoare de semnalizare rutieră.

În ceea ce privește permisele de acces în Zona Peninsulară, reprezentanții Primăriei Constanța au transmis că, deocamdată, nu se primesc cereri pentru eliberarea acestora, însă, cei interesați vor fi informați în timp util despre modalitatea și condițiile de obținere a acestora.

sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Cam asa arata o bucata din soseaua de coasta si singura cu care o sa ramanem din pacate.








kitsune

#259
Quote
Noi STRĂZI CU SENS UNIC în Constanța
Începând de marți, 27 28 mai a.c., mai multe străzi din municipiul Constanța se vor transforma în artere rutiere cu sens unic.

Primăria Municipiului Constanța, prin SC Confort Urban, va monta indicatoarele rutiere care vor reglementa circulația în zona Faleză Nord, astfel: strada Turda – de la intersecția cu bulevardul Mamaia până în strada Unirii; strada Unirii – de la intersecția cu strada Turda până în Ion Rațiu; strada Timișanei – de la intersecția cu strada Unirii până în bulevardul Mamaia; strada Dobrogei - de la intersecția cu bulevardul Mamaia până în strada Unirii.

Știe cineva în ce sens va fi sensul unic pe Unirii? De la Turda la Ion Rațiu sau viceversa?

Citatul e din Replica

LE: între timp Replica a aflat că azi e luni 27 și mâine e marți 28 :lol: Au corectat
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry


kitsune

Înseamnă că se va modifica și prioritatea la intersecția Unirii cu Rațiu, nu? Logic ar fi acolo ca drumul cu prioritate să fie Unirii și la dreapta pe Rațiu, iar bucata de Unirii dinspre Universitate și cea din Rațiu spre mare să fie fără. Oricum traficul majoritar e așa.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Sorinus

Ce mizerie, daca vin dinspre complex Unirii spre scoala 43, tre sa fac dreapta pe Ratiu, sa dau in Bulevard, sa merg pana la prima alveola si sa fac stanga? Asa trafic e acolo de trebuia sens unic?

kitsune

#263
Dacă faci stânga de pe bd. Mamaia pe prima alveolă ți-o iei, că strada aia (Ion Vodă) de lângă biblioteca Universității e cu sens unic spre bd. Mamaia. Trebuie să treci de Universitate și să faci stânga la fosta Securitate, apoi te întorci și o iei pe Turda să ieși în Unirii spre Scoala 43.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#264


Se lucrează zi şi noapte! Când va fi gata Podul Cumpenei

După doi ani de la startul lucrărilor de reabilitare, Podul Cumpenei va fi dat în curând în folosinţă. Potrivit oficialilor din cadrul Primăriei Constanţa, în această vară procesul de reabilitare va fi finalizat.

De altfel, se lucrează în permanenţă, însă, din pricina temperaturilor foarte ridicate pe timp de zi, programul este de aşa natură ca muncitorii să fie protejaţi, lucrându-se seara, noaptea şi dimineaţa.
Primăria Municipiului Constanţa anunţa că lucrările de reabilitare a Podului Cumpenei trebuiau să înceapă în data de 15 aprilie 2017. Câștigătoarea licitaţiei, asocierea SC Mobitom - SC Siebol, avea la dispoziţie 12 luni pentru modernizarea Podului Cumpenei. Din pricina problemelor apărute în timp, termenul de finalizare a fost amânat de câteva ori, iar ultimele informaţii furnizate de municipalitate arată că în scurt timp constănţenii se vor bucura de cel mai modern pod din oraş.

Ce presupune reabilitarea Podului Cumpenei 

Lucrările de reabilitare a pasajului presupun, printre altele, scoaterea liniilor de tramvai, refacerea asfaltului, ocazie cu care se vor lărgi benzile de circulaţie, vor fi amenajate trotuarele, vor fi eliminaţi stâlpii de pe pod, va fi schimbat în totalitate sistemul de iluminat public cu unul ultramodern, ceea ce va însemna şi introducerea tuturor cablurilor operatorilor de cablu, TV şi telefonie într-o canalizaţie specială. De asemenea, vor fi realizate lucrări de reabilitare a bazei podului, care vor fi corelate cu mersul trenurilor.

Costul reabilitării - 7.479.000 de lei 

Câştigătoarea licitaţiei este asocierea SC Mobitom - SC Siebol. Reabilitarea a fost gândită astfel încât să nu fie obstrucţionată total circulaţia. Prin urmare, şi după reluarea lucrărilor, circulaţia pe pod va fi închisă pe câte un sens de mers. Pentru acest proiect, municipalitatea va plăti 7.479.000 de lei.

Municipiul Constanţa a atribuit, pe data de 20 septembrie 2016, prin negociere directă, contractul ,,Dirigenţie de şantier pentru reparaţii capitale şi modernizarea Pasajului Cumpenei" societăţii Design Concept Proiect SRL. Contactul constă în prestarea serviciului de dirigenţie de şantier pentru urmărirea şi verificarea execuţiei lucrărilor aferente obiectivului de investiţii ,,Reparaţii capitale şi modernizarea Pasajului Cumpenei". Valoarea contractului atribuit este de 10.481,25 de lei (2.356,873 de euro).
Municipiul Constanţa a atribuit, pe data de 20 septembrie 2016, prin negociere directă, contractul ,,Dirigenţie de şantier pentru reparaţii capitale şi modernizarea Pasajului Cumpenei" societăţii Design Concept Proiect SRL. Contactul constă în prestarea serviciului de dirigenţie de şantier pentru urmărirea şi verificarea execuţiei lucrărilor aferente obiectivului de investiţii ,,Reparaţii capitale şi modernizarea Pasajului Cumpenei". Valoarea contractului atribuit este de 10.481,25 de lei (2.356,873 de euro).

Înfiinţată în 2013, Design Concept Proiect SRL are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Societatea este controlată de Alexandru-Florian Mălai, născut pe 1.03.1987, în Constanţa, şi Sorin Costel Mălai, născut pe 24.07.1963, în Medgidia. Fiecare asociat deţine 50% din capitalul social. Administratorul firmei, care desfăşoară ,,activităţi de arhitectură", este Mălai Sorin Costel. Mobitom SA şi Siebol vor executa lucrările propriu-zise de reparaţii şi modernizare  În urma licitaţiei organizate pe data de 16 mai 2016 de Primăria Municipiului Constanţa pentru atribuirea contractului ,,Achiziţia execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii «Reparaţii capitale şi modernizarea Pasajului Cumpenei»", acesta a fost câştigat de asocierea Mobitom SA - Siebol SRL. Valoarea contractului este de 5.912.383 de lei fără TVA, adică, 1.343.723 de milioane de euro fără TVA. Tipul procedurii a fost cererea de ofertă, iar procedura s-a desfăşurat offline. Criteriul de atribuire a contractului a fost preţul cel mai scăzut.


Despre Mobitom SA, liderul asocierii   

Mobitom SA a fost implicată în proiectul locuinţelor ieftine pentru tineri şi a câştigat în 2008 şi în 2009, numai de la Primăria Constanţa, licitaţii în valoare de aproape 2.300.000 de lei, fără TVA. Asta ca să nu mai punem la socoteală numeroasele contracte cu CJC-ul condus de Nicuşor Constantinescu, dar şi cu instituţiile subordonate Primăriei sau Consiliului Judeţean. Nu trebuie să uităm nici faptul că în portofoliul companiei se numără proiecte precum fântânile arteziene din Constanţa, Aqua Magic, reabilitarea Delfinariului şi Spectrum Residence.

Firma a fost controlată de către defunctul Gheorghe Oancea, care avea în portofoliul său şi afaceri precum On Plonge, Plonge Prest, Plonge, Shark şi Five-Holding.

Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, Mobitom SA a fost înfiinţată în anul 1991 şi are sediul social în municipiul Constanţa, strada Ion Roată. Capitalul social subscris, de 2.250.542,5 lei, integral vărsat, este compus din 900.217 acţiuni. Asociat persoană fizică este SC Five-Holding SA, cu 98,678% din capitalul social, şi Listă Acţionari, cu 1,322% din capitalul social. Administratorii firmei Mobitom SA, care se ocupă de fabricarea de construcţii metalice şi părţi componente ale structurilor metalice, sunt Valentin Boroş, David Sişu şi Valentin Ciuceanu. 

Despre Five-Holding SA   

Cu sediul social în municipiul Constanţa, Five-Holding SA a luat fiinţă în anul 1998. Capitalul social subscris, de 1.550.000 de lei, integral vărsat, este compus din 6.200 de acţiuni. Acţionar persoană juridică este societatea Ditline Investments Ltd, cu sediul în Cipru, care deţine 86% din capitalul social. Acţionari persoane fizice sunt Ionuţ Oancea, Rareş Drăistaru-Oancea, Oana Drăistaru-Oancea şi Alexandru Oancea, fiecare cu 3,5% din capitalul social. Persoane împuternicite sunt Victor Fedul, Gabriel Culea, SC Anirva Manager SRL, reprezentată prin Valentin Ciuceanu. Five-Holding SA desfăşoară activităţi de comerţ cu ridicata al materialului lemnos, al materialelor de construcţii şi al echipamentelor sanitare.

sursa: Ziua de Constanța

Pentru cine nu știe, e podul cu Superman și autobuzul (de mai sus) aka Podul de la butelii
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Începe marea reeducare rutieră în zona Coiciu din municipiul Constanța, unde aproape toate străzile devin cu sens unic

De săptămâna viitoare, începe resistematizarea rutieră a cartierului Coiciu prin institurea de sensuri unice pe străzile din zonă.

Primăria Constanța a anunțat că această măsură a fost luată atât pentru fluidizarea traficului rutier, cât și pentru eliberarea trotuarelor de mașinile parcate și redarea acestora pietonilor. Acum, conducătorii auto vor putea staționa și parca pe carosabil.

Primăria Municipiului Constanța, prin SC Confort Urban, va monta indicatoarele rutiere care vor reglementa circulația în zonă, astfel:

Strada Prieteniei devine stradă cu sens unic dinspre Str. Eliberarii spre Str. Dreptății.
Str. Dumitru Marinescu devine stradă cu sens unic dinspre Str. Fulgerului spre Str. Eliberării.
Str. Cutezătorilor devine stradă cu sens unic dinspre Str. Eliberarii spre Str. Nucilor.
Str. Solidarității devine stradă cu sens unic dinspre Str. Cutezătorilor spre Str. Dumitru Marinescu
Str. Dreptății devine stradă cu sens unic dispre Str. Dumitru Marinescu spre Str. Prelungirea Ion Roata
Str. Nucilor devine stradă cu sens unic dispre Str. Prelungirea Ion Roata spre Str. Dumitru Marinescu
Prelungirea Ion Roată, tronsonul cuprins între Str. Dumitru Marinescu și Str. Dezrobirii devine stradă cu sens unic dispre Str. Dumitru Marinescu spre Str. Dezrobirii
Str. Ion Roată, tronsonul cuprins intre Str. Dumitru Marinescu și Str. Eliberarii este stradă cu dublu sens
Prelungirea 8 Martie devine stradă cu sens unic dinspre Str. Poporului spre Str. Dumitru Marinescu
Str. 8 Martie devine stradă cu sens unic dinspre Str. Poporului spre Str. Dumitru Marinescu
Str. Înfrățirii devine stradă cu sens unic dinspre Str. Dumitru Marinescu spre Str. Dezrobirii
Str. Rândunelelor devine stradă cu sens unic dinspre Str. Dezrobirii spre Str. Poporului
Str. Fulgerului rămâne stradă cu dublu sens intre Str. Dezrobirii și Str. Poporului
Str. Florilor devine stradă cu sens unic dinspre Str. Dezrobirii spre Str. Frunzelor
Str. Baba Novac rămâne stradă cu dublu sens intre Bdul Aurel Vlaicu și Str. I.L. Caragiale
Str. Steagului devine stradă cu sens unic dinspre Str. Horia Grigorescu spre Str. Soveja și invers dinspre Str. Poporului spre Str. Soveja
Str. Albinelor devine stradă cu sens unic dinspre Str. Poporului spre Str. Răsuri
Str. Belșugului devine stradă cu sens unic dinspre Str. Răsuri spre Str. Poporului
Str. Ion Nenițescu devine stradă cu sens unic dinspre Str. Răsuri spre Str. Poporului
Str. Izvor devine stradă cu sens unic dinspre Str. Soveja spre Str. Horia Grigorescu și în sens invers dinspre Str. Soveja spre Str. Poporului
Str. Venus devine stradă cu sens unic dinspre Str. Bogdan Vasile spre Str. Dionisie cel Mic
Str. Contraamiral Nicolae Negru devine stradă cu sens unic dinspre Str. Poporului spre Str. Răsuri.
Str. Lt. Dumitru Lemnea rămâne stradă cu dublu sens intre blocul LV4 și Str. Răsuri.
Str. Trandafirului rămâne stradă cu dublu sens între Str. Biruinței și Str. Poporului
Str. Portiței rămâne stradă cu dublu sens între Str. Soveja și Bdul Al. Lăpușneanu
Str. Barbu Ștefănescu Delavrancea devine stradă cu sens unic dinspre Str. Portiței spre Str. Partizanilor
Str. Bogdan Vasile devine stradă cu sens unic dinspre Str. Bujoreni spre Str. Baba Novac
Str. Orizontului devine stradă cu sens unic dinspre Str. Baba Novac spre Str. Izvor
Str. Emil Racoviță devine stradă cu sens unic dinspre Str. Izvor spre Str. Baba Novac
Str. Vânători devine stradă cu sens unic dinspre Str. Baba Novac spre Str. Izvor
Str. Constantin Brâncuși devine stradă cu sens unic dinspre Str. Portitei spre Str. Baba Novac
Str. Dionisie cel Mic devine stradă cu sens unic dinspre Str. Baba Novac spre Str. Portiței
Aleea Cerbului devine stradă cu sens unic dinspre Str. Portitei spre Str. Izvor
Str. Frunzelor rămâne stradă cu dublu sens între Str. Ion Roata și Str. Barbu Ștefănescu Delavrancea
Str. Merișor devine stradă cu sens unic dinspre Str. Ion Roată spre Str. Izvor și invers dinspre Str. Barbu
Ștefănescu Delavrancea spre Școala Gimnazială nr. 10.
Str. Răsuri rămâne stradă cu dublu sens între Str. Ion Roata și Str. Portitei
Str. Poporului rămâne stradă cu dublu sens între Str. Eliberării și Bdul Al. Lăpușneanu
Str. Bucuriei rămâne stradă cu dublu sens între Str. Biruintei și Str. Fulgerului.
Str. Biruinței devine stradă cu sens unic dinspre Str. Portitei spre Str. Fulgerului.
Str. Andrei Mureșanu devine stradă cu sens unic dinspre Str. Fulgerului spre Str. Portiței.
Str. Crinului devine Stradă cu sens unic dinspre Str. Barbu Ștefănescu Delavrancea spre Str. Fulgerului.
Str. Dorului devine stradă cu sens unic dinspre Str. Fulgerului spre Str. Barbu Ștefănescu Delavrancea
Str. Răzoare devine stradă cu sens unic dinspre Str. Barbu Ștefănescu Delavrancea spre Str. Fulgerului.
Str. Străjerului devine stradă cu sens unic dinspre Str. Fulgerului spre Str. Partizanilor.
Str. Partizanilor rămâne stradă cu dublu sens intre Str. Barbu Ștefănescu Delavrancea și Str. Portiței
Str. Cireși devine stradă cu sens unic dinspre Str. Străjerului spre Str. Răzoare
Str. Aluniș devine stradă cu sens unic dinspre Str. Răzoare spre Str. Străjerului

https://www.ctnews.ro/incepe-marea-reeducare-rutiera-in-zona-coiciu-din-municipiul-constanta-unde-aproape-toate-strazile-devin-cu-sens-unic/
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

S-a deschis al doilea sens al podului de la butelii (aka Superman Bridge). Eu n-am văzut că eram atent la giratoriu, dar soția da. Oi face niște poze zilele următoare, sper
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Și s-a închis primul  :bash:, spune soția, care trece zilnic pe acolo. Deci tot pe jumătate de pod se circulă.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#268
Pentru că am văzut din mașină o trecere amenajată, am căutat pe net și am dat de asta



Încă nu am ajuns să pun piciorul pe acolo, dar din mers eu le văd cam lucioase, cred că se va aluneca in condiții de umezeală, sper să nu. Ca aspect sunt faine, o pată colorată altfel pe trotuarele anoste ale Constanței

https://www.facebook.com/orasulmeudinmozaic/
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

sincer arata cam naspa si da sunt dintr-un mozaic foarte lucios....