News:

Educația pentru riscuri în trafic, lecțiile suedeze!

Main Menu

[BV] Retail in Brasov

Started by ashbird, October 30, 2014, 05:34:21 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lupu.irimie

Quote from: bgd77 on August 03, 2020, 07:44:17 PM
Detalii? Ce nu iti place?

Trafic prost gestionat,lipsa de respect in trafic, circulatie haotica, sistematizare aproape inexistenta ori facuta de vre*un Dorel la betie; pe an ce trece dispar arbori ca sa faca loc parcarilor de masini;  partea de urbanistica care se dezvolta fara cap cu un mix de betoane si sticla de ai impresia ca esti intr-o jungla urbana! Transportul in comun atat urban cat si interurban transformat intr-o gluma proasta!
Cred ca nu mai are sens sa continui!
Si asta vine de la unul care a locuit in Brasov mai bine de 27 de ani!
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

Earthchild

Băi băieți, dacă voi de Brașov vă plângeți, înseamnă că noi în București trebuie să cântăm doine de jale...
Poate ne mai alină Dan și Coliban în următorii ani.

pasadia

Da, ne plângem tocmai pentru că știm clar de ce anume:

- prea multi pietoni omorâți și răniți (efectiv ai nevoie de curaj sa traversezi PE trecerile de pietoni din cauza lipsei semafoarelor)
- mult prea multe mașini/motociclete tunate (efectiv te saturi de sunetul scos după ora 20, dar îi auzi tot timpul zilei)
- circulație haotică în sensurile giratorii (nici o regulă nu se respecta - așa e peste tot, în toată țara, dar aici avem și prea multe și prea mari)

Pentru mine soluția e simpla, însa implica multe lucruri apoi: revenire ăla semaforizarea intersecțiilor, așa cum era și înainte.

kitsune

#78
Ai un like de la mine, coleg de suferință, unul exasperat de sensurile giratorii din Küstenge. Dacă zici și de sensuri unice, când expiră 2 ore mai dau un like.
PS: unde mai pui că sunt și codlean prin naștere, mai țin minte strada Lungă când nu era sens unic.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

JohannDB

       ....circulație haotică în sensurile giratorii.....  Asta și pentru că 90% au uitat de ce înseamnă apropierea de-o "intersecție", de direcția ce-o vor urma, de o eventuală încadrare (ce-o fi și cu ce se mămâncă aia/încadrarea ??) ; asta și pentru că, chiar, polițiștii de rutieră te dau peste cap cu unlele "interpretări"..... Multora le-ar trebui girații cu culoare formate din borduri, pentru a-i duce și scoate unde și cum trebuie.....
       Până la urmă s-a deschis "panarama" de la A.F.I. ?? Nu am mai trecut prin zonă de mai mult timp și nu am putut lua și pulsul traficului de acolo... Spre "rușinea" mea, nu m-am informat și nici nu mă interesează locul, la fel ca și "Coresi" în care am călcat prima dată la mai bine de-un an de la deschidere.....

pasadia

S-a deschis miercuri, nu am auzit pana acum sa se fi plans cineva de traficul auto indus in zona. Pe de alta parte e adevarat ca eu, spre diferenta de aproape toti cunoscutii mei, am insistat de mult ca nu vor exista probleme dupa deschiderea AFI aduse strict de mall. Pentru masini intrarea spre parcare subterana e bine facuta, departe de intersectii pe care ar putea sa le blocheze.

De altfel si dincolo, la Coresi: aglomeratia uzuala, zilnica, e creata de aglomeratia de noi blocuri din zona aia (plus Sanpetru) si nu de mall. Tocmai din cauza asta pronosticul meu e ca nu se va simti nici o imbunatatire in traficul de pe 13 Decembrie.

Harry

Dezvoltatorul imobiliar cu capital israelian Hagag Development Europe, controlat de omul de afaceri Yitzhak Hagag, a semnat un memorandum de înțelegere cu scopul achiziției unor imobile, cu o suprafață cumulată de 110.000 de metri pătrați, parte din platforma industrială de autocamioane Roman Brașov. Tranzacția poate deveni cea mai mare încheiată anul acesta pe piața terenurilor, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/real-estate-constructii/exclusiv-mega-proiect-imobiliar-pe-celebra-platforma-roman-brasov-hagag-a-initiat-cea-mai-mare-tranzactie-cu-teren-a-anului-21972032

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.


***********
Sper sa pastreze si sa includa in noul proiect structura art deco din anii 30.