News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx Pitești-Brașov

Started by NGC, May 31, 2019, 02:34:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xenos

Are cineva si planurile in continuare, de idee? Sunt curios ce vor sa faca in zona montana....

vancouver

Deocamdata se face numai ce vezi in poza.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

balcaniq

Varianta albastra pare la prima vederea varianta cea mai plauzibila si non-invaziva, dar nu vad conexiunea cu ce se promitea a fi al doilea pod peste Arges! Variantele portocaliu si roz strabat culturile pomicole ale Institutului Pomicol din Maracineni, iar galben strapunge realmente Barajul Valea Mare, din partea mea nu ar fi nicio pierdere daca s-ar renunta complet la ele.

In ceea ce priveste nodul cu A1, la nici 900 de metri distanta ar urma sa existe (?) un alt nod care apare atat in noul PUG al Pitestiului, cat si in prezentarea facuta ieri. Pentru acest al doilea nod care ar face legatura si cu orasul printr-un nou pod peste Arges, s-ar trece prin lunca raului, iar drumul ar continua printr-un viitor parc (ce tocmai ce a primit finantare prin POR, in fine). Totul s-ar termina in bottleneck, este un talmes-balmes acolo.






naivu

#18
^^Restul probabil peste 30ani  :). Discutie pe subiect aici (pe 2 pagini)

EugenRo


tom_sawyer

De peste opt luni se lucrează la studiul de fezabilitate pentru viitorul drum expres Piteşti-Mioveni, ce va face legătura dintre autostrada Bucureşti-Piteşti şi uzina Dacia. Reprezentanţii CNAIR ne-au furnizat mai multe date în ceea ce priveşte stadiul proiectului.

Conform prevederilor contractuale, datele de predare ale documentelor sunt următoarele:
studiul de fezabilitate – septembrie 2021;
proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor - ianuarie 2022
şi proiectul tehnic - aprilie 2022.
Până la 1 mai 2022 trebuie obţinută şi autorizaţia de construire.

adevarul.ro


vancouver

Imediat ce este SF gata trebuie demarata licitatia de executie doar exclusiv pe baza SF. Nu trebuie facuta greseala de pe A7, unde se asteapta aiurea dupa PT - ca sa fie documentatia de licitatie cat mai stufoasa si sa existe mii de motive de cearta si analiza.

De altfel daca nu se da drumul la licitatia de executie, degeaba se face repede SF. Doar asa sa ne aflam in treaba.

Cum licitatia de regula dureaza 1-2 ani, numai bine intre timp e gata PT, AC, proiectele de relocare utilitati, arheologia, exproprierile, tot. Cand se va semna cu executantul se poate intra imediat.

Daca se mai astepata dupa PT, licitatia sigur va dura mai mult, vor fi mai complexe punctele de la contestatii. Probabil va dura 2-3 ani in plus si s-a mers de pomana pe FIDIC ROSU, mai ales ca intre timp proiectul o sa fie deja depasit si partial trebuie actualizat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mirceaeliade

banii ceruti nu depinde de PT?  am inteles eu bine sau SF zice pe unde e drumul si podurile, si PT e cat ciment aduci si cum il aduci la poduri si drumuri?

alesd

Nu vor trebui sa mearga tot "pe ghicite" cand fac ofertele daca se liciteaza numai in baza SF? Va fi SF atat de detaliat incat sa cuprinda si cantitatile exacte? Sau vor oferta pret / unitate de masura? Daca se schimba ceva solutie tehnica in PT fata de SF? Cum se vor putea compara mere cu mere ofertele?
Si nu mai inteleg un lucru. De ce ar fi deja depasit si ar trebui actualizat PT daca licitatia dureaza 2-3 ani in plus? Ce se schimba? Si oricum nu vad de ce ar dura licitatia 2-3 ani in plus daca asteapta pana e gata PT inainte sa liciteze.

hvm

Clarificari, conteastatii la clarificari, daca avem ghinion vine apoi si o contestatie la documentatia de licitatie, depunere oferte, contestatii, eventual o descalificare urmata si de o contestatie la descalificare, apoi decizie la contestatie sa fie reluata evaluarea, declarat castigator p ecel care a contestat descalificarea, contestatie din partea castigatorului initial la stabilirea noilor punctaje pentru cel ce fusese descalificat...

Cam cat zici ca tine? 2-3 luni sau ani? eu zic ca intr-o situatie din asta ghinionista ar putea dura si 4-5 ani...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

Feri

^^ Din harta Cestrin:

TERMENUL DE PREDARE AL STUDIULUI DE FEZABILITATE NU A FOST RESPECTAT - 04.05.2022.
PANA IN PREZENT, PRESTATORUL NU A REUSIT SA SE MOBILIZEZE IN VEDEREA DEMARARII STUDIILOR DE TEREN.

tom_sawyer

^
IN DATA DE 22.06.2022, PRESTATORUL A SOLICITAT INCETAREA CONTRACTULUI CONFORM OUG 64/2022, IAR CEREREA SE AFLA IN ANALIZA LA BENEFICIAR.

mirceaeliade

daca si la 10 km de DX se eschiveaza, e clar ca nu exista "good faith" din partea Search.  din pacate incep sa cred ca OUG a fost dat nu ca sa ajute constructorii seriosi, ci pe cirmele astea arontate la clasa politica, ca sa scape de certificate negative dupa ce au supt de la bugetul de stat fara sa faca nici o munca nici macar pe hartie.

hvm

Eu cred ca a fost o modalitate de a evita tribunale si penalitati si a incheia socotelile rapid fara nici un fel de scandal. Care vor sa iasa le ofera sansa, care vor sa termine o sa termine. Apoi relicitare la pret corect si e un semnal ca licitatile tre sa fie cat de cat pe pretul corect ca pe urma o sa fie groasa....

mie mi se pare mai ok asa decat sa platim de la buget claimuri mai mari pe urma si sa nu avem nimic. problema pe care o vad eu este alta. Se scoate iar la licitatie dar cine o sa se inscrie daca toti sunt ocupati? ori se bazeaza pe faptul ca o sa fie contestatii si mai dureaza pana la OIL, timp in care se elibereaza finalizad alte proiecte si o sa aiba capacitate.

Ramane de vazut....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici