News:

.

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Hai sa jungi cu bine acasa, te-asteapta berea aia rece :D 

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Da, în sfârșit.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

bogdymol

E cam liniste aici de cateva zile...

Cum a fost calatoria acasa? Esti in carantina momentan? Care e planul pe viitor (stii deja cat stai pe acasa si cand trebuie sa te intorci pe mare?)
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

kitsune

 :lol: cred că fără să vrei ai pus întrebarea tipică, pe care o pun toți, invariabil.
"- Salut, ai venit? Când pleci?"
Îți dai seama cum sună pentru noi...
Ce pot spune? Drumul a fost că orice drum de-al nostru, mereu in grabă, mereu la ore nepotrivite, mereu obositor.
Intrarea în port s-a amânat duminică, în bunul obicei brazilian, așa că am tot fost pe stand-by și am făcut și 2 schimburi (pentru mine și pentru mecanicul 1). Oamenii veniți după 7 luni acasă, normal, reset total. Deci trebuie explicat totul pe îndelete. Ăsta înseamnă că pe la 11 noaptea eu inca mai făceam bagaje (se pare că am mai lăsat ceva și pe acolo, dar nu-i bai). Manevra, bine-înțeles că nu a mai avut loc, așa că la 2:30 a venit barca să ne ia. Tot atunci se duceau și remorcherele, pilotul am înțeles că a venit la 3.
După o cursă scurtă și destul de zdruncinată până la cheu, am dat jos bagajele și am așteptat. 10 minute cred, poate 15, nu știu, eu încercam să pozez Kwid și Dustere. A venit mașina, ne-a dus la poartă, vreo 20 minute formalități, vamă, immigration, scanat bagaje și gata, ieșit pe partea cealaltă printr-o tavă cu soluție de clor.
Despre prima parte a drumului nu am ce spune, noapte fiind nu am idee pe unde eram. Plus că mașina e de fapt un Renault Master și din spate nu se vede mare lucru. Dar se simte. Fiecare pietricică și fiecare denivelare. Drumul ăsta cred că mi s-au dezlipit toate pietrele de la rinichi, pancreas și creier. La sfârșitul călătoriei ceasul meu mă felicită că am făcut 14 km de alergare, eu de fapt stând pe scaunele din spate fără să mișc alt mușchi decât cel de la degetul mare (încercând să fac poze).
Așa că mare lucru nu am văzut din drum, majoritatea pozelor făcute fiind ori mișcate ori neclare ori cu zoom printre scaunele din față sau spate.
Aeroportul Sao Paulo (GRU) era gol. La ora 13. Am trecut prin securitate într-un minut, mai mult mi-a luat să ajung la bandă printre toate panglicile alea. In rest nimeni, niciun pasager. Câțiva oameni în zona de duty-free, alți câțiva la cele două restaurante deschise (da, am mâncat niste coaste de porc superb făcute).
Primul zbor, un A350 cu 200 locuri neocupate, așa că m-am mutat unde am vrut. Am mască cu supapă, filtru de 2,5. Restul, daca nu au albastre primesc de la personalul de bord. Dar... Air France, servicii pe măsură, stewardese înțepate, mâncare cât pentru un copil de 10 ani, scaune mici și înghesuite, tacâmuri de placaj (ăsta să zicem că e eco-friendly, mai bine decât plasticul). Nu am mai fost la o budă de avion în 15 ani, nu regret. Am incercat acum.... oi fi eu mare, dar nici așa, cum am intrat așa am și ieșit, dar cu spatele, că nu aveam cum să mă întorc. În fine.
La sfârșitul zborului s-au distribuit chestionare, nume, prenume, loc, date de contact, etc. Fără acord de acceptare GDPR, nimic. Plus că s-au dat chiar când a început coborârea, oamenii au început să scrie, scandal cu cabinierele care vroiau să ridicăm măsuțele (eu știu să scriu pe genunchi, m-am descurcat).
CdG, cu inerentul lui autobuz între terminale, de parcă ar fi la Poplaca cu Rata. Lume ceva mai multă, îngrămădită in duty-free, distanțare mai puțin. Chinezii mei în full body suit au plecat într-ale lor (am sa pun ceva poze explicative).
Al doilea zbor, tot AF, separate între pasageri (locurile A, C, D, F ocupate, B și E libere). Un sandviș de 50 g, și nu mai știu, cifre/tea probabil. Aceeași declarație, tot pe genunchi. Masca mea dintr-odată nu mai e bună, primesc una albastră. Întreb de ce, mi se spune că masca mea e prea fină și în zbor nu e oxigen de ajuns, îmi afectează respirația. No comment :bash:
Un lucru frumos totuși, nu s-a mai aplaudat la aterizare :gj:
Eu îmi făcusem declarația de intrare în țară pe aplicație, ajung pe Otopeni spre controlul pașapoarte, văd semnul cu printarea, mă duc acolo. Doamna de la ghișeu mă întreabă ce vreau? Păi... să printez declarația. Păi ce, veniți din zona galbenă? Zic, duh. Ok. Printez, semnez, o iau spre pașapoarte. Lumea păstrează distanța, măști peste tot. Un ghișeu pe stânga, cu plexiglas și o doamnă. Dacă nu mă uitam in mod special îl ratam. Opresc, dau declarația, doamna nici nu se uita la mine și zice: marinar? Da. Anexa 3? Da, poftiți. Ok. Și scrie pe declarație "se exceptează de la măsura carantinării". Gata. Pașapoarte, dat declarația și arătat carnetul de marinar. Bagajul deja era pe bandă, luat, ieșit, băiatul de la transport mă așteaptă cu numele meu pe o pancartă. În mașină, platit parcarea și la drum. La China Town (sau Dragon) o luam la stânga, intrăm iar în A2 pe la Fundulea. Drum ok, lin, 2 - 3 trambuline undeva, dar ceasul meu nu protestează. Nici nu mă felicită că am alergat pe loc. Parfum de drum.
La casă adunată toată familia, distanțare, conserve, o bere rece. Amenajat un culcuș și câteva chestii strict necesare și somn. Apoi, cu fiecare zi ce trece, încerc să revin la fusul orar normal. Acum îmi beau cafeaua, împreună cu "animalele". Bliss. A, nu, sună telefonul... O firmă de crewing care are nevoie urgent de șef mecanic. Refuz. Doamna mă întreabă când sunt disponibil. La anul. Dar nu mă căutați. Vorba aia, nu sunați, ieșim noi din când în când!
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Cu barca, spre cheu. (GPS)

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Pe cheu printre Kwid și Dustere (GPS)

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Se luminează, dar e ceață. N-am ce poza.

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Ăsta e taxiul (GPS)

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


La popas, afișe cu C19 (GPS)

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Drumul e larg, 3 benzi pe sens și benzi de urgență pe ambele părți (GPS)

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Cu tunel

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Tunel larg, ăstora nu le e frică

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Chiar mă întrebam cum de nu sunt accidente. (GPS)

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

La intrare spre Sao Paulo, drum expres pe mijloc, bulevardul Paulișta pe margini (GPS)

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#667
Om prevăzător dar și optimist. Dacă e ceva, măcar are cârjele la el. (GPS)

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Viaductul feroviar Engineer.... pisici, nu am prins numele in poză

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Terminal gol (GPS)

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Chinezii mei blindați

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


GRU (GPS)

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Un nod mișto, cred că tot pe acolo pe la Sao Paulo. Aiurea, e in Franța. M-am uitat pe gps (GPS)

Imagine publicată sub licența [URL=https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/]Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Nu va lăsați înșelați de aparențe. Tava este jumătate din măsuță, care nici aia nu e prea generoasă (GPS)


Et, Voilà, Le Tour Eiffel!

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Barn find, after 8 months

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Cum ziceam, conserve și uscate. Dar am comandat frigider :)

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Cafeaua, peștii, broaștele, nuferii. Țestoasele nu vor să stea la pozat.

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Io

Pacatele mele, da' ce-ai cautat la Toulouse?
Si be): vezi ca la francezi turnul ala e "o turna". "Turna Eiffel"  :D
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

vermont

Salut , am ajuns la acest topic de curiozitate acum cateva luni  dar tot citind povestile tale care m-au captivat prima data vin aici sa vad ce ai mai scriss. Bine ai ajuns acasa !!

kitsune

Băi nu știu de ce am făcut poză în Toulouse. Pe acolo trecea avionul, cred. Io am văzut nodul, l-am pozat.
Mais oui, La Tour Eiffel (cine mai ține minte franceza din liceu?)
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dan tm

Acuma sper ca nu lasi topicul fara activitate.

Dupa ce te linistesti, ma gindesc ca o sa ne povesteti cite ceva din amintiri.

Io

#672
O fi fost culoarul dinspre Brazilia spre Paris pe-acolo, prin Sudul Frantei, habar n-am.
Eu mai tin minte franceza insa am putine prilejuri de a o folosi asa incit din vorbitor fluent acum imi cam caut cuvintele indeosebi cind e vorba despre "timpi ai vorbirii" curenti in franceza insa mai altfel pentru noi, "subjonctiv" sau "si conditionnel". Dupa citeva zile de stat intre ei imi revine si accentul si nu mai trebuie sa fac efort pentru a emite ririitul specific, asta ca sa nu sun a marseillez sau mai rau, a italian vorbind franceza  :p . Sa nu zic nimic de olgute si alte oratanii de-astea.
On dirait manque d'usage.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

#673
@kitsune,

- jumatatea goala a paharului: este pacat ca lumea nu beneficiaza de talentul tau de povestitor
- jumatatea plina a paharului: norocul nostru ca beneficiem de acest talent aici, in "cerc inchis"...

:cheers:

LE
Este de aviatie, nu de "Naval", dar nu ma lasa inima sa nu intreb, ca tot ai vorbit despre "Air France, servicii pe măsură, stewardese înțepate, mâncare cât pentru un copil de 10 ani, scaune mici și înghesuite..."
Daca ai fi putut alege, ce ar fi fost: Air France sau Tarom?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Turkish sau Emirates  :lol: sau măcar Luftwa...ă... hansa. AF și KLM nu. Vrei să faci online check-in și să alegi scaunul, orice scaun are preț suplimentar (cel puțin asta îmi arăta aplicația AF acum câteva zile). Și KLM acum câțiva ani, când vroiam un scaun de pe ultimul rând. Cu Tarom am fost odată, plecare din București, zbor shared cu KLM, am mai scris, la secțiunea filme din Entertainment erau reclamele la cola. Măcar aveau ecrane. AF ăsta CdG - OTP nu avea niciun ecran.
@dan tm, amintiri sunt multe. Da' aștept să vină frigiderul, că berea caldă nu îndeamnă la povești.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence