News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

^
Pe aia de de pe ISS nu ii zgaltaie nici vantul, nici valurile.

Poate sa ii zgaltaie doar vreun meteorit/asteroid.
Dar in cazul asta se va termina foarte, foarte repede...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Gendan

Or space debris. Le mai ocolesc ei pe alea mai mari dar din cand in cand se mai refugiaza in capsula Soyuz. Au si ei "barca" de salvare. Sau camera de panica.
Bine, asta atunci cand nu se prind ca au o gaura in modul si incearca sa o astupe cu degetul.

ghrt

E o chestie să stai acolo sus şi să meditezi la ce distanţă te desparte de căsuţa proprie.
Cont (aproape) inactiv.

kitsune

#604
Ăia sunt mai aproape de căsuța lor decât sunt eu acum de a mea... Hai liberare (hai izolare, de fapt).

Între timp, singurii care au "cojones" în lumea asta sunt australienii. Ei întotdeauna au luat în considerare bunăstarea noastră, au verificat orele de odihnă, dacă vine schimbul direct la vapor după 4 avioane sau stă o noapte la hotel să se odihnească, au adus cadouri de Crăciun, ne-au dus la mall moca, etc. De data asta s-au apucat să oprească vapoarele pentru că nu schimbă echipajul la timp. Jos pălăria.  :gj:
Așa ar trebui să facă toți, inclusiv românii. Dar cu cine să faci asta, cu SLN și RNA? Aiurea. Prea călduțe scaunele acolo să se riște să pună legea în aplicare (Convenția MLC prevede că nimeni nu poate sta mai mult de 12 luni în voiaj).





Powered by API/PUM imgur uploader

Pentru cine nu știe, Berge este o companie norvegiană mare de tot, ei au și au avut printre cele mai mari vrachiere din lume. Pe nava în cauză erau 5 oameni cu 14 luni la bord. Schimbul de echipaj este posibil în Australia, cu ceva condiții. Doar că e scump. O navă arestată (de fapt cod 17 înseamnă "a se rectifica înainte de plecare") costă pe zi cât avioanele pentru tot echipajul și schimburile lor.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

:cheers: for the Australian Maritime Safety Authority !!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Mai sunt în termen conservele alea? Că văd o luminiță iar.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Aoleu tot nu s-a rezolvat? Cumpărăm alte conserve, nu e bai.

kitsune

Acușica se rezolvă. Deocamdată e la stadiul de intenție. Dar, în bunul obicei birocratic, scrisoarea (emailul) cu intenția s-a trimis vineri la ora 17:00 ora Germaniei, deci orice răspuns cu lămuriri și alte detalii va trebui să aștepte până luni la ora 9:00 (UTC +2). Abia atunci pot spune că am speranțe. Dar de crezut nu cred până nu vad schimbul pe punte, cu bagaj cu tot (și hand-overul semnat). Au mai fost cazuri când a venit omul și s-a îmbolnăvit la hotel, a plecat acasă și a rămas ăla de la vapor cu buza umflată.
Apropos, o navă soră (prima care reușește) a schimbat top 4 in Olanda. Din păcate filipacii au rămas, au unii 13 luni, alții 11 luni, pentru că schimburile nu au putut lua viză Schengen (Consulatul German în Manila închis). Next port, Canada. Acolo se poate. Ai mei văd că au și ei speranțe, noi suntem mai ok, pinoii au doar 11 luni jumate (doar vreo trei fac anul in iulie).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#609
Land ahoy!

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Which land captain?

kitsune

The promised land (I hope).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

frunzaverde

Dupa pozitia GPS, Brazilia, aproape de Curitiba... Zboara ceva de-acolo?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

kitsune

#613
În limbajul nostru rămas de pe vremea radiotelegrafiei: agw wp

Da, e rada portului Paranaguá (rada exterioară), populată cu vreo 36 nave ce așteaptă să intre la încărcare. Se așteaptă cam 20-30 zile, acum mai mult, că a fost vânt puternic pe 30.06 și le-a stricat una sau mai multe, benzi de încărcare, au rămas doar într-una. Dar noi suntem mari și avem cumva prioritate (șpăgi, pile, nu știu). Majoritatea încarcă 50-60 mii, noi vreo 120 mii, sigur suntem mai profitabili. Și subcharterul e Cargill, cred că terminalul e al lor, deci...
De zburat, zboară Air France și Lufthansa (că acolo au bilete cei ce ne vor schimba).
Deci, momentan cum am spus: ETA 01.07, ETB 13.07, ETD 18.07 agw wp. Personal ETD probabil 14-15.

Să vedem ce iese, zbor local Curitiba - Sao Paulo sau cu mașina vreo 5-6 ore. Prefer varianta a doua

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence