News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kitsune


Pe aici intră apa de mare în vapor:

Înăuntru


Și afară (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

peri

Scuze ca divaghez iar de la discutiile tehnice, dar fiind la cheu, sper sa se accepte putin offtopic


https://www.miamiherald.com/news/business/tourism-cruises/article242595896.html?fbclid=IwAR1xT6xrTlsJooBrRGYpOKM5Xfd1HFnKtzTfgsWF0Wip8K4OJKMDenJ6mAk

QuoteFifteen crew members on Royal Caribbean's Navigator of the Seas cruise ship say they are on a hunger strike until the company agrees to send them home.[...] The group of 15 from Romania does not want their names used for fear of retaliation from the company, which they say has threatened to punish workers if they talk to journalists.

Am si eu un amic ofiter pe unul din vasele RC. Din cei 15, am inteles ca 5 ar fi ofiteri, iar restul sunt personal de croaziera, nu stiu cum sa-i incadrez (barmani, cameriste, etc).
Cica ar fi la a 5a amanare cand ii anunta ca se rezolva cu un charter care sa le aduca schimbul si pe ei acasa, prima "incercare" fiind undeva la inceput de aprilie.
Se pare ca tensiunile pe mare sunt din ce in ce mai mari, daca si cei de pe croaziera ajung la astfel de masuri, unde umbla vorba in popor ca e viata (fata de tancuri cel putin).
Kitsune, sanatate multa tie si colegilor de breasla si nervi de otel in continuare.
Eu si multi altii de pe uscat, va suntem foarte recunoscatori!

kitsune

#482
Mare minune dacă îi mai angajează cineva după ce vin acasă. Toți se jură că respectă dreptul navigatorului de a își cere drepturile. În realitate, o chestie ca asta îți pune atâtea bube în cap că nu te mai vrea nimeni.
Știu asta pe propria piele după ce am stat 2 ani jumătate pe bară pentru că am chemat ITF-ul la americani și am dat compania în judecată pentru 5 luni de salarii neplătite. Mergeam să caut de muncă, totul ok, actele în regulă, a doua zi... "ne pare rău, ownerul nu acceptă dosarul". Toți se jură că nu există blacklist, cu toții știm că nu ăsta e adevărul.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Lungi, dar interesante...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

3.500 de navigatori români, blocați în străinătate din cauza crizei COVID. "Situația e ca la război. Dacă rămâi undeva, poți să și mori" În România există circa 16.000 de navigatori care lucrează pe nave de marfă și alți 12.000 care lucrează pe navele de pasageri, potrivit lui Adrian Mihălcioiu, liderul Sindicatului Liber al Navigatorilor.

3.500 dintre ei sunt acum în impas din cauza pandemiei COVID. Sindicaliștii spun că autoritățile române cunosc problema, dar nu pot repatria cetățenii rămași peste hotare fără cooperarea statelor unde se află aceștia.
Citeşte întreaga ştire: 3.500 de navigatori români, blocați în străinătate din cauza crizei COVID. "Situația e ca la război. Dacă rămâi undeva, poți să și mori"
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

kitsune

^3501, mai e unu' în China
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

florin74

https://www.theguardian.com/global/2020/may/11/cargo-ship-sailors-press-ganged-into-keeping-the-worlds-trade-afloat

The International Transport Workers' Federation (ITF) has received multiple reports of crew members with life-threatening conditions who have been refused emergency treatment at ports, despite the illnesses being unrelated to Covid-19. Unions and shipping and maritime organisations warn of a health and safety crisis. They are lobbying governments to lift restrictions to allow crew members home, but so far with little success.

Despre problemele in transportul maritim


kitsune

#487
Am vorbit cu chinezii de pe aici, nici ei nu au voie să coboare. Și sunt la ei în țară! Pur și simplu guvernul a spus că nu mișcă nimic și gata.
Deci degeaba, IMO, ITF, SLN și mai știu eu cine face lobby, dacă "nu vrea mușchii" guvernelor sau  autorităților locale nu se face schimb. Și noi avem în flotă caz de AVC care nu a ajuns la spital decât după ore întregi de "negociere" cu localii.
Nu, singura șansă de a pleca de aici (sau de la orice vapor) e cu Ghana Air (https://youtu(dot)be/j9V78UbdzWI)

Între timp a trecut un bulău peste noi, am prins doar un pic înainte să se întunece tot

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

După ce au rămas pe uscat, acum două zile au intrat în doc pentru inspecție. Se pare că nu au avut stricăciuni, au stat doar jumătate de zi înăuntru. Din păcate furtuna mi-a stricat filmarea, a trebuit să mut camera la interior, așa că nu am prins și evacuarea apei din doc. Asta e, măcar atât, oricum e editat pe genunchi că nu am avut timp de asta. Poate în viitor. Enjoy

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Super tare! Remorcherele alea par niște barcute pe lângă mastodont. Sunt super haioase cum împing ele nava direct cu prora.

kitsune

E pe repede înainte și doar în câteva locuri am încetinit (unde se ridică poarta docului de exemplu). Iar filmarea a fost de la început time-lapse, cu un frame la 0.5 secunde. Dacă aș pune film ar fi foarte plictisitor, uneori nici nu îți dai seama că se mișcă ceva. Pe camera asta nouă ( :-[) am și timestamp, deci se poate vedea cât durează toată manevra.
Da, remorcherele nu doar remorchează, mai și împing. Sunt foarte puternice (4000 CP parcă) și manevrabile. Cu toate astea, atunci când am intrat noi era vânt iar 3 remorchere nu au făcut față, au chemat al patrulea.
Star Marianne e navă soră a celei pe care sunt, de fapt chiar am făcut un contract acolo acum ceva ani, înainte de a o vinde. Noii cumpărători au păstrat numele un timp, apoi au rebotezat-o.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

myid

WOW, eu de altceva sunt uimit,: ce trafic in golful ala ! valeu, zici ca esti in Rotterdam de Ziua Marinei :D

kitsune

La asta mă gândeam, să pun camera o zi către râu, într-adevăr e ca pe bulevard. Să ieșim din doc și dacă ne așează convenabil, am să pun camera. Partea proastă este că nu ține bateria și trebuie să îi dau alimentare (iar pentru asta trebuie să o scot din carcasa impermeabilă. Dar mă descurc eu cumva.
Acum vreo săptămână urca un vas pe pernă de aer. Foarte zgomotos.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#493
Meanwhile we are almost done with the docking


Vedere de pe poarta docului (GPS)


Gata de ieșire (GPS)


Scara de pescaj și marca de bord liber (GPS)


Cavaleții pe care stă de fapt vaporul (GPS)


Elice și cârmă din altă ipostază. Se vede pescajul pupa, anodul de la ICCP, gura de aspirație de la pompa de incendiu de avarie, diverse valvule de bordaj(GPS)


Bulb (GPS)


Același bulb, vedere de jos (GPS)


Pescaj prova și anodul de la ICCP (GPS)


Bicicleta intendentului (GPS)


Ăsta e nichelat.  (GPS)


Surpriză, am cerut voie să fac poze, nenea m-a lăsat invitat să conduc. Are ceva demaraj, dar postul de conducere e incomod pentru mine, am stat cu genunchii la gură (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Quote from: myid on May 12, 2020, 10:02:53 AM
WOW, eu de altceva sunt uimit,: ce trafic in golful ala ! valeu, zici ca esti in Rotterdam de Ziua Marinei :D

Tot am vrut să spun ceva despre asta și căutam un loc mai potrivit, dar nu am găsit. Zona este cea mai populată și industrializată din lume, e normal să fie așa de aglomerată. Iar chinezii au o tradiție de mii de ani in transportul pe apă.
Ca ordin de mărime, zona asta, Pearl River Delta, este imensă. Plus că aici intră și Macao și Hong Kong. Investițiile sunt imense, mai ales în infrastructură. Am pus mai înainte ceva poze cu complexul rutier Zhuhai - Hong Kong. Ieri am aflat că șantierul in care suntem este construit prin recuperarea terenului, cu niște costuri enorme (plătesc băncii 10 milioane de $ lunar rată la credit), dar totul este de stat. Deci nu se discută de profitabilitate sau alte invenții capitaliste. Așa a spus partidul, așa s-a făcut. Ca să iasă totuși ok in acte, șantierul de construcții navale de la nord de noi a integrat șantierul de reparații navale in care suntem. Ăla e profitabil, ăsta pierde bani.
Trebuia să ieșim ieri din doc. Stăm o zi in plus (10 000$ ziua), dar nu plătim noi. Au băgat un m de apă și atât. De ce? Pentru că nu au navă să intre in doc. Dar conducerea nu acceptă docul gol. Deci, suntem pe post de umplutură, de salvat fața șantierului. Nouă ne convine, se usucă vopseaua mai bine. Ei au docul plin, șefii se bucură, lumea își ia salariile, paguba o scot ei cumva.
Apropo, am avut ceva discuții referitor la prețuri. Și de exemplu: am consumat 160 000 kwh într-o lună. Cu 0.4$ bucata. Triplu față de nava de dinainte. Acum trebuie să explic ownerului de ce diferența asta. Dacă mergeam cu generatoarele mele consumam doar vreo 700$ pe zi. Cu curent și răcire de la șantier ne ducem la vreo 2500$ pe zi.
De curiozitate, 50kwh e doar aerul condiționat. 50x24x30x0.4=14400$ ca să locuim ok-ish o lună
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence