News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

kitsune

#195
Mulțumesc, dar stai să ajung acolo. Deocamdată doar primul avion până la Doha. Mai am două zboruri. Și două hoteluri. Duminică abia dau de vânt. Cu toate că mie personal nu-mi place deloc vântul din pupa, pentru că ia gazele de la coș și le bagă în aspirația de la aerul condiționat  :lol:
Din păcate începem treaba cu un accident, treiarul filipinez a rupt o valvulă de abur și și-a dat cu 6 bari pe el, mâini, picioare... L-au lăsat în Taiwan la spital, vine altul, dar probabil că toate controalele și actăraia o să fie și după ce iau în primire. Deh, safety record scăzut.

Ha, în timp ce scriam cele de mai sus a trecut trenul pe lângă mine, nu mă așteptam să aibă ăștia tren prin aeroport (și nici să aibă un internet așa de prost să mă chinui să urc o poză 10 minute).

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Earthchild

Deh, romanii se chinuie de 20 de ani sa duca trenul pana la aeroport, astia il au deja inauntru.  :)

kitsune

M-am uitat mai atent, se plimbă doar intre terminale, e dinăla fără șofer. Dar totuși, a apărut de vreo doi ani, nu îl remarcasem.

În altă ordine de idei, azi mi-a fost rușine că sunt român, eu și vreo alți 4-5 compatrioți, când am văzut comportamentul conaționalilor noștri ce au debarcat din cursa OTP - DOH. Pe jumătate beți, cu păturile de la business class la subraț, cu vorbe ce auzi pe la birjari, strigăte prin autobuz și multe altele. Tineri, îmbrăcați bine, mergeau la muncă undeva (Doha fiind doar tranzit, cred). Mă așteptam la așa ceva de la corturarii cu "silvuple", de care m-am lovit prin toată Europa, nu de la un grup de tineri șateni și blonzi, care se credeau singuri pe planetă. Mă mir că au fost polițiștii din aeroport decenți și i-au lăsat în pace, cu toate că meritau vreo 50 bice în piața publică.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Io

A propos de conationali, poate-ar fi de discutat in Parcare: Paris, metrou, seara. Urca un individ cam trecut si mititel cu un acordeon si spune: "Bonsoir, mesdammes and messieurs, caraliu' va face o muzica".  Eu m-am spart de ris :lol:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

kitsune

#199
G'day mates! Ultima parte a călătoriei:


Perth Airport Terminal 1, Domestic departures. Totul electronic. Cu ajutor uman totuși. I-am spus doamnei care mi-a rezolvat problema (nu mi se tipăreau etichetele pentru bagaje): "Data viitoare când veniți la service auto o să vă dea mecanicul cheia de 17 și bidonul de ulei și o să vă îndrume spre elevator pentru self service".


Deja înăuntru (GPS)


Cafenele, burgeri, magazine, așa cum se cuvine unui terminal domestic la 5 dimineața (GPS)


Bagajul meu e ăla verde :lol: (GPS)


Nu glumesc, chiar ăla verde e! (GPS)



Acel moment când se termină bateria la telefon și ai adaptorul în bagajul de cală :bash: (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Io

 :lol: cite adaptoare ai?
Chiar, pe nava ce prize ai pentru 220V? Difera in functie de armator, de locul de contructie/echipare a navei sau asa?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Harry

People mover din ala fara sofer a fost prima data implementat in 1969 in Texas de catre Disney (da Disney, long story :)) )




kitsune

#202
Gata cu zburatul, să începem ziua cu prognoza meteo. La prânz vor fi 45, cică. Am timp să mă ascund pe la umbră pe undeva.

(GPS)



@Io: am de obicei și în bagajul de mână un adaptor universal, doar că l-am scos că era voluminos. Și am zis că deja găsesc usb-uri peste tot. Din păcate, nu. Am o problemă și cu cablurile, cum naiba se face, FIECARE device pe care îl am are alt conector (inclusiv ceasul, care are charger dedicat sau căștile, care au jack de 2,5, așa că trebuie un 3,5 la 2,5 ca să le pot folosi în avion).
La vapor e standardul cerut de cel care a comandat vaporul. Noi avem pe standard german, 240V, schuko, doar că 60Hz, din motive tehnice. Dar am întâlnit cam toate standardele de prize și tensiuni.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Quote from: Io on November 25, 2019, 06:58:42 PM
Cumva OT: la ce e neaparata nevoie de un strungar in echipajul ala?

Strungar îi spunea la noi în flotă. Acum îi spune fitter. E cel care știe și strungărie și sudură și ceva mecanică. De multe ori e un motorist mai evoluat, cu un curs de fitter.
La o navă, mai ales la alea mai vechi (dar nu neapărat) e nevoie oricând de o sudură, o bucșă, un niplu, garnituri, lista poate continua la nesfârșit. Până acum eu nu am avut un filet să nu poată fi făcut la bord. Până acum, când am dat de unul cu un pas atât de imposibil că nu avem pinion la strung să îl putem face, plus că e pătrat în profil. Dar în rest....
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Io

^ +1
Multam. Iar curiozitate: exista femei sa-si fi ales si sa si aiba cariere in industria asta? La punte, la masina la ce mai e de facut pe-acolo.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

kitsune

Da. Chiar am fost personal cu câteva, majoritatea cadet, dar și Of. 3, 2 punte, căpitan, chiar și electrician am avut. Nu văd de ce nu ar fi, mai ales la punte, unde poziția nu este atât de solicitantă fizic și nici nu necesită abilități tehnice (cu toate că asta e misoginism, cum că femeile ar fi atehnice).
Am impresia că avem în flotă o doamnă comandant, chiar, româncă. Nu știu detalii, e în altă "secție", nu am găsit încă pe cineva să fi navigat cu ea. Dar în fond de ce nu? Am observat că oamenii se poartă mult mai bine când sunt femei la bord. Și de multe ori o femeie își face mai bine treaba, pentru că a reuși în industria asta dominată de bărbați presupune o voință puternică și profesionalism, mai mult decât pentru un bărbat.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Io

+1
Nu e misoginism, e insa un fapt ca sint mult mai putine in citeva profesii si cred ca asta e una dintre ele. Banuiesc ca majoritatea nu sint interesate sau ca nu cred ca pot sa faca fata (asta vine din educatia traditionala si din constringerile ei, alea cu cratita si cu ascultatul de barbat) si noapte buna. E iar de banuit ca marina nu e un mediu social foarte primitor pentru ele insa observatia ta e perfect corecta: cind e o femeie in preajma barbatii se comporta altfel. Anume mai bine.
Eu cunosc soferite care dau clasa majoritatii berbantilor invirtitori de covrig fara a fi dorit vreodata sa o faca, pur si simplu o fac foarte bine dar nu bat deloc toba, o fac si gata, cunosc femei pilot (auto) foarte bune, stiu ca exista si soferite de Tir sau de camioane gigantice miniere, banuiesc ca exista si ofiterese de punte in marina si controloare de zbor in aviatie. Ca femei pilot comandant de aeronava exista de multa vreme.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

kitsune

#207
Sărbători fericite cu anticipație de la antipozi

Aglomerație (GPS)


Feels like hell!


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#208
Live: Rescue boat and Free Fall boat drill (pe măsură ce fac pozele am să le postez). Dacă aveți întrebări...

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

tom_sawyer

#209
Care e Rescue si care e Free Fall Boat?

Vad ca aia acoperita are elice. Cum e actionata? Are motor? In caz de Doamne-fereste cate zile poti sta in ea pe mare? Ce echipamente / provizii are la interior?