News:

.

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Neufunk

Multumesc, foarte informativ!

Harry

Marcel Ciolacu a vorbit miercuri, în exclusivitate la ,,Interviurile Digi24.ro", despre posibilitatea ca România să cumpere portul Giurgiulești din Republica Moldova, în contextul în care se preconizează că țara noastră va deveni un hub important în reconstrucția Ucrainei. Premierul spune că ministrul Transporturilor a avut discuții în acest sens cu BERD, care este proprietara portului.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/interviurile-digi24-ro/marcel-ciolacu-romania-vrea-sa-cumpere-portul-giurgiulesti-din-republica-moldova-2522777


pasadia

Are nevoie BERD de lichiditati de au ajuns la solutia asta? Caci interesul lui Ciolacu (sau al statului roman) nu prea il pot intelege in conditiile in care ai la 2 km in amonte un port de cateva ori mai mare.

Rodeo

Singurul interes viabil pare a fi cel de a bloca pătrunderea unui competitor. Geopolitic. Iar în același timp de a stabili o prezență solidă prin asset-uri cheie din Republica Moldova. În contextul României, nu este justificat; în contextul reunificării nu ar fi justificat. Dar reunificarea nu e de perspectivă pe termen scurt iar în contextul existenței Republicii Moldova probabil devine justificabil. Pentru bonus, gândește ca un politician: întotdeauna e plăcut să poți distribui câteva sinecuri care, în plus, au și potențial financiar gri: afacere transfrontalieră, extracomunitară, în proximitatea unui alt port UE controlabil politic etc. etc.

shift2rail

prin portul Giurgiulești controlezi gurile Prutului si aria de interferenta RO/MD/UA.

Harry

Si poti face blocada pe Dunare in caz de...

kitsune

Am trecut din epoca de piatră în secolul 21:








Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

When Nature play "Chase the dot":





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

myid

intra mai repede in Mediterana....  :lol:  :lol:  :lol:

kitsune

#1344
Hehe, nu pot. Poza aia e din viitor. Momentan stăm în spatele altuia, dacă ne grăbim, intrăm în el.
Deocamdată e "bine":





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Ship to ship transfer:




Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#1346
Welcome to Italia  :lol:





Powered by API/PUM imgur uploader

In caz că nu se vede, mașina are număr de Sălaj
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#1347
Ce urăsc eu cel mai mult în branșa asta, faptul că un conțopist scrie că ora începerii contractului este 00:01, iar eu trebuie să ajustez viteza și să pierd o noapte ca să ancorez și să fiu gata la ora aia. Pentru că nu se poate ca birocratul să pună o oră normală. Ar fi contrar firii și legii birocrației





Powered by API/PUM imgur uploader

LE: și ca să fie birocrația completă, mergem până la Damietta in ancoră, se face miezul nopții și o luăm înapoi, pentru că au schimbat portul de încărcare. Cum puii mei fac ăștia bani nu știu. Și se mai bat cu babaua'n piept că ce eco-friendly sunt. Mergem ca să avem de unde ne întoarce, când era simplu să schimbăm de drum.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Să vă mai aud cu decarbonizarea și noxele pe naval.












Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

shift2rail

^Nefortata de nimeni, IMO si-a asumat reducerea emisiilor CO2e din transportul maritim i'nal cu 30%( 2030), 80%(2040) cu target de net-zero 2050.

Ne scapa ceva?