News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: kitsune on February 22, 2023, 12:33:09 PMNu este ușor nici pentru cei rămași în țară dar nici pentru cei refugiați, indiferent de ce ajutoare beneficiază. Știu asta din propria experiență, pentru că lucrez cu ei și le știu poveștile și mai ales pentru că am la momentul de față 3 familii in gazdă, mame și copii. Știu cât de greu este să găsești un cardiolog pediatru care să facă un eco la un copil de 1 an și câteva luni, nici măcar când te ajută cineva care știe limba locului (adică eu).

Chiar și pentru nevestele de navigatori cazate în Mamaia Nord este greu, că nu au acces la manichiură și coafor in zonă, trebuie să se deplaseze tocmai până la Constanța. V-ați pus vreodată în pielea lor?

Chapeau!...
(Ca si pentru restul povestilor pe care le citim cu sufletul la gura...  ;)  )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Update:

Havaleaua e amarată:








Powered by API/PUM imgur uploader

Se pare că scăpăm cu doar 10 milioane de CFA amendă, cu toate că până la urmă avem acte care ne exonerează de orice problemă (dar ăstora nu le pasă).

Abia aștept să terminăm marfa și să plecăm de aici (cred că sunt ceva grajduri prin apropiere că uneori pute mai mereu).

Am pus un video să se publice automat mâine la "Porturile lumii", sper că se vede acolo ce cloacă e aici.

Urmează două săptămâni de traversadă spre brazilieni, dar totul se poate schimba in funcție de profit și disponibilitatea mărfii.

Sper să avem timp de un grătar sâmbătă, că îl merităm.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Pe ultima sută de mega de pe cartelă, două mici filmulețe:





Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dumghen

Salut,

"Tiraspolezul" vorbeste romana? Pot sa intreb cum il cheama, sau doar prenume si initiala numelui? E posibil ca cunosc pe cineva care il cunoaste, desi sansele is mici dar nu 0 :)

kitsune

Servus. Nu, nu vorbește românește deloc. Are cetățenie ucraineană, deci în ochii lumii e ucrainean. Doar că are și acte de Moldova. Acum e refugiat în PMR.
Aia cu cunoscutul e un pic cam improbabilă. Mie mi se întâmplă de multe ori să intru în conversație cu oameni de prin porturi și (de obicei primul lucru întrebat este "de unde ești?") când află că sunt român sau constănțean, inevitabil urmează: "a, ești din Constanța, îl știi pe George (sau orice altă variantă stâlcită a unui nume românesc), tot din Constanța?"
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

O știre tangențială cu domeniul naval românesc, dar nu am unde să o pun in altă parte:

QuoteMaersk has restarted direct bookings to war-torn Ukraine from across the world.

Conceding that logistics operations in and around the country remain challenging one year on from the start of the war with Russia, the Danish carrier has come up with a plan to provide some container connectivity to Ukraine.

Maersk has launched a new, weekly barge service from the port of Constanta in Romania to the port of Reni in southwest Ukraine. This service is now fully operational across two routes – via the Constanta/Danube Channel and the Black Sea – with a transit time of approximately 1.5 days.

Bookings will be subject to operational capacity and the correct documentation being submitted, which includes the legal acceptance of a Ukraine clause due to ongoing risk in the area.

Sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Earthchild

#1296

kitsune

Când nu ai desenatori prin țară și totuși ai de pus o imagine pe bancnotă, soluția este o poză cu fabrica de alcool, cu tot cu mașina parcată pe trotuar și duba de pe stradă. :gj:







Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dan tm

interesant ca pe bancnota lor de 100 este Dimitrie Cantemir.


kitsune

#1299
Cantemir a fost mult timp la curtea moscovită.

In altă ordine de idei:





Powered by API/PUM imgur uploader

Acum 2 săptămâni mi-au trimis mail să le spun dimensiunile de la manifold. Normal că au venit cu lecțiile nefăcute și nu se potrivește nimic. Până la urmă am demontat eu ceva, au mai avut și ei niște reducții, am improvizat ceva și putem bunkera. A se remarca claritatea motorinei din cubitainer-ul pentru mostre.

Motorină și cartofi, in seara asta mâncăm cum trebuie:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#1300
Se dau următoarele zboruri:





Să se calculeze cantitatea de CO2 emisă pentru 6 pisoi plus câte 2 bucăți bagaj fiecare la dus și 8 bucăți pisoi plus bagajele de rigoare la întors inclusiv extra câteva Cartonite®.

Ăștia oare nu au zboruri pe deasupra Pacificului de trebuie să o ia pe ocolite?

LE: R= 3811,425 kg CO2. Pe bune? Aproape 4 tone?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dr4qul4

Pe direct insemna sa o ia pe la polul nord (la propriu!) =13.000. Peste Pacific = 15000 km. Peste Europa = 17.000 km.
Nu prea sunt zboruri peste Pacific fara escala. Poate doar intre Japonia si coasta de Vest.
Banuiesc ca sunt niste masuri draconice de siguranta (doar cateva aeronave pot sa zboare, posibil sa aiba nevoie de minim 4 motoare si combustibil extra)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

frunzaverde

#1302
@dr4qul4 - e plin de zboruri peste Pacific, nu e nevoie de nici un fel de reguli speciale, ajunge ETOPS-ul standard. SYD-LAX e operat cu 350, 787 si 380, doua si patru motoare, trei companii, la alegere. Si exista si zboruri care ajung pe coasta de est a SUA, SIN-EWR e cel mai lung dintre ele (tot cu 350).

Rutarea e facuta din ratiuni de costuri, aliante si/sau incompetenta a agentului. Eu te-as fi pus asa:

PR428 MNL-NRT 1APR 07:30-13:00 350
AC006 NRT-YUL 1APR 17:30-16:40 788

O singura schimbare, si poti bea si o bere la bord.

Alternativ:
PR126 MNL-JFK 1APR 19:00-23:00 350
AC8633 LGA-YUL 2APR 8:45-10:10 ER7*
* cu muuulte alternative + o noapte la hotel in NYC.

Si iti mai gaseam alternative, via YVR sau LAX.

In schimb v-au pus pe jegul asta de rutare, si fara alcool, ca Saudia... Macar platesc business? Sau o sa va inghesuiti 40 de ore intr-un scaun de economy? Plus trecut prin vama americana, plus un taxi intre JFK si LGA, la ora de varf in NYC, dupa n-spe mii de ore de zbor... Chinul de pe lume.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

kitsune

Ăăă, zborurile nu sunt pentru mine, ci pentru filipinezii care vin la schimb. Dar de fiecare dată când s-au schimbat prin Canada tot așa au avut zboruri, prin Europa. Probabil că persoana de la ei de la birouri a picat geografia sau e adeptă a "pământului plat", că altfel nu îmi explic.
Business class aveam acum ani [meme]I was there 3000 years ago [/meme], dar doar pe rutele interne gen China, unde cattle class era comparabilă cu bou-vagon-ul de la CFR. Dar azi suntem eficienți și am eliminat costurile inutile, așa că Economy M scrie pe noi. Și da, îți intră os prin os, am zburat de pe coasta de est a Australiei odată, tot cu 4 avioane până acasă, știu cum e.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

bogdymol

Dar filipinezii aia trebuie sa intre on SUA, cand defapt nici nu au treaba in SUA. Cum e cu viza? Ca n-are rost sa mearga pe la ambasada in Manila sa isi ia viza doar pt o escala. Stiu ca marinarii au unele conditii mai speciale de calatorie, poate ne poti da niste detalii despre cum functioneaza treaba cand ajungi intr-o tara ce cere viza.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele