News:

.

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kitsune

Cauciucurile de la camionul de mai sus mai tin vreun an, nu?


No worries, a sosit comanda de pe AliExpress:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dan tm

DAr le-a dat de lucru sa paveze portul in loc sa betoneze.

kitsune

#1262
Un pavaj bine pus rezistă mult mai bine decât betonul. Am întâlnit de multe ori cheiuri pavate.

Și apropo de osii, se pare că merge și fără:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

alexandru_m

Si ce ciupitura frumoasa are cauciucul acela. Explozie pe cale de a se petrece.

kitsune

Încă nu au făcut curățenie după ultimul port și oricum, 10 ani de folosință se văd. Dar așa arată un cranic pe interior. McGregor, 30 t SWL.








Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Earthchild

Quote from: kitsune on February 12, 2023, 08:26:11 PMPartea proastă e că acum nu mai vor să vorbească rusește, deci trebuie să învăț înjurăturile și in ucraineană.
Afirmația asta este pentru cei care mai cred și susțin în contextul actual că ucrainenii sunt tot niște ruși.
Erau "rus" acum 1000 de ani, când îi chema Igvar (Igor) și Helga (Olga).

carutasul

păi cred că vrea să spună că știau rusește, nu că erau ruși. Pentru că au trăit atât amar de vreme în URSS normal că știu rusește, ca și moldovenii... Doar că acum preferă să nu vorbească.

kitsune

#1267
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

reed

Aveti pompe,cum scoateți apa aia?

kitsune

#1269
Da, avem pompe  :D
Magaziile de marfă sunt construite in așa fel încât să poți drena eventuala apă din marfă sau evacua apa folosită la spălat. Unele sunt conectate la sistemul de balast, in așa fel încât pot fi umplute cu apă pentru a mări stabilitatea sau a reduce înălțimea navei față de nivelul apei (Air draft).
Balastul se evacuează de obicei cu pompele de balast. Apa de drenaj sau cea de la spălare se drenează cu pompele de santină sau cu ejectoare. Dacă nu este curată și are urme de contaminanți/hidrocarburi/orice substanță dăunătoare, se drenează in tancuri speciale și se tratează/filtrează înainte de a o deversa peste bord.
In cazul de față este doar praf de la grâu, deci se poate deversa direct
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dan tm

Si acuma incarcati ceva de acolo sau plecati mai departe?

kitsune

Momentan descărcăm. Am avut grâu (ucrainean se pare) încărcat în Klaipeda. O magazie s-a dus în primul port, două in al doilea și două se descarcă aici. Unde plecăm după... încă nu se știe. Dar mereu se curăță magaziile cat de repede se poate (uneori se incepe chiar din port, după ce s-a terminat) pentru că niciodată nu știi când și ce încarci. Și la multe mărfuri standardul este ridicat, ai mult de muncă la curățat.
In imaginea de mai sus, după ce se spală cu apă de mare se va spăla cu apă dulce.
După zaharul din Brazilia a fost foarte puțin timp de curățat (și extrem de frig) așa că au cam dat buleală. Și după ce am descărcat concentratul de titan a fost chin mare să curețe la standard de cereale. Au muncit pe brânci, le-am dat și eu oameni să ajute. Ce-i drept, au luat ceva bonus, așa că per total toată lumea a fost mulțumită.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Rodeo

Cum se face deschiderea/închiderea capacelor de magazie model 4 secțiuni (2+2)? O variantă simplă ar fi atașarea unui troliu in zona balamalei centrale și direcționarea spre nivelul superior al coloanei fixe a cranicelor dar din imagini e evident ca nu există așa ceva. Tracțiunea orizontala a cărucioarelor mediane de pe rama capacului de magazie presupune amorsarea mișcării pe verticala a balamalelor centrale dacă cele doua secțiuni sunt in același plan, nu? Altfel cele doua secțiuni ale unei jumătăți de capac sunt împănate. Sau există un diedru permanent intre sferturile de capac? Cum se face asigurarea capacului in poziția deschis?

Scuze pentru curiozitate, sper că nu te ținem din treabă. Dar, după cum vezi, nu sunt întrebări care să ceară răspunsuri urgente.  :lol:  :lol:

kitsune

#1274
In câteva minute îți explic...

Erată, in câteva ore. Au venit ăștia de la Port Control... 5 oameni, fiecare cu laptopul lui. Vor toate certificatele, toate hârtiile, toate actele. De parcă lumea a început și se va termina cu ei.
Hai că am scăpat, după vreo 3 ore și ceva de nervi.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence