News:

.

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TVlad

Pe marinetraffic.com ati remarcat ce aglomeratie nemaipomenita e la intrarea in portul Constanta dar mai ales in dreptul Sulinei? Ori au facut ei o modificare privind raportarea unor categorii de nave ori chiar sint - de cind cu razboiul din Ucraina - zeci si zeci de nave care stau la ancora in larg asteptind intrarea in porturi. Asa ceva eu nu am mai vazut. Ma intreb cum o sa faca fata la asemenea trafic. Agitatia cu refacerea cailor ferate din port de care am fost placut surprins, inseamna ca e de fapt raspunsul anemic al unui sistem incompetent. Se lucreaza la lopata cind lucrarile ar fi trebuit incheiate ieri.

frunzaverde

Agitatia e reala, cererea e uriasa. Portul e imens, poate face fata, problema e transportul in hinterland.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

Preşedintele Autorităţii Canalului Suez (SCA), amiralul Osama Rabie, a anunţat că în anul financiar ce s-a încheiat la 30 iunie s-au înregistrat venituri record, de şapte miliarde dolari, în creştere cu 20,7% faţă de anul precedent, transmite Reuters.

În această perioadă, au tranzitat Canalul Suez 22.032 de nave, cu 15,7% mai multe faţă de anul precedent, în timp ce volumul total de mărfuri a atins nivelul record de 1,32 milioane tone, o creştere de 10,9%.

Canalul Suez, care leagă Mediterana de Marea Roşie, asigură cea mai scurtă rută de transport maritim între Asia şi Europa şi este una dintre principalele surse de valută ale Guvernului de la Cairo.

Un proiect care vizează extinderea şi adâncirea Canalului Suez este în prezent în derulare şi se aşteaptă să fie finalizat până în 2023, ceea ce va permite creşterea cu 28% a numărului de vase care vor putea utiliza această rută navigabilă.

agerpres.ro

reed

Barja GPL Kito in Würzburg,Germania pe Main
(GPS)


(GPS)



kitsune

Că veni vorba de IHI și nu vroiam să poluez topicul ăla, am scormonit in arhivă. Scuze de calitate, dar pe vremea aia nu băgai in sala mașini aparate scumpe de fotografiat:








Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

kitsune

#1221
Exact cu coșul ăla nu. Prin șantiere, cu cușca agățată de macara, da.
Dar conceptul nu ne este străin cu toate că implementarea lasă uneori de dorit  :lol:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Allex

Merita Canalul Siret - Baragan topic nou? Ramane o utopie sau mai tragem sperante ca o sa reinceapa construirea lui? Nu exista alegeri sa nu se aminteasca de el si apoi sa fie uitat iar. Las aici niste imagini din drona gasite intamplator pe un canal de youtube:


Daca considera @Ionut ca merita topic nou atunci rog a fi mutata postarea acolo (si sters ce e sub video). Multumesc.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Am postat eu mai devreme la "Agricultura..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Chiar am eu de gând să merg pe nave mai mici după o pauză foarte prelungită, dar nici chiar așa, să ajung pe canale de irigații. Măcar un Panama.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

kitsune

#1226
Ha, ha, o știam pe asta de pe Twitter. Ce să zic, omul se adaptează. La el acolo în China merge. Dar dacă încearcă asta in Australia, s-ar putea să ajungă la zdup.
La modul serios, nouă nu ne trebuie așa ceva, de obicei remorcherele ne aduc aproape de cheu și bandula se bate normal, cu mâna. In ziua de azi nici nu mai e voie să bagi greutate in ea.
Dar la o abordare in largul mării, unde nu ai cum să te apropii și trebuie să dai o remorcă ceva, atunci ai un dispozitiv cu vreo 300 m de saulă subțire cu o rachetă în vârf, cu care poți (dacă ești norocos) nimeri puntea celorlalți de la distanță mare:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Gata?!?!....
Gata ce?....

Asta e ca in bancul ala sec:

Doua submarine zboara deasupra desertului si se intalnesc. Capitanii erau in turele...
Capitan 1 catre Capitan 2: Câți?
Capitan 2 catre Capitan 1: Cinci.
Capitan 1 catre Capitan 2: Ce cinci?...
Capitan 2 catre Capitan 1: Ce câți?...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Gata, m-am apucat de ceasornicărie:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence