[GR] Centura Giurgiu

Started by NGC, May 09, 2018, 11:04:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, Asistență Tehnică, DTAC pentru obiectivul Varianta ocolitoare Giurgiu

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturtilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat în data de 15.04.2020, Actul Adițional nr.3, la Contractul de Finanțare nr. 2/11.05.2018, pentru proiectul:

,,Elaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, Asistență Tehnică, DTAC pentru obiectivul Varianta ocolitoare Giurgiu".

Prin semnarea Actului Aditional nr.3 se modifica articolul 3-Valoarea contractului, alin. (1) și (2) și vor avea următorul cuprins:

(1) Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 2.030.590,44 lei din care 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune - 1.464.015,29 lei, 15% cofinantare proprie- 258.355,64 lei, restul de 308.219,51 lei reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!



Dragos_R

Eun lucru bun ca a ajuns pe mana celor de la PORR. Avem acum motive obiective sa ne asteptam ca lucrurile sa mearga bine si rezultatul sa fie :thumbsup: pentru un drum spre/dinspre granita.


tom_sawyer

Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii "Varianta ocolitoare Giurgiu", județul Giurgiu

Traseul în plan

            Traseul se desprinde din DN 5 din sensul giratoriu al obiectivului "Drum de legătura DN 5 – Şoseaua de centură – Pod Prieteniei km 61+400", continuă pe terenuri agricole, la km 1+000 traversează CF 903 Bucureşti - Giurgiu cu un pasaj, după care se îndreaptă către DC 115 şi CF 902 Giurgiu - Videle pe care le traversează prin intermediul unui pasaj. Traseul se continuă pe terenuri agricole, intersectează pe rând, la nivel, DN 5B, DJ 503, DJ 504 unde sunt prevăzute amenajări de tip giratoriu. Între DJ 504 şi DN 5C se prevede traversarea canalului de irigaţii Giurgiu – Răsmireşti cu un pod, urmând ca traseul să se finalizeze în DN 5C– km 3+900, unde se va realiza un sens giratoriu. Pentru amenajarea în plan a traseului au fost utilizate curbe cu raza cuprinse între 650 m şi 2.500 m.

Traseul variantei ocolitoare are o lungime totală de 12,068 km.

Profilul longitudinal

Elementele geometrice în profil longitudinal sunt proiectate pentru viteza de proiectare de 100 km/h. Drumul este proiectat în rambleu cu înălţimea minimă de 1,50 m, declivităţile fiind cuprinse între 0,3 % şi 3,0 % .

Profilul transversal

Profilul transversal al Variantei ocolitoare Giurgiu, este pentru drum de clasa tehnică II. Lăţimea totală a drumului este 22,10 m, lăţimea platformei este de 19,50 m, din care:

- parte carosabilă: 2 x 7,00 m;

- banda incadrare: 2 x 0,75 m;

- acostamente: 2 x 0,75 m;

- fâşie parapet marginal W4: 2 x 1,30 m;

- spaţiu median pentru separator de sensuri: 2,50 m.

Intersecţii la nivel

Sunt prevăzute sensuri giratorii pentru intersecţiile Variantei ocolitoare Giurgiu cu: DN 5B, DJ 503, DJ 504 şi DN 5C. Sensurile giratorii au razele exterioare de 34,50 m şi raze interioare de 23,50 m. Insula centrală se va amenaja, pe lăţimea de minim 1,10 m, cu pavele autoblocante. Accesul în sensul giratoriu se realizează prin două benzi de circulaţie pe sens, cu lăţimea de 4,00 m pentru fiecare bandă, iar ieşirea din sensul giratoriu se realizează prin două benzi de circulaţie cu lăţimea de câte 4,50 m. Pentru o bună orientare în intersecţie, se vor amplasa pe fiecare ramură la o distanţă de 100 m -150 m de marginea căii inelare, indicatoare de presemnalizare ale direcţiilor de circulaţie.

MT

BIGRED1984

#21
more or less
L.E. am vazut ca este deja o poza mai exacta, se poate sterge daca e redundanta ...eu am facut-o in maps, sa arate mai intuitiv



Powered by API/PUM imgur uploader

panzer

Ce ai desenat pare similar cu ce au descris ei. Dar nu ajunge la podul prieteniei ca filmarea de mai sus.

Sunt 2 proiecte diferite? Sau imi scapa mie ceva.

Merci.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell


TibiV

Foarte buna filmarea...
Dar și asta, ca și cea postat de TransitGuy, NU sunt despre centura Giurgiu...

De altfel, scrie pe filmari: "Drum de lagatura DN5-Vama Giurgiu".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24720037-drum-expres-legatura-dn5-giurgiu-vama-ruse-podul-prieteniei-premiera-beton-finalizare-2021.htm

Mie mi-a sarit din vedere faptul ca:

"Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, explica recent că noul drum va fi unul expres și va fi realizat din beton."

elphax

o sa fie ca si cele din US sau ca si pistele de la aeroporturi - beton special

intersectia cu DN5 este tot unde va ajunge si centura de N-V ?

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduG

Da, frumos, se vede progres față de precedenta filmare, le-am rulat side-by-side.

Va fi interesant când se începe turnarea, care am înțeles că va fi continuă, ca la podul Brăila :)