Aeroportul International Galati

Started by tom_sawyer, January 13, 2017, 04:49:07 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

26ld

@nitz Am trait in zona. Asta cu aeroportul e scoasa de la naftalina la fiecare ciclu electoral. E aeroport la Tulcea (100 de km acum cu podul) care nu are calatori sau companii aeriene si astia cred ca daca ar fi mai aproape cu 100 de km s-ar ingramadi lumea si companiile dintr-o zona destul de saraca a tarii (tot ce inseamna Galati, Braila, Focsani, Vaslui, Tulcea poate si Buzau) sa mearga cu avionul undeva. E o prostie enorma si sper ca studiul de fezabilitate va scoate asta in evidenta, daca nu cumva vor arunca niste cifre la nimereala acolo.

Nu exista populatie si putere de cumparare pentru ce viseaza unii, chiar daca cifrele spun ca a crescut PIB, e un dezechilibru regional extrem de mare inca legat de asta. Mai degraba modernizezi Otopeni cu banii de aeroport nou la Galati-Braila, dar asta nu iti aduce atatea voturi.

pista_bacsi

E adevărat ca aeroporturile nu sunt împărțite geografic perfect, dar să faci un aeroport nou e scump și trebuie să te înhami la un război economic cu alte aeroporturi. Odată cu finalizare A7 va reduce timpi până la Bacău/OTP și va face mai grea dezvoltarea aeroportului.

Brașovul e un caz special (lipsa infrastuctură și destinație turistică) și și  acolo nu e clar dacă va supraviețui. Ipotetic se va deschide A3 PL-BV (în 30 de ani) ce se va întâmpla cu aeroportul? Tg Mureș a fost omorât de A3 spre Cluj.

dumbravaandrei

notă importantă: de la București la Brașov, cu avion de linie, a fost o singură cursă până acum. Primul zbor, cu care a venit delegația oficială la inaugurare. Pentru următorii 20-30 de ani va rămâne și singurul.
Cât despre avioane mici/particulare, iarăși, mișcările se limitează doar la show-urile aviatice. n-avem așa de multe jet-uri private iar celelalte preferă aerodromurile din zonă (mai ieftine)
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.