News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Aeroportul International Galati

Started by tom_sawyer, January 13, 2017, 04:49:07 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

^ Ce-a iesit:

Pro Infrastructura: Aeroportul promis de ministrul Cuc la Galati nu merita construit. De ce ar fi mai bine sa investim in sosele

Constructia unui aeroport la Galati - promisa de ministrul Cuc si de autoritatile din judet - n-ar fi rentabila si, in consecinta, nu se justifica in niciun fel, au explicat pentru Ziare.com specialisti in infrastructura. Iar asta inseamna ca intregul proiect, despre care presa a vorbit mult in ultimele zile, are toate sansele sa ramana doar la stadiul de promisiune electorala.

Ziare.com

tom_sawyer

Proiect de Hotarare CJ:

HOTǍRÂREA ... privind:  aprobarea oportunității  proiectului  major  de  investiții  ,,Aeroport  internațional  în județul Galaţi"

Art.1.Se  aprobă oportunitatea  proiectului  major  de  investiții  ,,Aeroport  internațional în județul Galați".
Art.2.Se  aprobă necesitatea  și  oportunitatea  efectuării  studiului de fundamentare și a studiului de pre-fezabilitate aferente proiectului major de investiții ,,Aeroport internațional în județul Galați".
Art.3.Se  aprobă demararea  procedurii de atribuire a contractului de parteneriat  public-privat pentru realizarea proiectului major de investiții ,,Aeroport internațional în județul Galați".

https://www.cjgalati.ro/images/stories/hotarari2019/ph10705-24092019.pdf

alecu26

Asta se întâmplă inainte de fiecare alegeri.
Drumurile noastre POATE;

survola

#18
Merită făcute aeroporturi mici în fiecare județ, pentru aviație generală. Aerodromuri.
Apoi, dacă e nevoie, terminale cargo și de pasageri.
O pistă decentă plus un helipunct s-ar putea face peste tot.

alex8

Vor să facă direct aeroport international. Acum să vedem ce date mărețe vor prezenta

survola

După ce intrăm în spațiul Schengen, toate aeroporturile și aerodromurile vor fi internaționale, chiar și Clinceni :)

alex8


Vlad94

Aeroportul ar fi mult mai util decat alte aeroporturi construite, deservind doua orase cu peste 200.000 de locuitori, plus pe cei din sudul Republicii Moldova. Sunt curios daca Galatiul si Braila vor putea cofinanta constructia acestui aeroport.

Dominik

Sunt de acord cu tn, orasele Galati si Braila au impreuna 500.000 mii de locuitori, ar fi super util un aeroport in acea zona.
You're in Steelers Country

tom_sawyer

Mai cititi si voi postarile anterioare, pe acest topic si pe topicul celorlalte aeroporturi, veti intelege mai multe despre rentabilitatea si utilitatea unui aeroport.

b1

Acum și dl. Grindeanu vrea aeroport:

Tichie de mărgăritar. N-avem cale ferată electrificată, dar ne trebuie aeroport

"Domnul președinte al CJ Galați, Costel Fotea, mi-a expus proiectul. E clar că vorbim de cea mai mare aglomerare urbană după București. Mă refer aici la zona Galați-Brăila. (...) Am înțeles tot ce s-a ridicat, ca studiu, și tot ce a spus domnul președinte și eu vă asigur că din partea autorităților de la București, pe un proiect care stă în picioare, care va avea toți indicatorii de trafic – poate vorbim de aeroport cargo, în primă fază – dacă lucrurile vor sta în picioare, tot ceea ce ține de București, de autorizații și așa mai departe, noi nu avem o problemă. Doar că nu este o discuție pe care să o închidem astăzi. Este o discuție pe care trebuie să o reluăm și cu specialiști în aviație și cu cei care gestionează lucrurile din acest punct de vedere. Dar vreau să fiu clar: a doua aglomerare urbană din România, respectiv Galați – Brăila, are nevoie și de o dezvoltare de acest tip", a spus ministrul Transporturilor, citat de cotidianul local Viața Liberă.

Pe calea ferată, de la Brăila la noul punct de oprire Otopeni Nord de pe Magistrala 700 sunt 179 km. Dacă ar fi introduse trenuri cu orar cadențat, iar durata călătoriei nu ar trece de trei ore, brăilenii (la fel și gălățenii) ar putea folosi Aeroportul Henri Coandă, de unde ar avea la dispoziție mult mai multe curse aeriene și la tarife mult mai mici decât în eventualitatea construcției unui aeroport în proximitatea lor. Nu ar trebui decât ca CFR Călători să asigure transferul auto între PO Otopeni Nord și aerogară, așa cum se întâmpla înainte de punerea în funcțiune a conexiunii directe Gara de Nord-Aeroport Henri Coandă, o călătorie de nici 10 minute.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

TibiV

Quote from: b1 on December 08, 2021, 04:25:36 PM
Acum și dl. Grindeanu vrea aeroport:
Quote
"...E clar că vorbim de cea mai mare aglomerare urbană după București. Mă refer aici la zona Galați-Brăila. (...)

:lol:

Iertare galato-brailenilor, si brailo-galatenilor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Whyse1

O fi fost la un moment dat cea mai mare aglomerare urbană după București, dar acum nu as mai fi sigur nici daca intra in top 5 dupa migratia interna/externa a populatiei...

DarkFranck

#28
Quotepe un proiect care stă în picioare, care va avea toți indicatorii de trafic – poate vorbim de aeroport cargo, în primă fază – dacă lucrurile vor sta în picioare, tot ceea ce ține de București, de autorizații și așa mai departe, noi nu avem o problemă.

Nu s-a aruncat nici el, a băgat ceva de genul "să fie bine, ca să nu fie rău, să vedem, mai vorbim. Dar să nu mă sunați despre proiectul ăsta, întreb eu din când în când".

Acum, serios vorbind, și chiar nu am ceva cu gălățenii sau brăilenii, dar nu e un proiect realist, e o ambiție locală exagerată (varianta actualizată a celebrului conu' Leonida /care chiar se bazează pe un personaj real/: "Sire, tot s-a făcut pentru alte oraşe; pentru Mizil, nimic! Noi n-avem reşedinţă de judeţ, n-avem tribunal, n-avem episcopie, n-avem regimentul 32, n-avem liceu, n-avem facultate de medicină, n-avem teatru naţional, n-avem pod peste Dunăre!").

Păi Galați și Brăila au Dunărea, au porturi, șantiere navale care chiar mișcă, Galați are universitate (bine, așa și așa), vor avea și pod în curând, se vor face și drumuri noi. Nu cred că un aeroport - care oricum va avea trafic foarte subțire, ca ăla de la Tulcea - le va ajuta să crească economic, ci inițiative bune locale, proiecte finanțabile, inițiativă - care nu prea se văd.

Noi avem Dunărea și nu știm ce să facem cu ea, aproape toate porturile dunărene sunt poli de sărăcie, latră câinii a pagubă când treci pe la Calafat sau alte "Oltenițe". În loc să folosești avantajele existente pentru dezvoltare, noi visăm la cai verzi pe pereți și tichii de mărgăritar - "am fost eu în vizită la Paris, nu se poate, dom'le, fără aeroport". Ba se poate, uită de aeroport și uită-te la Dunăre, că aia e acolo și e neglijată, poate curge vreo idee.   

Fluctuat Nec Mergitur

Whyse1

https://obiectivbr.ro/content/aerodromul-de-la-ianca-va-fi-dat-%C3%AEn-administrarea-aeroclubului-rom%C3%A2niei

QuoteSusținem foarte mult proiectul Aeroportului de la Galați, pentru că este puțin avansat. El va fi la Braniștea. Nu este o distanță foarte mare față de Brăila. Că e la Brăila sau la Galați, tot în zonă este! Asta înseamnă un drum cu mașina de 10 minute pe Drumul Expres Brăila - Galați. Această decizie s-a luat, vă spun, nu că am cedat noi. Sunt studii făcute. Nu se mai pretează pe aliniamentul de la Vădeni, ci se pretează, ca studiu de vânt, pe acea zonă. Și am spus: de ce nu?! Până la urmă este o zonă de dezvoltare Brăila-Galați. Trebuie să fim cu toții de acord, pentru a ne dezvolta împreună", a conchis Chiriac