News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Infrastructura velo in Bucuresti

Started by voicul, January 03, 2018, 03:13:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Cristiano

Poate Nicusor Dan continua pista de biciclete pe Splai pana la Pasajul Ciurel (studenti sa mearga cu bicla nu cu masina :) ) si sensul dinspre Semanatoarea!

Lyvyoo

Se pare ca in S3 au reaparut pistele desfiintate, langa parcul IOR. Acum sunt oficial legale? Arata binisor dar circula foarte multi pietoni pe ele...





vancouver

Pai si panoul .... aaaa panoul ala ... e fix invers. Adica arata ca pietonii pe dreapta si biciclistii pe stanga.... 

In afara de asta, ca sa fie empiric si usor de bagat la bibilica, panoul ala se aplaseaza FIX pe linia dintre cele 2 zone.



Civilizatia inseamna grija pentru fiecare amanunt. De exemplu grija ca acel tomberon / cos de gunoi sa fie drept... Stalpul sa fie la locul lui si simbolurile orientate corect....

Mda, stiu, amanunte... In Romania totul e altfel. Mai ramane sa-mi spuneti ca nu e bine pe mijloc, ca in Romania oamenii sunt mai prosti si dau cu capul de stalp, ca doar nu stiu ca o sa-i doara....

Oricum, daca ma intreba cineva din ce tara e poza asta, juram ca e din Romania: cosul ala stramb, stalpul ala cu armatura la vedere si ruginita, langa alt stalp mai nou... mda.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

nirolf

#168
Îți mai dai seama că e România și după spațiul generos alocat mașinilor și spațiul minuscul alocat pietonilor. Se vede un cuplu în plan depărtat, ei ocupă deja tot spațiul alocat pietonilor. Dacă ar fi avut și un copil cu ei ar fi mers pe pista de biciclete. Dacă se întâlnesc cu alt cuplu vor merge tot pe pista de biciclete. Ba chiar și ca să ocolească penibilitatea aia de coș vor merge tot pe pistă. Dar mașinile au loc destul, nu vă fie teamă.

Duta C

pista asta este de 2 ani cel putin...e valurita toata si trebuie reasfaltata.....am luat-o de 2 ori pe ea cu trotineta(cu amortizoare) si m-am lasat pagubas.Exista riscul sati zboare genunchiul intr-o parte!

Goldmund

#170
Si asta e un trotuar neasteptat de larg! Ce sa mai zica cei care locuiesc pe Soseaua FdG? - care mai asteapta sa apara inca cateva blocuri imense in zona...


Duta C

Ce sa-i ceri ?Are mintea imbibata cu mindrie,rautate si intuneric! :(

Hef

Primăria București a prins în proiectul de buget pentru 2021 realizarea a două sisteme de transport cu bicicleta în zona centrală, fiecare în valoare de 5,6 milioane de lei, transfer de la bugetul de stat.

Cele două trasee acoperă o parte semnificativă din centrul Capitalei și zonele de nord, potrivit proiectului de buget pus în dezbatere publică de primărie:

Primul traseu pleacă din Piața Victoriei spre nord (Aviatorilor, Nicolae Caranfil, DN 1 – Piața Presei Libere – Kiseleff)
Al doilea traseu pleacă din Piața Victoriei spre Iancu de Hunedoara – Ștefan cel Mare – Mihai Bravu – Kogălniceanu – Splaiul Independenței – Unirii – Decebal)


Sursa: https://economedia.ro/doua-trasee-extrem-de-lungi-pentru-biciclisti-si-cartierul-henri-coanda-printre-marile-proiecte-de-investitii-din-bugetul-bucurestiului.html#.YG1_hEgzbxU

lucian

Sunt curios daca vor face aceeași prostie ca pe Splai si anume daca vor lua o bandă de circulație si vor tine autobuzele prinse în trafic.

bogdanstancu

Nici eu n-am fost fan solutia de pe splai la inceput, dar intre timp consider ca e cea mi buna varianta pentru situatia de acolo. Cat traficul e lejer, banda respectiva este exclusiv destinata biciclistilor, iar daca se formeaza coloane, banda poate fi folosita si de autobuze. Si in felul asta s-a creat si o banda dedicata transportului in comun si o pista de biciclisti. Iar suprapunerea asta e valabila doar cand se formeaza coloane.

rizzuh

Mai putin la intersectii unde sunt montati stalpisori de plastic care blocheaza banda pentru orice vehicul cu 4 roti. Fix acolo se formeaza cozi, in special la Basarab, unde banda 2 se blocheaza deseori din cauza masinilor care vireaza dreapta si trebuie sa acorde prioritate pietonilor, iar banda 1 nu poate fi folosita decat de 1-2 biciclete care apuca sa traverseze pana se blocheaza de masinile care vireaza dreapta.

oc7avian

Acolo oricum se bloca de către cei care ieșeau din Carrefour sau cei care fentau coloana  ;) Mai ales în perioada cu pistă, dar fără stâlpișori

Hef

Pe Mihai Bravu/Stefan cel Mare ar fi destul spatiu. Mai ales ca autobuzele merg pe linia de tramvai.

Dupa mine, pistele de biciclete ar trebui sa fie sezoniere, iarna nevoia de piste de biciclete scade si atunci nu ai de ce sa tii o banda ocupata. Un sitem de stalpi sau garduri demontabile ar fi util pentru delimitarea piste de biciclete.

rizzuh

@oc7avian si acum cu stalpisori se blocheaza si de cei care ies de la Carrefour, deci nicio diferenta. Biciclistii ocolesc pe unde pot, daca pot.