News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Infrastructura velo in Bucuresti

Started by voicul, January 03, 2018, 03:13:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

oc7avian

În zona Pod Cotroceni:

  • marcajul proaspăt deja zici că a adunat ceva luni în spate
  • a dispărut banda unică pentru autobuze în zona Spitalului Universitar; a apărut o bandă mai largă pentru mașini


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Duta C

referitor la marcajul pt pista de biciclete si pt restul orasului rutier(binenteles unde mai exista :|)-este o mare bataie de joc......nu se poate...MAI ESTE PUTIN PINA-N SEPTEMBRIE

oc7avian

O surpriză neplăcută astăzi. Se pregătește o pistă de biciclete pe Iuliu Maniu. În poze am surprins doar intersecția de la Poli și vis-a-vis de Liceul Tudor Vladimirescu, unde s-a oprit pregătirea marcajelor. Din autobuz am văzut nenumărați bolarzi în drum, rampe lipsă sau în glumă etc. Tragic, pentru că vorbim de un trotuar proaspăt reabilitat fără viziune. Nu mai zic de modul în care a fost trasată, lăsând un trotuar mic plin de obstacole.

Pe scurt, o glumă proastă.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

VictorC

O mizerie sinistră ce se prefigurează pe trotuarul de pe Bd. Maniu. Acolo pe trotuare acum mai bine de zece ani au fost făcute pistele cele cu galben-verde și care ulterior au fost declarate neregulamentare de către Poliția Rutieră.

Exact pe unde acum sunt trasate noile viitoare piste, au tronat ani la rândul semne de ,,interzis circulația bicicletelor pe trotuar".


Duta C

Asa-i...adevarata mizerie....duamna vrea in 2 luni sa faca piste peste tot pictind...nu merge...trebuie facut un plan bine definit,reconfigurat  strada ,trotuarul......dezolant si trist.....MAI ESTE PUTIN PINA-N SEPTEMBRIE

TibiV

VictorC, faci echipa de aur cu Catiusa !...
(Send her my love!...  ;) )



Explicatii detaliate aici: https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-24204051-pista-biciclete-splaiul-independentei-parcare-neregulamentara.htm

Pistele de biciclete trasate pe Splaiul Independenței sunt folosite ca bandă de circulație sau ca parcare pentru mașinile oprite neregulamentar
de Victor Cozmei, Catiușa Ivanov

Noile piste de biciclete vopsite de Primăria Capitalei pe prima bandă de pe fiecare sens al Splaiului Independenței între Națiunile Unite și Pod Grozăvești nu prea pot fi folosite de către bicicliști pe mare parte din lungimea lor. În multe locuri pista e ocupată de mașini parcate neregulamentar, iar în alte zone mașinile și chiar autobuzele și troleibuzele STB le folosesc pe post de bandă de circulație.

Primăria Capitalei amenajează piste de biciclete pe prima bandă de circulație de pe ambele sensuri ale Splaiului Independenței, între Piața Națiunile Unite și Podul Grozăvești, un proiect care ar trebui să se finalizeze în aceste zile. Deja pe mare parte din lungimea pistelor au fost trasate marcajele necesare și s-au montat semnele de circulație care avertizează șoferii că prima bandă este rezervată doar bicicletelor.

Reprezentanții PMB informau pentru HotNews.ro că pistele vor fi delimitate de restul carosabilului prin marcaje pe asfalt și cu stâlpișori direcționali în intersecții.

În prezent, după cum au putut observa reporterii HotNews.ro în teren, pistele de biciclete sunt în mare parte nefuncționale și nu pot fi folosite de către cicliști. Asta pentru că în multe locuri pe noile piste sunt parcate mașini (fie în zone care în trecut erau folosite regulamentar ca parcare la trotuar, fie în zone unde și dinaintea noilor marcaje oprirea era interzisă).

În plus, în zonele unde pista e liberă, de cele mai multe ori în trafic intră mașini pe ea și e folosită ca bandă de circulație. La fel fac și mulți șoferi ai STB care circulă cu autobuzele sau troleibuzele pe noile piste, deși nici un marcaj nu arată că acestea ar putea fi folosite în comun.

Un alt aspect remarcat în teren: marcajele proaspăt trase (de o săptămână sau două) deja au început să se murdărească și să nu se mai vadă practic în mai multe locuri. Arată ca și cum ar fi niște marcaje cu o vechime de cel puțin câțiva ani.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

VictorC

 Vine ceva și pe pistele de pe Maniu ;)

dr4qul4

Eu unul sunt pentru piste doar vopsite. Orice obstacol pentru masini devine obstacol si pentru ciclisti.
Nu ar strica niste amenzi sau o campanie de informare.
Dar oricum consider ca in momentul in care vor fi destui ciclisti/trotinetisti, masinile vor evita acea banda. In primul rand pentru ca se va circula incet, si apoi pentru ca la orice accident soferul este vinovat. Si dosar penal/permis retinut pentru vatamare corporala....acel ciclist va face cunostinta cu asfaltul dupa accident.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Nu cred ca fara stalpisori exista vreo sansa de disciplinare.

Nu imi e clar: e band pentru ciclisti + bus sau fara bus?

dr4qul4

cateva sute de amenzi date si mediatizate, si sa vezi ce repede se respecta.
Nu ar strica sa se implice si organizatiile velo. Sa mearga pe piste in sir indian cu 10 km/h. Exact cat soferii sa inteleaga faptul ca acea banda nu le apartine.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

nu chiar.
Doar ca nimeni nu se schimba peste noapte. Decat cu batul.
Degeaba pui stalpisori...vei avea masini parcate pe coltul intersectiilor. Sau stalpisori scosi (vezi parcarea pusa de mine in Piata Timpului, sau sutele de stalpisori de plastic rupti pe Calea Mosilor acum 10 ani - la prima incercare).
Dar voie comunitarilor, prin lege neatacabila, sa ii amendeze pe toti cei care parcheaza aiurea, sau care circula pe trotuare/piste velo. Nu stiu (multa) carte? trimite-le polistiti de la rutiera sa-i coordoneze.
Eram uul dintre cei care credeau ca pistele de biciclete sunt inutile in Bucuresti. Dar asta doar pentru ca nu ai unde sa-ti "parchezi" bicicleta peste noapte (si sa o mai si gasesti a doua zi). Dar apoi a aparut trotineta electrica: intra in lift, ii gasesti un loc usor in apartament, sau daca nu...poti inchiria una de pe strada.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Totusi la voi de ce nu se ridica masinile parcate asa?
In CJ in cateva minute venea locala cu 5-6 platforme si faceau curat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

oc7avian

Aștept cu nerăbdare și pe cel de pe Iuliu Maniu  :D Deocamdată s-au înmulțit punctele și pe partea cealaltă. Am tot stat cu ochii și pe Vasile Milea să văd dacă fac și acolo ceva, dar n-am văzut prea bine din Uber.

Oricum, cea de pe Splai e lux prin comparație. Măcar o mai poți salva/repara după. La cât de repede se șterg marcajele, la anul o să fie ca un RK  :lol:

dr4qul4

@ciprebbe, aici avem un mic razboi intre locala si rutiera. Legal, pentru ca locala sa poata ridica o masina, trebuie sa fie si un rutierist prezent. MAI nu detaseaza pe nimeni catre politia locala. Tot ce face e sa se planga de lipsa oamenilor....dar au mereu radare amplasate in zonele unde se merge putin mai tare (coborarea de pe pasaj mihai Brav, Splai) sau pentru coloane oficiale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Aici exista departament circulatie in cadrul Politiei Locale si au autoritate sa semneze PV. E drept seful e adus de la circulatie, Politia Nationala si cred ca au si ceva subofiteri imprumutati (Academia e aproape :) ).
Daca se vrea se poate. Rutieristii de la Nationala spun ca e mai usor pt ei asa de cand sunt ajutati de Locala, se ridica in draci in Cluj iar localnicii se invata "repede minte".
Solutia fara stalpisori sau alte obstacoloe o vad doar prin ridicari de masini si amenzi pe masura. Doar amenda nu ajuta, trebuie sa il pui un pic si pe drumuri pt recuperat masina altfel e o parcare platita mai scump si vor fi multi care si-o asuma.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe