[IS] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Iasi

Started by sorinAcesta, August 03, 2012, 05:42:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sorinAcesta

Aici voi posta despre majoritatea proiectelor ce tin de infrastructura rutiera in Iasi.

sorinAcesta

Incep azi cu zona Breazu-Copou, supusa unui proces amplu de modernizare ce include reasfaltari, schimbarea caii de rulare a tramvaielor, modernizare trotuare si constructia de piste pentru biciclisti. Sunt poze facute azi, 03.08.2012 :













sorinAcesta

Sus e Copou pana la Agronomie. Urmeaza Agronomie-Breazu:












stelian222

Multumiri pt poze  :)

Sa inteleg ca au ajuns cu asfaltul pana "sus" la Liceul Pedagogic?

PS: despre centura Iasi-ului ( proaspat data in folosinta) nu a spus nimeni nimic. As fi pus eu poze, dar nu am, asa ca pun ceea ce am gasit pe net:



Daca vreti parerea mea personala, centura asta leaga "nimic" de nimic". Asta pt. ca in partea sudica se intra pe DJ248 care inca nu este reabilitat si arata groaznic iar de aici pt. a intra pe DN24 spre Vaslui mai e mult de mers si implica traversarea cartierului CUG si asa supraaglomerat de masini mici, nu mai spun de cele cateva semafoare care  sugruma traficul actual. Acum o sa mai vina si camioane....Noroc ca bulevardul Poitiers e destul de "larg" si ca a ars Sirajul altfel si pe portiunea aia se aglomera. Partea prosta e ca asfaltul de pe Poitiers (si asa deteriorat) se va face praf cat de curand.

sorinAcesta

@stelian222

Chiar mai sus, pana la rond Breazu, fosta Terasa Breazu.


stelian222

Firma care a pus canale in Pacurari isi bate joc de contribuabili! Cum naiba sa scoti la 5-10cm peste nivelul stratului de asfalt o multime de canale??? >:(  Pai e caz penal asta, iti pune in pericol integritatea corporala, daca vii noaptea poti ricosa in alta masina sau poti parasi partea carosabila. Dar evident toti se multumesc sa injure in gand ca de luat atitudine nimeni nu ia in tara asta si aici ma refer si  la Primarie nu neaparat la cetateni.

Goldmund

O filmare a unei lucrari finisate destul de bine:


ciprebbe

Aceeasi "prostie" ca si la Cluj legata de marcajul pistelor de biciclete. Le facem rosii pe trotuare iar cand ajungem la o traversare nu mai aplicam marcaj-ul rosu si pe partea carosabila ( conform codului rutier in aceasta situatie biciclistul ar avea prioritate) desi trecerile de pietoni aflate langa piste sunt colorate in rosu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe



Horațiu 87

Peticeli în bătaie de joc, în Galata

La doar o săptămână de la peticelile făcute pe strada Sălciilor din Iaşi (zona Nicolina-Galata), carosabilul se surpă cu tot cu maşini. Oamenii care stau la casele din zonă spun că, după o serie de lucrări la instalaţiile de apă şi canalizare de pe strada lor, executate de angajaţii ApaVital, au şi apărut cratere în asfalt. Ieşenii sunt extrem de nemulţumiţi şi vor să depună plângeri împotriva executantului. ,,Acum o săptămână lucrau cei de la ApaVital aici şi uitaţi ce găuri au apărut. Trebuie să fiu atent când ies pe poartă, să nu cad într-un crater din ăsta. Au turnat o palmă de asfalt în bătaie de joc, nu au tasat deloc şi iată rezultatul. Au lăsat aşa şi nu s-au mai întors", a declarat P.F., ieşean care locuieşte în zona afectată. La câţiva metri mai încolo, în intersecţia dintre strada Sălciilor cu strada Orientului, tot în decurs de câteva săptămâni de la ultima peticire, a răsărit o altă gaură în asfalt, care le dă mari bătăi de cap şoferilor. De altfel, ApaVital se află în topul reclamaţiilor făcute de ieşeni în ultimii ani. În ultimii doi ani, la Consiliul Judeţean Iaşi au ajuns 30 reclamaţii îndreptate împotriva furnizorului de utilităţi, ApaVital.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/peticeli-in-bataie-de-joc-in-galata--217304515.html

TibiV

Hory,
mă bucur că mai trezeşti la viaţă "regiunea" asta, că este tare săracă în postări şi informații...
:thumbsup:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

@TibiV  :D :D , din pacate suntem doar 2 moldoveni pe forum, eu si @AlexAllex, dar vad ca el e axat mai mult pe A7/DX7

Marcajul stradal din Iaşi: prețuri ireal de mici şi contestaţii peste contestaţii

Municipalitatea a fost obligată de către forurile centrale să revină asupra deciziei de a anula o licitaţie. Potrivit Consiliului Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiei (CNSC), Primăria a anulat nejustificat o astfel de procedură care vizează încheierea unui contract pentru lucrări la marcaje rutiere pe o perioadă de doi ani.
Licitaţia a fost lansată în noiembrie 2015, iar valoarea estimată a lucrărilor a fost stabilită la 1,25 milioane lei. În perioada decembrie 2015 – martie 2016, au fost înaintate trei contestaţii la CNSC şi de fiecare dată forul central a dat câştig de cauză firmei care a depus sesizare.
La procedură au participat două societăţi: Teo Trans Consulting (Bucureşti) şi Metalbac & Farbe (Bacău). Prima firmă a ofertat 778.950 lei, iar cea de-a doua 1,11 milioane lei. Primăria a atribuit licitaţia către Teo Trans, dar CNSC a admis contestaţia celuilalt participant la procedură, în contextul în care Metalbac a sesizat că preţul ,,neobişnuit de mic" nu acoperă nici măcar costul materialelor. Ulterior, la o nouă reevaluare, municipalitatea a declarat oferta Teo Trans drept ,,neconformă". În consecinţă, firma s-a adresat, la rândul ei, la CNSC şi a obţinut anularea deciziei municipalităţii.
În cele din urmă, primăria a anulat procedura pe motiv că se află în imposibilitate de a semna contractul de lucrări. Dar Teo Trans s-a adresat din nou CNSC, iar, în urmă cu câteva zile, forul a decis din nou împotriva primăriei. ,,Consiliul constată că hotărârea autorităţii contractante de a anula procedura de atribuire ignoră cele dispuse prin decizia nr. 395/C8/265 din 16.03.2015, respectiv continuarea procedurii de atribuire. (...) Consiliul admite contestaţia depusă de către SC Teo Trans Consulting SRL şi anulează raportul procedurii de atribuire nr. 34087 din 30.03.2016, precum şi actele subsecvente acestuia şi dispune continuarea procedurii de atribuire", se arată în decizia 420 a CNSC. În urma acestei decizii, municipalitatea este obligată să comunice un nou raport de atribuire cel târziu la începutul săptămânii viitoare.

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/marcajul-stradal-din-iasi-preturi-ireal-de-mici-si-contestatii-peste-contestatii--127725.html

Horațiu 87

Două soluţii pentru reabilitarea Şoselei Iaşi - Bârnova

Cea mai costisitoare dintre acestea vizează asfaltarea, construirea de rigole şi trotuare, costurile totale ajungând la 6,5 milioane de lei
La sfârşitul acestei luni, consilierii locali se vor întâlni în cadrul unei şedinţe ordinare pentru a aproba indicatorii tehnico-economici ai mai multor investiţii din oraş, investiţii vizând modernizarea unor străzi. În primul rând este vorba de Şoseaua Iaşi - Bârnova, care va fi reabilitată pe o porţiune de aproape trei kilometri. ,,Strada Bârnova a fost proiectată, de altfel vom monta un panou la intrarea pe respectiva stradă pentru a-i informa pe ieşeni despre ce lucrări vom efectua acolo. Luna aceasta intrăm cu proiectul în Consiliul Local, apoi dăm drumul la procedura de achiziţie", spune primarul interimar Mihai Chirica.
Două variante de lucru
Practic, municipalitatea ieşeană are la dispoziţie două variante care ar putea fi implementate, urmând a fi aleasă cea care oferă arterei o rezistenţă cât mai mare. ,,Vorbim de o zonă aflată în dezvoltare, trec multe autospeciale pe acolo, prin urmare vorbim de un trafic greu. Una dintre soluţiile proiectate se referă la o structură de beton, care ar duce costul lucrărilor la 6 milioane lei. Cea de-a doua soluţie are în vedere o structură de asfalt, cu rigole care să preia apele pluviale şi de pe versanţi, cu două benzi de circulaţie şi cu trotuare, valoarea acesteia fiind de 6,5 milioane lei", a mai explicat primarul interimar.
Încă patru străzi vor fi modernizate anul acesta
Nu va fi singura investiţie care ar urma să primească girul aleşilor locali în vederea modernizării. Primăria intenţionează să se apuce şi de reabilitarea străzii Smârdan, cea care face legătura între zona Bucşinescu şi Strada Sf. Lazăr, dar şi de alte patru străzi din cartiere diferite: strada I.C. Constantineanu şi strada Profesor Vancea din Bucium, respectiv strada Pogorului şi strada Transilvaniei din cartierul Cruce Roşie. Tudor DAMASCHIN
,,Luna aceasta intrăm cu proiectul în Consiliul Local, apoi dăm drumul la procedura de achiziţie" – Mihai Chirica, primar interimar
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/doua-solutii-pentru-reabilitarea-soselei-iasi-barnova--217307611.html

Horațiu 87

La pasajul ,,Băncilă"se poate produce oricând o nenorocire

Șoferii susţin că, din cauza paravanului de protecţie nu văd pietonii care doresc să traverseze strada de la baza bretelei spre Billa. Alte voci susţin însă că, în orice situaţie, şoferii trebuie să reducă viteza
Reglementările pe care le instituie Comisia de Circulaţie din cadrul Primăriei Iaşi continuă să dea bătăi de cap şoferilor ieşeni. Aceştia susţin că există zone în care în orice moment sunt posibile accidente din cauza manierei în care au fost gândite marcajele rutiere. Un astfel de exemplu este trecerea de pietoni amplasată la baza bretelei spre Billa a Pasajului ,,Octav Băncilă". Aici, din cauza paravanului de protecţie fonică, şoferilor le este aproape imposibil să vadă trecătorii care se angrenează în traversarea străzii. ,,Felicitări minţilor luminate din Primărie care au elaborat, aprobat şi implementat proiectul de amplasare a trecerii de pietoni la ieşirea de pe pasajul Octav Băncilă spre Billa şi a căror inteligenţă este mult sub cea a semafoarelor de pe raza orasului Iaşi. Circul des pe acolo, nu de puţine ori era să mă trezesc pe capotă cu pietoni căscaţi sau copii ce se jucau, care ies de după paravanul pasarelei direct în stradă. Mutaţi trecerea aia de pietoni la cinci metri mai în faţă, până nu se întâmplă vreo nenorocire", sugerează ieşenii edililor. De cealaltă parte, reprezentanţii Primăriei susţin că vor discuta oportunitatea mutării acestei zebre la următoarea întrunire a Comisiei de Circulaţie.
Unde se află cele mai periculoase zebre din oraş
Exemplul de mai sus nu este singurul loc cu riscuri pentru pietoni.
În urma unui studiu făcut cu ceva ani în urmă, oamenii legii au ajuns la concluzia că trecerile de pietoni cele mai periculoase din Iaşi sunt pe Bulevardul Carol I, Şoseaua Nicolina, strada N. Iorga, bulevardele Socola şi Păcurari. Nu este mai puţin adevărat că sunt cazuri în care şi şoferii ignoră pietonii de pe treceri, motivele sunt cele cunoscute: teribilismul la volan, conducerea agresivă, distragerea atenţiei, precum şi nerespectarea obligaţiei de a reduce viteza în apropierea zebrelor.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/la-pasajul-a-bancilaa-se-poate-produce-oricand-o-nenorocire-exclusiv-video--217306889.html