[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

prd.marius

GML, cel prin Faget - Salicea nu permite accesul TIR-urilor.
Nu stiu cel din Tureni - Sandulesti cum e.

Bogdan_Cluj

Exact la asta ma gandeam si eu.

Daca fac nod la Ciurila si pun restrictie de tonaj pe drumul Ciurila-Salicea-Faget (cu exceptia cifelor/etc care merg in santierele locale) coroborat cu deschiderea nodului in paralel (sau dupa) deschiderea legaturii A3-Tureni cred ca ar fi un compromis relativ ok.


danny_cbu

Nu se deschide nodul Ciurila inaintea DX A3-Tureni.
La nod abia acum incepe studiul de fezabilitate. Urmeaza apoi multe alte etape(inclusiv gasirea de finantare pentru executie)
DX doar asteapta AM pentru a face licitatia de executie.

dragos76

Nu prea îmi dau seama: se propune nod rutier și la Săndulești? Oare nu e o confuzie de nume, și de fapt e vorba de nodul unde va fi și legătura cu DN1, dar care e la Petrești?
Pentru că altfel eu nu văd nici un motiv să ai două noduri în nici 4 km (unul la Petrești și altul la Săndulești). Plus, acolo la Săndulești nu știu unde ai avea spațiu să faci nod, după urcarea dinspre Turda vine un mic debleu și apoi o succesiune de viaducte până sus la carieră.

alexV

^
"pentru intocmirea studiilor de pre-fezabilitate, fezabilitate" - din comunicat.

1. Nu e confuzie de nume, chiar e propus spre studiere un nod la Sandulesti, parca la initiativa autoritatilor locale.
2. CNAIR iau toate propunerile autoritatilor locale, nationale, si de pe altundeva, de-a lungul timpului, si le studiaza fezabilitatea la pachet. Eu ma astept sa iasa nefezabil Sandulestiul, pentru motivele expuse mai sus.

TheStig

^^
Tind sa cred ca nodul de la Sandulesti e gandit pentru un acces mai facil spre Cheile Turzii.

Bogdan_Cluj

Str. Mozard, Buna Ziua
(poze trimise de un prieten in weekend, doar acum am avut timp sa le incarc)

Vedere cu spatele la Turzii:



Vedere spre Turzii:





Powered by API/PUM imgur uploader


TheStig

Au inceput lucrarile la Podul Rasaritului! Momentan doar decopertari/defrisari, amenajare platforme si un inceput de organizare de santier.































Powered by API/PUM imgur uploader

Bogdan_Cluj

#1689
str. Mozart, Buna Ziua:













Poze primite de la un prieten.
Zice ca se reabiliteaza doar pana in jurul linii galbene:



Powered by API/PUM imgur uploader

nicolaem

cu trotuarele alea "valurile somesului" garantat toti pietonii vor circula pe strada seara cand nu e trafic.

bine ca ne laudam cu oras pentru pietoni dar facem la fiecare poarta denivelare pe a usura accesul auto.

dargauda



Aceste capace de canal sunt un rahat  aberatie,nu stiu de ce se folosesc aceste tipuiri in detrimentul celei rotund fara patratul de beton care e mult ma bun.
Am unul in fata casei si este jale rahat la fiecare 3 - 4 luni trebe sa pun sub capac cauciuc altfel nu pot dormi an casa,efectiv las spazura pe cel care la inventat ,dupa 8-9 luni de la  finalizare lucrari asfaltu efectv a cedat roata pe langa beton si sa facut o tranbulina   
,si fiecare masina loveste trambulina (umarul betonului,coltul) este ceva inimagibil lucrari de mantuiala si se facpe bani nostri.

Bogdan_Cluj

Quote from: nicolaem on October 03, 2021, 10:55:28 PM
cu trotuarele alea "valurile somesului" garantat toti pietonii vor circula pe strada seara cand nu e trafic.

bine ca ne laudam cu oras pentru pietoni dar facem la fiecare poarta denivelare pe a usura accesul auto.

Exact despre aceste valuri vorbeam cu cel ce a facut pozele.
Nu ma pricep, oare nu era mai ok sa lase TOT trotuarul mai jos, cam la nivelul unde e acum la intrarile la porti, sau doar usor mai sus, iar acele valuri sa aiba pante foarte line, aproape insesizabile?
Care ar fi partea negativa la un trotuar mai "lasat"?

cristi5

Poate bordura cere trotuar inalt? O fi ceva afacere cu borduri inalte? Ca la capitala restului tarii? :lol:

dragos76

La trotuare eu mă leg și faptul că sunt prea înguste. Și iau în calcul aici și faptul că pentru a fi la modul realist disponibile pentru pietoni, și nu folosite ca parcare, o să fie nevoie să se monteze stâlpișori. Ori aceștia nu se pot înfige în bordură, ci în asfaltul de lângă, deci de aici se mai pierd cel puțin 20 de cm.
Ok, înțeleg că strada asta, ca și multe altele proiectate în haiducia anilor 2000-2010, e foarte îngustă și nu are loc de trotuare generoase. Dar oare nu era o soluție ca să se facă un trotuar mai lat, pe o singură parte a străzii?