[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

qionescu1

https://actualdecluj.ro/licitatie-de-peste-6-milioane-de-euro-pentru-crearea-unei-noi-axe-de-trafic-in-cluj-pentru-ocolirea-centrului-orasului/

In conditiile in care le-am amintit mai sus, cand nici primaria nu stie cum va arata varianta finala noi nu putem face decat presupuneri. Din ceea ce vad spre asta se indreapta lucrurile.

Da, cele mai multe sunt prinse in PUG dar nu toate, a se vedea strada Marginasa. Greu de crezut ca extinderile prevazute doar la capete vor fi o solutie multumitoare pentru ceea ce se vrea cu strada.

Cam toate proiectele la care se angajeaza acum primaria erau prevazute inca din timpul comunistilor de prin anii 60 chiar. Foarte suparator e ca nici macar in ultimii 10 ani cand erau deja evidente problemele de trafic primaria nu a facut nimic.

danny_cbu

Quote from: Bogdan_Cluj on June 28, 2021, 08:39:07 PM
Str. Wolfgang Amadeus Mozart, Buna Ziua:
Poze primite de la un prieten. Zice ca de doua saptamani e tot asa.
Cred ca e lucrare DRPD, oare lucreaza in alte zone?




Powered by API/PUM imgur uploader

Au mai trecut cateva saptamani si arata la fel. Nesimtire crasa din partea primariei si a RADP.

prd.marius

Quote from: StefanCelMare on November 25, 2020, 10:20:07 AM
@prd.marius
Doar asfaltare pare a fi...
Poză de pe geam de la mine, aproape live :D


Am trecut azi pe acolo cu masina, si din masina mi s-a parut ca n-au finalizat nici acum asfaltarea aceea.
StefanCelMare, poti confirma de la tribuna oficiala?

Daca da, stie cineva de ce nu au finalizat lucrarea nici pana acum?

StefanCelMare

E terminat, dar o bucată nu s-a pus asfalt nou, că era OK cel vechi.
Nu se mai lucrează acolo de mult.
Poze nu pot face, că am schela pe bloc, se reabilitează termic :D

qionescu1

La cum arata zona cu dughene, hotelul ala ilegal construit, hala agroalimentara, cladirile invecinate... cred ca vorbim de cea mai urata parte a zonei  centrale. N-ar strica sa se aplece mai mult primaria asupra zonei si sa iasa si aici cu un plan pentru toata piata.

endre.kemenes

^
Din cate stiu eu planul exista pentru reamenajarea strazilor Arges si Constanta si a pietei. Problema este cu hotelul Cristian, care a fost construit ilegal si primaria nu reuseste sa faca nimic in privinta asta. Mai multe runde de incercari au picat si acuma este o noua runda de a cauta o solutie.

frunzeti

Un update de pe Cardinal Iuliu Hossu.

- au marcat pista de bicicliști
- au montat stâlpii de iluminat
- trotuarele sunt gata
- urmează marcajele rutiere

Sunt curios cum au gândit continuitatea pistei de biciclisti spre zona stadionului. Momentan incepe/se termina destul de prost. Eu as aduce pista pe lângă hotelul Sport, sa traverseze parcul de lângă hotel și sa iasă la trecerea de pietoni spre Hossu. Dar sa vedem...
































Powered by API/PUM imgur uploader

Adelmonte

Mulțumim pentru poze, frunzeti!

Un update de pe zona Kogălniceanu:

S-a descoperit o fundație de zid, localizată sub strada Gaál Gábor și la jumătatea ei.

Ruina aflată în mijlocul străzii.


Înspre strada Kogălniceanu.


Înspre strada Ion I.C. Brătianu.



Powered by API/PUM imgur uploader
Așa cum scria pe vechile hărți: ,,Hic svnt leones"

Iceman

Felicitări primărie Cluj :)... se vede că pietonii și transportul alternativ au prioritate față de mașini, trotuare degajate și circulabile pentru cei care se deplasează în aceasta zona a orașului .... Un mare +++ deoarece zona devine în beneficiul oamenilor de zi cu zi care se deplasează pe jos :)... încet se Copiază orașele europene din Uniunea Europeană cu standarde ridicate

dragos76

Mai încet cu pianul pe scări :). Da, e bine, dar sunt totuși și probleme.
Printre altele de ce în cartiere nu mai vedem pus în practică sloganul cu "orașul pentru pietoni" (cât timp e pus în practică discreționar, permiteți-mi să îl denumesc un slogan)? În unele locuri soluțiile sunt chiar simple, la îndemână, doar că nu se implementează nici măcar nu știu din ce motiv.

endre.kemenes

^
Una la rand: pentru ca nu are nici primaria resurse infinite

Doi la rand: pentru ca dureaza. Din cate stiu eu momentan se face PUZ pe Muncii si pe Sopor, sunt licitate proiectele pentru Marasti (Str. Fabricii si strazi adiacente) si inca unul undeva in Iris si sunt planificate altele in Zorilor, Buna Ziua si Gheorgheni.

Directia exista, calitatea si viteza se pot discuta, dar inexistenta nu se poate argumenta dpmdv

prd.marius

Quote from: frunzeti on July 21, 2021, 06:31:18 PM
Sunt curios cum au gândit continuitatea pistei de biciclisti spre zona stadionului. Momentan incepe/se termina destul de prost. Eu as aduce pista pe lângă hotelul Sport, sa traverseze parcul de lângă hotel și sa iasă la trecerea de pietoni spre Hossu. Dar sa vedem...

Mersi pentru poze si update frunzeti.
Sper sa nu ramana asa "neconectate, sau conectate prost.
Sunt curios cum o sa marcheze parcarile de pe Iuliu Hossu. De exemplu, momentan, langa parc se parcheaza deja in solz de peste sau paralel.

danny_cbu

Sper ca pozitia zidului sa fie marcata pe strada Gaál Gábor. Prin piatra cubica sau caramida decorativa colorata. Pe Ferdinand s-a marcat doar pe trotuar, folosind o placa metalica

Iceman

@dragos76

Un lucru pe care tu nu observi este faptul că centrul fiecărui oraș mare este un punct de atracție care absoarbe turism iar turismul aduce bani,.. dacă te duci în Viena sau în Budapesta nu vizitezi cartierele... Centrul orașului este o eticheta care îți lasă o impresie apăsătoare... Cât despre cartiere contează foarte mult aspectul lor dar atâta timp cât centrul orașului nu este modernizat Nimeni nu o să înceapă cu modernizarea cartierelor... uite pe la orice oraș mare modernizarea nu se face începând de la cartiere ci în centrul orașului... Totul îi o strategie 😉

dragos76

Nu am negat că e aiurea ce se face. Doar că e o discrepanță majoră în concentrarea aproape exlusivă pe centru. Și nu mă refer la modernizări de la zero, care recunosc că se mai fac și prin cartiere (vezi Bună Ziua, Molnar Piuariu etc), ci la fapul că măsuri simple, punctuale prin care să asiguri un minim pentru deplasarea pietonală nu se fac în cartiere. Și nu doar cartiere, ci inclusiv în zona semi-centrală.
Exemple? Haideți pe strada N Cristea și vedeți cum stau mașiniliel ciorchine pe trotuare. Idem în Andrei Mureșanu, în apropiere de Cipariu (și nu numai). Sau pe Gh Dima, unde ai stradă cu dublu sens unde mergi ca trenul către Oradea (adică trebuie să oprești la cât un refugiu adhoc să îi faci loc celui care vine din sens opus).

Soluțiile sunt simple, și nu mă refer la cele radicale, de genul "hai să ridicăm toate mașinile" pentru că pe de o parte clar nu sunt realiste și pe de altă parte trebuie găsite soluții și pentru mașini. În multe din aceste cazuri se pot implementa străzi cu sens unic, și atunci pe o parte (sau uneori ambele) se pot trasa parcări, trotuarele vor fi eliberate de mașini și cu adevărat o să fie accesibile și atractive pentru deplasarea pietonală, mașinile o să poată circula decent. S-a realizat soluția (cu chiu cu vai) în zona Albini, nu înteleg de ce nu se implementează și în alte zone. De acord, nu peste tot se poate, dar cât timp aceste măsuri simple (sau altele, cum ziceam punctuale) deși sunt ridicate în atenția autorităților sunt pur și simplu ignorate, permiteți-mi să consider acest mesaj "Clujul pietonilor" un simplu slogan.

În plus, la argumentul tău pentru turism și alte alea să nu uităm că în primul rând Clujul trebuie să fie al clujenilor, și să ne fie nouă tuturor viața cât mai atractivă, indiferent în care colț al orașului ne-o desfășurăm.