[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

gsimon

si eu ii vad ca o varianta buna, dar pe straduta paralela cu canalul Morii, imi scapa numele, de ce nu mai sunt functionali? au fost lasati in plata Domnului... daca ajung si ce de pe Emile Zola in acelasi stadiu, ce-am facut? si vorba aia, e in buricul targului, la o aruncatura de bat una de alta. Primaria ii are in administrare in continuare? si sa asigure functionarea lor?

alexV

Sunt stalpi retractabili nefunctionali si in piata muzeu, si pe piezisa, si in Unirii, in alte locuri.

O sansa de integrare misto pt Emile Zola ar fi sa apara terase pe strada (Londoner si A Camponeza cel  putin sunt acolo). Am observat ca asta descurajeaza maxim masinile. De exemplu in Unirii nu functioneaza stalpul care ar bloca accesul pe langa terase, dar nu intra nimeni totusi Poate si pentru ca permanent e politia locala acolo.

prd.marius

alexV De ce nu functioneaza acei stalpi? Sunt chiar asa de pretentiosi, incat sa nu ii putem tine functionali?

LRadu

Eu unul nu imi aduc aminte sa fie vreun stalpisor din acesta funtional acum pe undeva prin oras.

Iceman

Soluția cu stâlpii retractabili va fi aplicată pe strada Emile Zola 100 %... 😊.... o spun din sursa sigura


qionescu1

#1176
Fara stalpisori








Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

https://media9.ro/super-cartierul-sopor-va-avea-gara-pentru-trenul-metropolitan-si-un-bulevard/

Viitorul cartier ar urma să fie străbătut de două artere generoase ca dimensiuni: inelul sudic, pe direcția Someșeni – Borhanci, un adevărat bulevard, și Calea Soporului, a cărui traseu este prevăzut în actualul plan urbanistic general.

Sistemul de transport în comun va fi compus din două elemente majore: autobuzele Companiei de Transport Public (CTP) și viitorul tren metropolitan, care va folosi calea ferată existentă. Teoretic, trenul de aici ar urma să intre în subteran pe la IRA dacă proiectul metroului va prinde vreodată viață. Arhitecții au prevăzut o gară care ar urma să deservească întregul cartier.

StefanCelMare

La Cluj până acum, ce a funcționat bine a fost Poliția Locală. Se ridică mașini în draci de pe pietonale. Strada Emile Zola are avantajul că e f.aproape de strada Stefan Octavian Iosif, unde au unul din sedii Localii. Și dacă se defectează stâlpisorii, eu zic ca doar cei din afara orașului ar parca acolo. Clujenii cam știu că e rețeta perfectă să dai 4-500 de lei pentru recuperare mașină ridicată (plus punctele de pe carnet, inca vreo 150 de lei)...

csebi24

^^ apropo de ridicat, pe Baritiu in fiecare zi ridica de pe locurile cu Handicap si culmea multe masini de Cluj, e o placere sa vezi.

On topic... stapisorii mi se par o idee buna, dar sa reziste. Pe piezisei nu intelege de ce nu ii repun in functiune, strada aia n-are niciun rol de strada de tranzit. Intra pe acolo doar "smecherii" si aprovizionarea.

TibiV

Quote from: StefanCelMare on July 30, 2020, 03:53:56 PM
Se ridică mașini în draci de pe pietonale.

Poate trimite Boc cateva echipaje si in Bucuresti, ca doar este cat-de-cat familiarizat cu Capitala...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Nu doar de pe pietonale sau trotuare se ridica, baga la greu si masini parcate pe marcaje (hasuri) la colturile intersectiilor. Cat de cat e civilizatie cu parcatul aiurea prin metoda asta si de cand studentii-s dusi se circula si parcheaza mai usor.
@TibiV - dar parcari s-au construit?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dragos76

Din păcate încă e o diferență legat de severitatea poliției locale în ce privește parcările când e vorba de zona centrală (sau semi-centrală) respectiv de cartiere.  Pentru a doua situație din păcate încă nu e aceeași promptitudine la a rezolva problemele.

Oricum, sunt de părere că rezolvarea problemelor cu parcările ilegale doar cu ridicarea acelor mașini nu e o soluție eficientă; la cât de mulți parcheaza aiurea nu ai cum să îi ridici pe toți. Plus, uneori sunt încălcări ale regulilor nu așa de grave cât să necesite ridicarea lor, ci o altă formă de penalizare. Ar trebui să fie rezolvat odată cadrul legal ca să poată și da amenzi cei de la poliția locală pentru cei în culpă (inclusiv puncte de penalizare, că alea o să doară mai mult decât banii, dacă se tot adună), ridicarea să fie doar pentru cazurile grosolane (blocat total de tortuar, parcat în intersecții, stații, pe zebră etc); iar pentru restul să fie măsura de blocare a roților.

qionescu1

#1183
CLC zice ca UBB s-a apucat de studii pt dezvoltarea Clujului/ZM in paralel si gratis fata de cele contractate de Boc cu Banca Mondiala pt 810 000 euro. In afara acuzelor evidente ale CLC se pare ca UBB deschide calea unor studii de calitate si independente fata de administratie. Asta va duce implicit si la discutii despre infrastructura locala/judeteana/regionala. Un inceput bun.


razvam

Este foarte interesant studiul, aici e PDF


Un exemplu, asta este piata fortei de munca in zona Metropolitana.