[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alexV

E stratul final pe banda din dreapta.
Au decupat la canale doar, si mai au de asternut la intersectia din dreapta.

kumar

In zona Vivo-Metro-BMW tot marcajul e facut cu galben, se vor face ceva lucrari??

bacovia

Era vorba ca in primavara asta se va reface DN1 intre Cluj si Floresti.

Bogdan_Cluj

Titulescu, ieri 29.04.2019:
- strat final pe toate benzile
- "izolatie" (smoala) intre benzi



















Powered by API/PUM imgur uploader

klax187

Acolo va fi banda dedicata pe ambele sensuri?
Innainte sa inceapa asfaltarea stiu ca era banda dedicata CTP doar pe sensul catre Piata Cipariu. (Pe directia de deplasare a liniei 25)

Ionut

Primăria Cluj-Napoca vrea 12 mil. euro de la UE pentru modernizarea celui mai aglomerat bulevard din oraş

Primăria Cluj-Napoca vrea să acceseze fonduri europene de peste 56,3 mil. lei (aproximativ 12 mil. euro) pentru modernizarea Bulevardului 21 Decembrie 1989, una dintre cele mai aglomerate artere de circulaţie din Cluj. Proiectul de investiţii presupune realizarea de benzi dedicate transportului public în comun, amenajare spaţiu, lucrări de infrastructură, semaforizare, iluminat public şi mobiliar urban.

ZF

kumar

Ce firmă încasează 3.2 milioane euro pentru pietonalizarea centrului Clujului

Este vorba despre licitaţia provind "proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii creşterea şi îmbunătăţirea spaţiului pietonal în zona urbană - modernizarea străzilor Regele Ferdinand, Emil Zona, Sextil Puşcariu, Tipografiei (tronsonul 1, respectiv 3) şi a scuarului CEC din municipiul Cluj-Napoca".

Conform anunțului publicat pe SEAP, în 15 mai 2019, câștigătoarea licitației este firma Diferit SRL (cu 7 subcontractanți, un ofertant - NV Construct S.R.L și un terț - Planwerk). Contractul este de 15.382.800 lei (3.237.625 euro), bani europeni. Firma Diferit este un client fidel al municipalității clujene, iar în prezent lucrează la Nodul N și podul Porțelanului, dar a depus oferte și pentru modernizarea Bulevardului 21 Decembrie și a străzii Molnar Piuariu.

https://ziuadecj.realitatea.net/administratie/ce-firma-incaseaza-32-milioane-euro-pentru-pietonalizarea-centrului-clujului--185846.html

alexV

Quote from: kumar on May 16, 2019, 03:42:33 PM
îmbunătăţirea spaţiului pietonal în zona urbană - modernizarea străzilor Regele Ferdinand, Emil Zona, Sextil Puşcariu, Tipografiei (tronsonul 1, respectiv 3) şi a scuarului CEC din municipiul Cluj-Napoca

lucrez in zona. mi-au furat bicicleta din zona. mergand pe la amaneturile si bijutieriile de acolo, cerand inregistrari video, mi-au zis paznicii ca e o golaneala noaptea pe stradutele mentionate de se inchid si ei inauntru. buricul targului...  sa imbunatateasca spatiul zic, le urez multa bafta.

voicul

Mie imi pare ca e prea la nivel giratoriu asta si deci foarte putin vizibil.

Sens giratoriu în intersecția str. Ialomiței-Fabricii de Zahăr.

Articol si inca 3 poze:
https://clujcapitala.ro/2019/05/cluj-sens-giratoriu-in-intersectia-str-ialomitei-fabricii-de-zahar/





Powered by API/PUM imgur uploader

kumar

^ Daca sunt indicatoare si sunt atenti soferii nu ar trebui sa fie probleme. Mai sunt sensuri giratorii doar marcate pe asfalt.

ciprebbe

Mai e unul si mai mic, cu rosu facut recent la intersectia f-cii de Zahar cu Campinei/ Plevnei
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

StefanCelMare

^^^
Eu stau în zona Tipografiei/Joliot Curie.
Și înainte de șantierul care a închis Tipografiei (pentru Turnul Pompierilor), erau ciudăței prin zonă.
Acum, noaptea eu nu aș trece pe Tipografiei, pe aleea aia rămasă publică (unde e și plin de excremente).
Pe Șaguna (pietonală) e surprinzător de OK... cred că datorită shaormeriei Rosa. E non-stop, și acolo opresc mașini multe seara, și vin și pietoni.
Neplăcut, dar nu pot zice că mă miră. Golăneală, clar, mai ales când vezi ce clienți are Camel Club, și știind că aia e noua zonă de valutiști a Clujului (măcar s-au mutat din față de la Diesel).

klax187

Eu personal consider ca zona e asa in momentul asta pt ca e foarte inaccesibila si implicit indezirabila.
Odata cu pietonalizarea ar trebui sa creasca interesul. Strazi largi, si imobile cu vad bun.
Mi-ar placea sa vad o zona de streetfood permanenta. Un loc unde mergi sa mananci la amiaza pt cei care lucreaza in centru.

Personal cred ca are potential foarte mare zona. Sa nu uitam ca si Piata Muzeului a fost o parcare pt masinile Romtelecom din care nu se curata rahatul cainilor niciodata.

alexV



Sper și eu. Pana atunci uite de ce vorbim: grajduri convertite in spații de locuit. Vezi antenele de tv de pe acoperiș, amaneturile.

Puțin mai încolo sunt păcănele (infinty) nu știu dacă e același local de păcănele recent jefuit de angajatul din tura de noapte. Tot pe aici e Camel Club, cu musteriii ce petrec fără număr. Vorba aia, centru orașului. De lățit aici nu prea ai unde.

Nu știam ca piața muzeu arată pe vremuri cum ai descris-o :) nu-s așa vechi in oraș.

klax187

Prin "strazi largi" ma refeream la reconfigurarea strazii. Un trotuar de 80-90 cm, se va transformat intr-o alee pietonala de 6-10 m.

Cu propietarii de cladiri si investitorii va fi o problema intr-adevar. Ei singuri trebuie sa vada potentialul in dezvoltarea zonei.
Afacerile care sunt intreprinse acum acolo sunt adaptate oamenilor care isi petrec timpul pe acolo. Daca smecherii si bisnitarii nu vor mai fi lasati sa faca trotuarul pe acolo, cu siguranta amaneturile se vor muta. "Regula" se aplica si viceversa.
As mai da un exemplu in directia asta: Strada Piezisa a devenit ceea ce este acum doar cu ajutorul propietarilor. Au vazut potentialul si au actionat in consecinta. Cu precizarea ca in cazul in discutie Primaria ar trebui sa se implice activ pt a creea o dezvoltare uniforma demna de centrul orasului.

Nu se poate face ceva la nivel de Consiliu Local? Regmentarea unei anumite zone in oras pt anumite categorii de activitati comerciale. Nu neaparat prin restrictionare, dar prin promovare.

Piata muzeului inainte de pietonalizare: