News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

RobertH

Is curios ce vor face cu strada smart si gardul UTCN. Era in plan sa renunte la gard pentru a crea o zona mai deschisa si placuta. 

alexV

Strada tipografiei, de la intersecție cu blv Ferdinand,  poze din clădirea Central







alexV

pasajul Marasti se amana. A zis Boc azi la Radio ca i-a iesit prea scump studiu de fezabilitate, l-a trimis inapoi la re-evaluare, inainte sa-l supuna aprobarii in consiliu local. Primaria nu pare a avea bani sau vointa sa il faca.

nicolaem

de asteptat. cel mai probabil bani, a spus ca e prea scump. eforturile trebuie sa se concentreze pe metropolitana. nu vom mai avea nevoie de pasaje daca ar fi gata.

qionescu1

Prioritizarea centurii poate fi un argument puternic dar sa ne punem toată speranța în ea cred că e greșit. Centura nu este un panaceu la problema traficului și mobilității in Cluj-Napoca.


alexV

este incredibil de lent si migalos procesul de montare a pavajului. trebuie asezate de mana bucati de 15x15 cm. pe langa dalele de 150x50 cm. iar la margini le taie in santier, dupa ce masoara fiecare bucatica.

estimez ca fundatia drumului, utilitatile, asfaltul dureaza consuma 30% din manopera. trotuarul din dale de granit consuma 70%. Ferdinand inca e strada de 400 metri. Dar daca fac la fel pe 21 Decembrie, au nevoie de 5 ori mai multe echipe ca sa aiba progres vizibil. Apropo, aici au una sau 2 echipe la dale.

Bogdan_Cluj

Si cu toate acestea din pacare tot nu sunt asezate cum trebuie (sau solutia tehnica nu e cea mai buna). Trotuarele de pe Memo sunt varza dupa cat ... 3 ani?
Chiar si pe Ferdinand am trecut saptamana trecuta pe trotuarul partial finalizat. Unde e deja facut, tot se simte diferenta intre placile mari.

Pe la altii cum e? Asa e tehnologia asta, trebuie sa ne obisnuitm cu colturi iesite sau mai cazute, sau e doar la noi asa?

klax187

Eu ma tot gandesc, cum va rezista pavajul din alveola la greutatea autobuzelor... banuiesc ca se asterne pe pat de piatra si nisip, nu?
Pe memo, dalele sunt deplasate si se misca in zonele in care circula masini. Si ma refer la autoturisme, nu autobuze (ex: https://bit.ly/2QjBefg)

StefanCelMare

Sigur nu va rezista lucrarea aia acolo în alveolă, cu cuburi mici.
Proiect slab făcut. La Elvețieni se betona sub stație, așa rezista asfaltul subțire pus peste (uzura).

Bogdan_Cluj

Se mai poate modifica?
Are cineva fir scurt pana la cei care au puterea sa repare? E de cacao ca intr-un an sa fie acolo tot timpul balta si denivelare.

alexV

Sub piatra e beton, sau nu stiu cum sa-l descriu, poate pietris stabilizat cu lianti hidraulici ?! Nu e nisip. Asa e sub intreg trotuarul, ca un beton aproape deloc apos.

klax187

Se mai lucreaza pe santierele din oras? Ferdinand, parcari, Molnar Piuariu, Turnul Pompierilor, etc.

dragos76

Pot spune că se lucrează pe Bună Ziua. Din ce am văzut sâmbătă când am ieșit să cumpăr de mâncare parcă la trotuare bagă.
Apropos, au astupat cu ciment gropile unde inițial a plantat Boc pomii.