[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Vrem nu vrem, cu parkinguri sau fără, străzile astea tot nu vor scăpa fără lărgiri și aducere la 2+2 - dacă se demarează cartierele Sopor și Borhanci.
Eu aș fi pentru parking unde se poate, mai ales că acest cartier Gheorgheni are zone verzi peste media orașului.
Pe de altă parte, poate ar fi mai logic să lași oamenii să decidă la nivel de cartier. Faci un sondaj, vezi ce spune lumea. Nu mai e comunism. Dacă vor zona verde, rămâne zona verde, dar să nu plângă apoi că nu au unde parca.

qionescu1

Si totusi cum am putea determina primaria Cluj sa demeraze lucrari simple nu foarte costisitoare precum:

1. strada Rasaritului - lipsesc max 6-700 de metri de conexiune
2. jonctiunea strazii Campina cu str. Tabacarilor lipsa aprox 500 de metri

Ambele sunt prinse in PUG dar amanate sine die fara vreo justificare serioasa. Mai mult amanarea executiei sectoarelor lipsa ale strazii Rasaritului pana dupa terminarea podului de pe Oasului este de o maxima stupiditate.

nicolaem

cred ca str Rasaritului ar trebui sustinuta mai activ. Eu am trimis acum cativa ani cateva "desene" primariei dar evident asta nu poate avea rezultat si ca au fost ignorate. Pot intelege ca e un proiect complex, costisitor. dar nici macar nu a inceput.

qionescu1

@nicolaem
Macar de ar fi un proiect complex (implicit costisitor), dar nu e. Te uiti pe harta si vezi cateva sute de metri de strada, un podet peste Canalul Morii si cateva gradini expropriate (si alea partial) deci nu ar trebui sa fie nici cea mai mica problema pt o administratie competenta. Intr-un an maxim ar trebui sa fie gata totul.

Acum aflam ca nici macar nu vor sa-l inceapa mai devreme de 3 ani, pana cand termina podul de pe Oasului. Asta ca sa nu ne putem bucura nici de pod cum trebuie nici de strada. E de noaptea mintii.

dragos76

Eu am trimis o observație la proiectul de buget pt acest an, ca să se ia în calcul și întocmirea unui SF, și dacă e posibil chiar al PT-ului pt acest proiect. Deocamdată nici un răspuns oficial. Și sunt circumspect că va fi ceva concret în bugetul propus spre adoptare consiliului local.

qionescu1

La fel am facut si eu anul trecut si sunt convins ca si altii. Niciun efect din pacate. Sper sa se realizeze si pe aici ca fara presiune publica, critica directa si prezentarea situatiei de fapt clujenilor, actuala administratie nu va misca nimic minim 3 ani. Legat de competenta actualilor.... cazul asta e elocvent.

loris

Au pus in mare parte borduripe si pe partea cu magazinul Central. Au ridicat o parte din stalpi di au pregatit gropile pentru pomi












Powered by API/PUM imgur uploader

klax187

De ce se face alveola la Central daca banda respectiva e dedicata pt Bus?

StefanCelMare

Alveola aia deja e de facepalm...
O să arate prost acolo.. în loc de o mini-piațetă pietonală, o să avem asfalt.
Nu pot să cred ce tâmpenie.
Să vedem produsul final, ce să zic.
La prima vedere, pare o imensă prostie, ce nu va putea fi rectificată minim 5 ani.

neobluenet

O alveola ar fi tare folositoare la FSEGA, pe partea cu facultatea. Loc este, cand opreste un autobuz in statie se face coada si toti din urma lui asteapta sa treaca pe banda 2. De cele mai multe ori pe 25 sunt trolebuze articulate (deci 18m) la fel ca pe 24B si 48. In functie de cate de usoara se doreste sa fie intrarea si iesirea se poate face de 50-60m (18m+18m + 4m buffer + 5m sau 10m pe intrare si iesire).

unupeaici

O alveola ar fi necesara si in zona Bucium (statia din fata ruinei) si totodata ar fi necesara si semaforizarea trecerii de pietoni din imediata apropriere. Ar mai fi niste treceri de pietoni care ar trebui semaforizate: pe strada Mehendinti (in dreptul magazinului Big/Winmarkt) si cea din sensul giratoriu Calea Manastur - Campului. Cele doua sensuri tot timpul se blocheaza din cauza fluxului mare de pietoni. Cat despre trecerea de pietoni Miraslau (din dreptul pietei agroalimentare) ar trebui semaforizata ori desfintata (exista trecere de pietoni semaforizata la 100m).

Burzum

Acolo cred ca e alveola pentru taxi, nu statie bus.


StefanCelMare

#867
Din ce știu eu standul de taxi e pe Tipografiei, pe latura cu centralul.
Deci e stație bus probabil în față la Central pe Ferdinand.
Cel mai probabil este pentru că pe direcția spre gară nu va fi bandă de bus dedicată, ci la comun cu traficul auto, pe 2 benzi.
Pentru a nu bloca traficul auto, au mâncat din spațiul pietonal.
Idei brave pentru anul 1960.
Gândire care pune automobilul în fața spațiului pietonal pe zona centrală.

ciprebbe

Si totusi pe desen scrie banda de bus. Esti sigur ca nu va fi dedicata?
Oricum in fata la central e ft mult spatiu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

klax187

Soferii de autobuz oricum nu folosesc benzile dedicate nici macar atunci cand ar putea fluidiza traficul facand asta :lol:. Cu siguranta in fata la Central, alveola va fi plina cu batranei si trollere in carouri iar autobuzele nici nu vor schita intentia de a se retrage in alveola.
In fine... e un detaliu prea putin semnificativ sa ne mai batem capul cu el acum, cu toate ca ar fi fost frumos ca in fata la Central sa avem o piateta umbrita, si de ce nu, o statie de luat ca exemplu.